PpeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona 137/2006 Sb.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Advertisements

Úřad vlády České republiky Modernizace elektronických knihoven Informačního systému ODok Úřadu vlády Úřad vlády České republiky.
Změna legislativy při zadávaní veřejných zakázek
I. Dálkový přístup k postupům řešení životních situací Krajský úřad Plzeňského kraje Václav Koudele.
Veřejné zakázky v IT Ing. Jiří Fridrich Skupina Informatiky MF Jiri
Veřejné zakázky a projekty PPP 23. února Martin Vacek advokát PETERKA & PARTNERS v.o.s. Praha, Bratislava.
Spisová služba a její vazba na datové schránky
Veřejné zakázky Antonín Polický. Úvod • Máme dvě možnosti, jak systém veřejných zakázek (VZ) koncipovat: 1.Jako systém proti „gaunerům“ 2.Jako systém.
Elektronické zadávání veřejných zakázek
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Centrální elektronická podatelna a úřední deska Městský rok informatiky.
Mgr. David Mlíčko odbor veřejného investování
Programová konference ČSSD Michal Hašek Předseda Asociace krajů ČR a hejtman Jihomoravského kraje , Hradec Králové Silné, samostatné a spravedlivé.
Elektronické zadávání veřejných zakázek malého rozsahu Portál eZakázky
Možnosti kontroly veřejných zakázek Oživení, o. s.
3. přednáška, Informační systémy veřejné správy (ISVS) Situace v ČR Úvod do eGovernmentu Výběrová přednáška.
Realizace projektu - ČR Centrum pro regionální rozvoj.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Nový systém elektronických nákupů z pohledu provozovatele E-tržiště
1 NOVÝ ZÁKON O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH 40/2004 Sb., o veřejných zakázkách účinnost: prováděcí vyhlášky: 239/2004 Sb. - zadávací dok. stavby 240/2004.
Směrnice Rady Libereckého kraje č. 3/2006 k zadávání veřejných zakázek Libereckým krajem a jím zřizovanými příspěvkovými organizacemi Liberec, 9. dubna.
„Zkušenosti s eProcurementem ve státní správě ČR“ Ing. Dalibor Wijas, MBA B2B Centrum a.s. Government electronic Marketplace Elektronické tržiště veřejné.
Faktory ovlivňující výsledky zadávacích řízení - komparace veřejných zakázek zadaných obcemi a centrální státní správou Jan Pavel Listopad 2012 Názory.
Elektronické zadávání veřejných zakázek
Prezentace Internetový portál Plzeňského kraje jako komunikační nástroj Plzeňský kraj Odbor informatiky Ing. Jaroslav Antoš, Ph.D.
Business novýma očima Elektronické tržiště veřejné správy CenTrade Ing. Michal Rosenbaum konference ISSS
MONITOROVACÍ SYSTÉM SF a FS PRO OBDOBÍ WEBOVÝ ÚČET ŽADATELE A PŘÍJEMCE PODPORY Nová aplikace monitorovacího systému Mgr. Matěj Mareš Odbor evropských.
ISSS IS HN/SS Softwarová architektura informačního systému hmotné nouze a sociálních služeb Jindřich Štěpánek
1 Moderní učitel CZ.1.07/1.3.00/ Vdělávání v oblasti veřejných zakázek dle postupu uvedeného v Příručce pro příjemce Ing. Jan Weigel, lektor VŘ.
„Elektronické“ Veřejné zakázky Vladimír Šiška náměstek ministra ředitel sekce ISVS.
Centrální elektronická podatelna a úřední deska ISSS 2006.
Elektronické podatelny právo a praxe ISSS Hradec Králové Jan Hobza
Elektronizace veřejného zadávání Mgr. Veronika Krajíčková Kontakt:
Nový zákon o zadávání veřejných zakázek – změny v oblasti elektronizace veřejných zakázek a uveřejňování informací Praha,
Způsob financování sociálních služeb v rámci projektu „Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Ing. Pavel Poles Odbor strategického rozvoje kraje.
