Autor: Bc. Veronika Brzková Vedoucí práce: Ing. Hana Jahodová, CSc.
Cíl diplomové práce Představení teoretické části Představení praktické části Výsledky výzkumu Závěry a doporučení
Vysvětlení pojmu marketingová komunikace Nástroje marketingové komunikace Charakteristika neziskového sektoru v ČR Analýza marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Popis nástrojů marketingové komunikace Neziskový sektor v ČR Změna občanského zákoníku od Marketingová komunikace v neziskovém sektoru
Kvalitativní a kvantitativní výzkum Interview se členem neziskové organizace Dotazníkové šetření ohledně marketingové komunikace v neziskových organizacích
Poznatky z interview Dotazník- 12 uzavřených otázek Analýza výsledků dotazníků
Marketingová komunikace v neziskovém sektoru Doporučení neziskovým organizacím přijímat na praxi studenty marketingových oborů Výsledky průzkumu jako marketingový průzkum pro neziskové organizace