1 Školení IS - 3 Cíl: seznámení s ISem a aplikacemi učitel.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
Advertisements

Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
PROGRAM  Struktura studia  Přednášky, semináře  Zápočty a zkoušky  Zapisování cizích jazyků a sport. aktivit  Vnitřní předpisy  Studijní oddělení.
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Zápočty a zkoušky SHKV Upřesňující zápis předmětů na LS.
Informace o studiu na ZČU pro studenty prvních ročníků
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Programování v C++ Cvičení.
IS MU krůček po krůčku.
Studijní IS a e-learning Patrícia Eibenová
Podmínky pro získání zápočtu Podmínky pro získání zkoušky.
Makroekonomie - podmínky Přednášky, cvičení: Mgr. Hana Grzegorzová Kontakt: Cvičení: Ing. Hana Tichá – info.
Brno, Projekt Q – Ram Popis studijního předmětu B. Tremlová, V. Celer, J. Doubek.
BRVKA. BRVKA ZKOUŠKA  ZÁPOČET:  aktivní účast na cvičeních (max. 3 absence)  úspěšně zvládnutý test na 6. a 13. cvičení (aspoň 40%) (bude 5 příkladů.
Metodický kurz k Bakalářskému projektu 1 Diplomovému projektu 1
Školení IS Rozpisy studentů, závěrečné práce. Rozpisy Studium → Přehled balíků s tématy/variantami Balíky : byly vytvořeny - s názvem katedry, zvlášť.
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
Církevní dějiny starověku a středověku
4. INFOSCHŮZKA. CO NÁS ČEKÁ? TÉMA:  Zápočty a zkoušky  SHKV  Upřesňující zápis předmětů na LS.
Maturity – jaro 2014.
Informační systém Masarykovy univerzity „IS MU“
European Computer Driving Licence
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch. Údaje o cvičícím Pavel Bžoch Kancelář: UL408 Konzultační hodiny: –Středa 12:05 – 12:50 –Čtvrtek 11:10 – 11:55.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
JAK BUDE PROBÍHAT ZPRACOVÁNÍ BP V JARNÍM SEMESTRU BAKALÁŘSKÝ SEMINÁŘ BPH_BAS2.
1. SETKÁNÍ Bakalářský seminář. Cíle bakalářského semináře Hlavní cíl: seznámit se strukturou a hlavními požadavky na BP Formální náležitosti zadání a.
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2011
E-learning v ISu Kontakt na e-technika:
JAK BUDE PROBÍHAT ZPRACOVÁNÍ BP V JARNÍM SEMESTRU BAKALÁŘSKÝ SEMINÁŘ BKH_BAS2.
1 Školení IS Katalog předmětů Předmět je určen fakultou, kódem a obdobím Kódy musí být unikátní – neměly by se používat kódy již jednou použité,
Didaktika přírodopisu 1 1. seminář
Závěrečné práce 2005 / 2006 Postup při zadávání témat ZP na OU.
Fyzická geografie Podzim 2014 Z0026/2 – čtvrtek 18 – 18.50, Z4 Z0026/3 – čtvrtek 19 – 19.50, Z4 Cvičení 1 - Organizační pokyny Mgr. Ondřej.
Fyzická geografie Podzim 2013 Z0026/4 – pondělí 13 – 13.50, Z3 Z0026/5 – pondělí 12 – 12.50, Z3 Cvičení 1 - Organizační pokyny Mgr. Ondřej.
Písemná forma zkoušení z klinické biochemie ÚBAP 3.LF UK Laburda M., Čechák P., Hátle K., Nováková H.
Zápočty a zkoušky SHKV Upřesňující zápis předmětů na LS.
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
Důležité aplikace v IS MU semestr 2011/2012. Struktura a plán semestru 8 hodin 8 hodin 2x2h (6h) 2x2h (6h) 1x80min(2h) 1x80min(2h) 1. Úvod, organizace.
Důležité aplikace v IS MU semestr 2008/2009. Struktura a design IS MU Jedinečný Informační systém v ČR Jedinečný Informační systém v ČR Desetitisíce uživatelů.
ZÁPIS do STUDIA na FF UP Olomouc 1. ročník
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
STUDIJNÍ A ZKUŠEBNÍ ŘÁD VŠTE ÚČINNOST OD Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České.
Přijímací řízení pro školní rok 2016/2017 Rámcová kritéria 1. kola Mgr. Jiří Fresser - zástupce ředitele Mgr. Ivan Váňa - výchovný poradce.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Maturity – jaro Předměty Povinně: Český jazyk a literatura Na výběr jeden z předmětů: - Cizí jazyk -Matematika Jediná úroveň Další (profilové) zkoušky.
Univerzitní informační systém II., Lednice 2003 Zadávání a kontrola přihlášek Tomáš Klein
INFORMACE PRO STUDENTY 1. ročníku bakalářského studia v kombinované formě na Fakultě managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně v ak. roce 2008/2009.
Co by měl vědět student nastupující do 1. ročníku Co by měl vědět student nastupující do 1. ročníku Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity 23. září 2011.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Univerzitní informační systém, Svojanov 2005 Novinky pro studenty a učitele Ondřej Gabriš
STUDIJNÍ A ZKUŠEBNÍ ŘÁD UTB VNITŘNÍ NORMA FAKULTY MANAGEMENTU A EKONOMIKY.
Jak na IS Informační systém Masarykovy univerzity is.muni.cz Julie Haladová IS-technička PrF 2013.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
Důležité aplikace v IS MU
Elektronické žádosti na studijní oddělení
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Pokyny ke zkoušce z biologie 2008/2009
Maturity – jaro 2017.
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Důležité aplikace v IS MU
VNITŘNÍ NORMA FAME DOPLŇUJÍCÍ STUDIJNÍ A ZKUŠEBNÍ ŘÁD UTB
Zkušenosti a poznatky o praxích a výuce ve zdravotnických oborech Zdeněk Hon
Mimosemestrální kurzy
Kreditní systém studia
Maturity 2018/2019 listopad 2018 L. Jíša.
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
Transkript prezentace:

1 Školení IS - 3 Cíl: seznámení s ISem a aplikacemi učitel

2 Hodnocení Zadáváme jednotlivě: Učitel → Zadávání hodnocení jednotlivým studentům Jednotlivě do seznamu studentů: Učitel →formulářem s více studenty Hromadně (!pokud je špatně nastaveno omezení seznamu studentů, dojde i k přepisu již zadaných známek!): Učitel →hromadně V těchto aplikacích lze vždy zadat, kdo zkoušel, tzn. že pověřená osoba může pod svým přístupovým heslem zadat známky i s údajem kdo zkoušel

3 Hodnocení hodnocení je jednoznakové vyjádření ohodnocení studenta učitelem (známka). Student má předmět zapsán vždy s určitým typem ukončení, např. kolokvium či zkouška, a smí získat pouze odpovídající známku: UkončeníHodnocení z (zápočet)Z N U kz (klasifikovaný zápočet)A B C D E F U k (kolokvium)P N U zk (zkouška)A B C D E F U SoZk (souborná zkouška)A B C D E F U Vysvětlení značek: Z - započteno, N - nezapočteno. P - prospěl(a), N u kolokvia - neprospěl(a). A - výborně (1), B - velmi dobře (1.5), C - dobře (2), D - uspokojivé (2.5), E - vyhovující (3), F - nevyhovující (4). Známka U znamená 'uznáno', tj. student v daném semestru předmět nestudoval, výkon mu byl převeden z jiného studia.

4 Hodnocení Známky se zadávají ve tvaru např. FFB. Takto ohodnocený student získal na první řádný zkušební termín hodnocení F, na první opravný termín získal opět hodnocení F, na druhý opravný termín získal hodnocení B. V řetězci známek smí být libovolný počet neúspěšných hodnocení a nejvýše jedno úspěšné hodnocení. Úspěšné hodnocení musí být na úplném konci řetězce známek. Výsledné hodnocení předmětu představuje poslední známka (ta nejvíce vpravo). Studenty, kteří ke zkoušce neomluveně nepřišli, označte známkou '-' (minus). Známka se jim započítává jako neúspěšné ukončení a mají využitý zkušební termín. Známky slouží pro výpočet studijního průměru a ten pro různá sledovaná pořadí a pro hodnocení, jak jsou plněny studijní podmínky. Evidujte proto spravedlivě všem studentům termíny, kdy byli neúspěšní nebo se nedostavili. Učitelem zapsané známky jsou dostupné pouze studentovi, kterému známka patří, všem učitelům vedeným u předmětu, kontaktní osobě, garantovi, majitelům práva s_studium (obvykle studijní oddělení) a s_vyuka