Elektronické prodejní aukce Elektronizace veřejných zakázek Praha, Ing. Jakub Caska, Ph.D. Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
Sdružené nákupy – cesta k úsporám rozpočtových prostředků krajů, měst a obcí Setkání se starosty měst a obcí MSK.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR E-tržiště České pošty.
Stav eGovernmentu v ČR a aktuální výzvy Praha, JUDr. Jaroslav Strouhal náměstek ministra vnitra pro informační a komunikační technologie.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Autoři: Ing. Martin Polák Výhody e-tržišť z pohledu dodavatele.
Důvody vypsání výběrového řízení na připojení města k internetu 1) Firma Logicprim s.r.o. neplní dlouhodobě smluvní závazek na záložní bezdrátové připojení.
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP a OP LZZ zvláštní část Závazná postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů.
Elektronický nástroj vortalGOV © All rights are reserved Ing. Lukáš Zazvonil.
Administrace veřejných zakázek elektronicky.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Mgr. Jan Sixta Veřejné zakázky od 1.dubna 2012 zásadní změna k lepšímu?
Luhačovice, Libor Lukáš Statutární náměstek hejtmana Zlínského kraje Řídící výbor KOMUNIKAČNÍ INFRASTRUKTURY Zlínského kraje.
Pravidla pro zadávání veřejných zakázek pro přímo řízené organizace na MZ ČR Ing. Mgr. Zdeňka Zatloukalová.
Zastoupení zadavatele – ano - ne Konference: Elektronizace veřejných zakázek Pořadatel QCM s.r.o. Hotel Barcelo, Praha, Ing. Miroslav Jeništa.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Sdružení E-TENDERS el. tržiště veřejné správy.
Postup při zadávání VZ - Příspěvkové organizace Kompetence k rozhodování o nákupu věcí, služeb a stavebních prací Rozsah Číslo usnesení Rady ÚK z
Město Třebíč - Elektronizace veřejných zakázek. Zadávání veřejných zakázek Zadávání veřejných zakázek je upraveno: –Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných.
GILDA - software pro zadavatele veřejných zakázek Veřejné zakázky měst a obcí Květen 2011, Ostrava.
Projekt „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Zadávání veřejných zakázek Ing. Jana Nedrdová Ústí nad Labem,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
Certifikace informačních systémů veřejné správy (ISVS) ve smyslu zákona č. 365/2000 Sb. - atest-
"Neratovice: podpora místních podniků v zakázkách malého rozsahu" Databáze podnikatelských subjektů.
1 Plánování sociálních služeb z pohledu MPSV Brno
Seminář pro žadatele k 5. výzvě IROP „ VYSOCE SPECIALIZOVANÁ PÉČE V OBLASTECH ONKOGYNEKOLOGIE A PERINATOLOGIE " Ing. Oldřich Hnátek Zadávání a kontrola.
Elektronické zadávání veřejných zakázek dle zákona č. 137/2006 Sb., a Národní plán zavedení elektronického zadávání veřejných zakázek na období let
Zákon 179/2010 Sb., kterým se mění zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, a některé další zákony Změny v oblasti uveřejňování.
Národní plán zavedení elektronického zadávání veřejných zakázek a Zpráva o plnění Národního plánu za rok 2007 Ministerstvo pro místní rozvoj.
Zadávání veřejných zakázek dle zákona č. 137/2006 Sb.
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Konference Praha 2014.
Seminář pro žadatele k 29. výzvě IROP „Rozvoj sociálních služeb"
Michal Šperling - EUREDIS
Elektronická komunikace při zadávání veřejných zakázek Mgr. Jakub Váňa
Centrum pro regionální rozvoj České republiky Územní odbor IROP pro Kraj Vysočina prezentace v rámci semináře „Dotační příležitosti pro obce na rok.
Transkript prezentace:

ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona 137/2006 Sb.

PPE.CZ s.r.o. Největší poskytovatel komplexních služeb v oblasti elektronického zadávání v ČR ATEST el. nástroje udělený MIČR s pořadovým číslem 1 Elektronické zadávání ve skupině ČEZ ► v roce 2006 ► 350 zadávacích řízení ► v objemu cca 1,5 mld. Kč s úsporou 220 mil. Kč = 12,86% ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona č. 137/2006 Sb.

Co předcházelo atestu Byli jsme první, kdo již v roce 2003 nabídl uživatelům aplikaci, ve které si svá zadávací řízení zadávali sami. Již v roce 2004 při prvním kontaktu s IDA, odbornou skupinou Evropské komise pro tvorbu metodiky elektronického zadávání veřejných zakázek, bylo zřejmé, že je to správná cesta. Ale už tam se objevil názor, že aukce nelze uznat jako samostatnou proceduru, ale pouze v návaznosti na komplexní el. nástroj s procedurami podle zákona. Tak se vyvíjela i evropská metodika, na které jsme spolupracovali již od roku V ČR se podařilo prosadit atestace a dát tak zadavatelům jistotu, že nástroj, který budou používat je důvěryhodný a nedostanou se do problémů s uchazeči i ÚHOS. Pomohlo také to, že náš největší klient, veřejný zadavatel, ČEZ už na začátku spolupráce v roce 2005 rozhodl, že bude maximum zakázek zadávat elektronicky i podle nového zákona. ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona č. 137/2006 Sb.

ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona č. 137/2006 Sb. Společnosti PPE.CZ s.r.o. a HEWLETT-PACKARD s.r.o. uzavřeli dohodu o partnerství při implementaci elektronického nástroje ppeSystem/Veřejné zakázky pro zadávání veřejných zakázek v segmentu centrálních orgánů státní správy České republiky. +

ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona č. 137/2006 Sb. Pracovníci uživatele realizují všechny zadávací procesy v aplikaci ppeSystem sami Systémový server Centrum klientské podpory PPE.CZ poskytuje informační a poradenský servis po celou dobu spolupráce UŽIVATELSKÉ SCHÉMA APLIKACE ZADAVATEL I N T E R N E T DODAVATELÉ stačí pouze připojení na internet garantujeme provoz stačí pouze základní a běžně vybavené PC 24/365 připojení na internet

MIČR rozděluje elektronické nástroje na složité a jednoduché, ale to neznamená, že složitý je komplikovaný. Mnohem výstižnější by bylo označení K O M P L E X N Í a O M E Z E N É elektronické nástroje ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona č. 137/2006 Sb.

Co znamená, že je el. nástroj KOMPLEXNÍ? Zakázky malého rozsahu ► Standardní Výzva ► 1. kolo Výzva a na ni navazující 2. kolo Elektronická aukce ► Zjednodušený Dynamický nákupní systém ► Elektronická aukce Zakázky zadávané podle zákona ► Otevřené řízení ► Užší řízení ► Zjednodušené podlimitní řízení ► Jednací řízení s uveřejněním ► Jednací řízení bez uveřejnění ► Dynamický nákupní systém ► elektronické aukce pro hodnocení nabídek ve všech uvedených druzích ZŘ __________________________________________________________________ A navíc ► Prodejní aukce pro odprodeje nepotřebného majetku ► ppeProfil pro uveřejňování na profilu zadavatele (internetových stránkách) ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona č. 137/2006 Sb.

Zakázky malého rozsahu ► Výzva ► Elektronická aukce ► 1. kolo Výzva a na ni navazující 2. kolo Elektronická aukce ► Zjednodušený Dynamický nákupní systém POKRYTÍ AŽ 75% VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona č. 137/2006 Sb.

Zakázky malého rozsahu Pokud to má takto fungovat, musí nástroj umožňovat: ► Uzamčení Výzvy po dobu podávání nabídek ► Použití hodnot výzvy jako výchozích pro el. aukci ►Kontinuitu dat a úkonů v celém procesu zadávání Je více než problémové akceptovat nástroje, které umí pouze el. aukci protože: ►Můžete přijít o dobré ceny ►Nakoupit nekvalitní zboží ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona č. 137/2006 Sb.

