Autor: Bc. Veronika Brzková Vedoucí práce: Ing. Hana Jahodová, CSc.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt zvýšení vývozu služeb Ing. Radek Vaníček Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Advertisements

Propojení psychologie dopravy a klinické psychologie PhDr. et Mgr. Š tefan Medzihorský, předseda ČAPPO, rektor Vysoké školy aplikované psychologie Konference.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Transport 50 Škoda Superb, Diplomová práce Marketing v českém profesionálním fotbale Jan Javůrek Vedoucí práce: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.
Marie Mrázová, Tomáš Jiran, Vera Karaliova, Mária Hanišová, Veronika Legátová, Klára Licinbergová, Lenka Kalužová, Jan Vaníček Školitel : prof. PhDr. Jiří.
Hodnocení bakalářské práce. Formální náležitosti BP odevzdat ve 2 vyhotoveních a v elektronické podobě (PDF) Dodržet termín odevzdání Hodnotí vedoucí.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jiří Kolář NÁZEV:VY_32_INOVACE_08B_02_PC_a_zdraví TEMA:HARDWARE A SOFTWARE.
Základy veřejné politiky Kombinované studium Website kursu: Garant kursu a přednášející:
Představení výzkumného projektu Lenka Hloušková Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta MU Brno.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Výroba přírodní kosmetiky PŘEDMĚT: ŘÍZENÍ PROJEKTŮ, 2015 TÝM ALTEREKO: VEDOUCÍ - MICHAELA DVOŘÁKOVÁ KRONIKÁŘ - DANIELA ŠMÍDOVÁ REFLEKTOR – KVĚTA KUPKOVÁ.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Návrat z mateřské a rodičovské dovolené, praktické problémy Autorka: Mgr. Lada Štěrbová Vedoucí závěrečné práce: JUDr. Pavel Jindřich.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Ing. Vladimír Študent, CEMC
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Dotazníkové šetření bylo uskutečněno ve spolupráci se studenty Zemědělské fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích v rámci předmětu Marketing.
Prezentace k obhajobě bakalářské práce
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Lidé, kteří pečují o své blízké s postižením
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Získávání zaměstnanců se zaměřením na online marketing
Marketingový plán společnosti
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
Analýza konkurenčního prostředí
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany
Praha 7 bez odpadu Ing. Soňa Jonášová
Marketingový plán společnosti
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Únavové poruchy letadel fraktografická analýza
Cyklus hodnocení Rozhodování / Plánování Motivace týmu
Společná strategie - projektové aktivity JMK a TTSK 2014+
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Marketingový informační systém
Organizace Oldcastle Area Development
Občanská výchova a svět práce - 9. ročník Milan Šimek
ORIENTACE V ČASE VY_32_INOVACE_1C_08 Číslo projektu: CZ /1. 5
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Spolupráce ASZ a města Břeclav Mgr. Břetislav Fiala
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Kultura a problematika přístupnosti kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ Mgr. et MgA. Mariana Koutská katedra speciální pedagogiky, Pedagogická.
Střední zdravotnická škola Beroun
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
Mgr. Václav Orcígr / Arnika Seminář Obce a smlouvy s investory
Transkript prezentace:

Autor: Bc. Veronika Brzková Vedoucí práce: Ing. Hana Jahodová, CSc.

 Cíl diplomové práce  Představení teoretické části  Představení praktické části  Výsledky výzkumu  Závěry a doporučení

 Vysvětlení pojmu marketingová komunikace  Nástroje marketingové komunikace  Charakteristika neziskového sektoru v ČR  Analýza marketingové komunikace v neziskovém sektoru

 Popis nástrojů marketingové komunikace  Neziskový sektor v ČR  Změna občanského zákoníku od  Marketingová komunikace v neziskovém sektoru

 Kvalitativní a kvantitativní výzkum  Interview se členem neziskové organizace  Dotazníkové šetření ohledně marketingové komunikace v neziskových organizacích

 Poznatky z interview  Dotazník- 12 uzavřených otázek  Analýza výsledků dotazníků

 Marketingová komunikace v neziskovém sektoru  Doporučení neziskovým organizacím přijímat na praxi studenty marketingových oborů  Výsledky průzkumu jako marketingový průzkum pro neziskové organizace