5 Seminární skupiny Výuka některých předmětů (semináře, cvičení, klinické stáže, tělocvik,...) probíhá paralelně, dělená na menší, 'seminární' skupiny studentů určitého předmětu, přičemž jednotlivé paralelní hodiny nemají vlastní kód předmětu, ale mají vlastní rozvrhovou jednotku příp. vlastního cvičícího (vyučujícího). Seminární skupiny se identifikují označením - kód předmětu, lomítko a obvykle pořadové číslo (může být i jiný řetězec písmen a čísel)

6 V aplikaci Seminární skupiny lze: Nadefinovat k předmětu seminární skupiny. Může provést učitel nebo osoba s obdobnými právy v aplikaci pro plnění seminářů Vyexportovat údaje o skupinách pro vlastní potřeby (např. rozvrh) a hromadně vyplnit rozvrhový čas skupiny, kapacitní limit apod. importem z Excelu či textového souboru Sdílet kapacitní limit mezi více skupinami i různých předmětů. (Toto se však uplatňuje jen výjimečně.)

7 Rozpisy studentů Rozpis studentů v rámci předmětu představuje agenda, kterou vyučující definuje sadu témat/variant a umožní studentům vybírat si je, přihlašovat se na ně. Typicky lze takto rozdělit např. referáty nebo skupinové projekty. Jeden rozpis je evidován v tzv. balíku pomocí těchto údajů: –název, poznámka –kdy je povoleno se přihlašovat (od - do) –kolik max. témat student smí z balíku zvolit –předpoklady - prekevizity (jako pro zápis předmětu, obvykle se nepoužívá) –jaké rubriky u tématu evidovat (obvykle jen že téma je ukončeno, např. referát byl odevzdán) Jde o obdobu agendy pro vypisování témat závěrečných (diplomových, bakalářských) prací, ale není to totéž!

8 Rozpisy studentů Téma/variantu si smí vybírat bezproblémově zaregistrovaný nebo zapsaný student předmětu. Problémově zaregistrovaného studenta může individuálně přihlásit učitel. K tématu je možno definovat kapacitu - pro vytváření např. pracovních skupin pro práci na společném projektu. Nemá-li téma nastaveno 'výběr tématu musí schválit vedoucí', přihlásí aplikace časově první zájemce až do vyčerpání kapacity tématu. V opačném případě opačném případě musí učitel studenta přihlásit

9 Poznámkové bloky Poznámkový blok je „záznamový arch“, kam lze ke každému studentovi vložit poznámku dlouhou až 4000 znaků Blok může být neveřejný, tedy pouze pro potřebu vyučujícího, nebo veřejný a student do něj pak může nahlížet Obsah bloku lze připojit do hromadného dopisu studentům (každému pouze jeho individuální záznam) Jsou-li obsahem bloku čísla opatřená hvězdičkou (např. *23 *-1 *5.4), jsou chápány jako body a lze je automaticky sčítat, vytvářet statistiku a graf. Po zadání klasifikační škály dovede takový blok navrhnout známky a přenést jej do aplikace pro hodnocení Využití: Poznámky učitele k odevzdaným pracím, písemkám... Komentáře k vypracovaným zápočtovým příkladům, požadavky na opravy - zveřejnit studentům Rozpis učeben/zasedacího pořádku na zkoušce, který studentům předem rozešlete em Bodování písemek a úloh

10 Odpovědníky Odpovědník obsahuje otázky a umožňuje studentu aktivně odpovídat. Systém typicky automaticky ukládá a vyhodnocuje odpovědi. Příprava Odpovědníku se skládá ze dvou kroků - aplikací: –Sady otázek - na co se odpovědník ptá, zadání otázek –Popisy odpovědníků - kdo, kdy a za jakých podmínek jej smí zodpovídat, ze kterých Sad otázek se mají použít otázky. Odpovědník lze použít např. k těmto cílům: Test –Nějaký druh bodovaných otázek, student si může vyzkoušet znalosti. Otázky jsou tajné, do testu lze vstoupit pouze jednou, výsledky mají vliv na udělenou známku. Reálné zkoušení. Průzkum –Nebodované otázky - ankety, dotazníky Procvičování –Velké množství otázek, student odpoví určité množství otázek a může si sestavit další formulář pro odpovídání. Učitele typicky zajímají jen kumulativní statistiky úspěšnosti. Např. jazykové drily - překlady, slovosledy, gramatika.