Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová."— Transkript prezentace:

1 Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová

2 Organizace AIESEC The international platform for young people to discover and develop their potential  Největší mezinárodní nezisková nepolitická studentská organizace,  vznik po 2. světové válce,  přes 20 000 studentů na více než 850 univerzitách v 95 zemích světa,  široká partnerská skupina.

3 Pobočka AIESEC ČZU Praha  Jedna z nejmladších a dynamicky se rozvíjejících poboček AIESEC v České republice,  okolo 20 aktivních členů,  praktické vzdělání v oblasti managementu a vedení lidí,  řada národních i mezinárodních příležitostí. Fotografie z poslední konference

4 Komunikace v AIESEC ČZU Praha Komunikace je: „Prostředek, s jehož pomocí lze dosáhnout změn zabezpečujících blaho organizace.“ Při změně v komunikaci je u nás důraz kladen na:  pohodlí uživatelů,  finanční stránku,  rychlost a jednoduchost realizace.

5 Komunikace v AIESEC ČZU Praha  Nejefektivnějším způsobem je osobní kontakt spojený s písemným.  Výhody a nevýhody ústní komunikace.  Výhody a nevýhody písemné komunikace.

6 Ústní komunikace Osobní kontakt  Formální / neformální  Jaký by měl být výstup? Telefonní hovor  Pevná linka,  mobilní telefon,  internetová telefonie (VoIP).

7 Písemná komunikace  Minulost vs. přítomnost.  Formy využívané v AIESEC:  vzkazy v kanceláři,  e-mail,  Instant messaging,  SMS,  Blog,  Diskusní fóra na portálu aiesec.net.

8 E-mail  Osobní vs. pracovní e-mailová schránka,  freemaily vs. placené služby,  webové rozhraní vs. e-mailový klient. Psaní e-mailu aneb důležitá je:  forma,  obsah.

9 Instant messaging (IM) a SMS Co je to komunikační „protokol“ a „klient“?  Oficiální vs. alternativní komunikační klienti,  přenositelnost klientů,  webová rozhraní. Problematika SMS  Zasílání z mob. telefonů a internetu.

10 Portál aiesec.net  Diskusní fóra,  datový sklad,  direct maily,  komunity,  odchozí a příchozí studenti,  mailbox,  (blog, wikipedie).

11 Blog  Co je to Blog?  K čemu na AIESEC ČZU Praha slouží,  jazyk,  příspěvky,  blog vs. klasická webová stránka.

12 Závěr Technické prostředky nám mohou usnadnit komunikaci. Záleží jen, jestli je chceme a umíme využívat.  Zajímavé odkazy http://www.aiesec.cz (o AIESEC Česká republika) http://www.aiesec.cz/czu (o AIESEC ČZU Praha) http://www.jabber.cz (o Instant messagingu) http://www.hoax.cz (jak vypadají poplašné zprávy) http://www.root.cz/clanky/10-duvodu-proc nepouzivat-skype http://wwwl.meebo.com (IM webové rozhraní) http://www.google.cz/intl/cs/about.html (co vše google nabízí)


Stáhnout ppt "Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová."

Podobné prezentace


Reklamy Google