Možnosti využití komplexního nástroje U každého veřejného zadavatele najdeme zakázky malého i velkého rozsahu Aplikace ppeSystem»Veřejné zakázky nabízí: Modulární uspořádání pro zadavatele Modul jen pro malé zakázky Modul jen pro velké zakázky Komplexní modul pro oba typy zakázek Uspořádání podle zařazení pracovníka Pracovníci, kteří realizují jen malé zakázky Pracovníci, kteří realizují jen velké zakázky Pracovníci, kteří realizují oba typy zakázek ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona č. 137/2006 Sb.

Možnosti využití elektronického nástroje Modulárnímu uspořádání odpovídá také tvorba cen. Platíte jen to, co skutečně využíváte a kolik pracovníků moduly využívá. V praxi to může znamenat například v rámci jednoho subjektu: Modul pro „velké zakázky“: 2 nákupní místa a 4 pracovníci Modul pro malé zakázky: 3 nákupní místa a 15 pracovníků ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona č. 137/2006 Sb.

Ale může to být i takto složitá struktura uživatelů v rámci skupiny subjektů ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona č. 137/2006 Sb. Krajský úřad Investiční odbor Modul „velké zak.“ 5 pracovníků Provozní odbor Modul „velké zak.“ 2 pracovníci Provozní odbor Modul „zak. mal. rozsahu“ 6 pracovníků Nemocnice Provozní odbor Modul „velké zak.“ 2 pracovníci Provozní odbor Modul „zak. mal. rozsahu“ 5 pracovníků Investiční odbor Modul „velké zak.“ 2 pracovníci Správa a údržba silnic Provozní odbor Modul „velké zak.“ 1 pracovník Provozní odbor Modul „zak. mal. rozsahu“ 10 pracovníků Investiční odbor Modul „velké zak.“ 1 pracovník XXXX Provozní odbor Modul „velké zak.“ 1 pracovník Provozní odbor Modul „zak. mal. rozsahu“ 10 pracovníků

Proč zadávat elektronicky? Největším problémem veřejných zakázek jsou námitky neúspěšných uchazečů Elektronické zadávání odstraňuje podstatnou část důvodů k námitkám Poskytovatel el. nástroje může poskytnout kontrolní balík dat pro jednání o námitce. ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona č. 137/2006 Sb.

Elektronické zadávání – razantní omezení důvodů k námitkám Elektronická příprava zadávacího řízení Automatické propojení s formuláři ISVZ a elektronické zveřejnění v ISVZ Elektronická registrace zájemců Elektronický záznam o přístupu k zadávací dokumentaci Elektronické podávání nabídek a jejich elektronický podpis Automatické vyhodnocování nabídek Elektronické zpřístupnění nabídek principem 4 očí Elektronicky zpracované výsledkové protokoly bezprostředně po zpřístupnění nabídek Nezpochybnitelné doklady o všech úkonech vč. elektronického podpisu administrátora zadávacího řízení ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona č. 137/2006 Sb.

A dále: Zkrácením lhůt Zrychlením přípravy a snížením pracnosti o 30 – 50% Automatickým vytváření přehledů o všech zadávacích řízeních Možností využívání ukončených ZŘ jako zdroje podkladů pro nová ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona č. 137/2006 Sb.

Dokladování elektronického zadávání pro ÚHOS 1. Záznamy a protokoly o zadávacím řízení z el. nástroje vč. dokumentů s el. podpisem poskytuje zadavatel. 2. Namítající předkládá své dokumenty vč. těch, které jsou opatřeny jeho el. podpisem. 3. Záznam o všech úkonech spojených se zadávacím řízením vč. záznamů o el. podpisech může jako kontrolní datový balík dodat poskytovatel el. nástroje. ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona č. 137/2006 Sb.

Děkuji Vám za pozornost PhDr. Michal Šlachta jednatel společnosti PPE.CZ s.r.o. ppeSystem»Veřejné zakázky Komplexní atestovaný elektronický nástroj podle zákona č. 137/2006 Sb.