Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt: Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území ORP Bystřice pod Hostýnem Informace o projektu.. Projekt „Místní akční plán rozvoje vzdělávání na.
Advertisements

Aktuální stav přípravy Národní strategie elektronického zdravotnictví Martin Zeman, Jiří Borej Seminář MEDSOFT 2016 Hotel Academic, Roztoky u Prahy, 12.
Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
Informace fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy Ing. Pavel Tesař, projektový manažer odbor eGovernmentu
2. setkání pracovních skupin „Sociální věci a zdravotnictví“
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Kroky realizace Národní strategie elektronického zdravotnictví Jiří Borej PSP ČR – 26. schůze Výboru pro zdravotnictví Praha 3. prosince 2015.
1.VYHLÁŠENÍ RESORTNÍCH BEZPEČNOSTNÍCH CÍLŮ MZ na období červen 2011– duben PODEPSÁNÍ PROHLÁŠENÍ WHO „Čistá péče je bezpečnější“
Centra denních služeb. poskytují ambulantní služby osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku, chronického onemocnění nebo zdravotního postižení,
Jak lze využít infrastrukturu CzechPOINT v rámci úřadu Mgr. Jarmila Šmardová
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Zahájení tvorby Komunitního plánu sociálních služeb pro město Žatec Mgr. Petr Antoni Dne
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Sociální služby ve zdravotnických zařízeních ústavní péče.
Pracovní skupina Elektronická zdravotnická dokumentace Ing. Martin ZEMAN předseda pracovní skupiny NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy,
Tvorba Národní strategie elektronického zdravotnictví České Republiky 2015 – 2020 Prezentace pro Zdravotní výbor PSP ČR 27. ledna
REFORMA ČESKÉHO ZDRAVOTNICTVÍ Plán činnosti ministerstva zdravotnictví Praha,
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_07.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Pracovní skupina Telemedicína a mHealth Ing. Martin DOLEŽAL předseda pracovní skupiny NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy,
IROP předpokládaná podoba implementace.
Ing. Zdeňka Šilhová Institut pro veřejnou správu Praha INTERAKTIVNÍ PERSONÁLNÍ PORTÁL PRO POTŘEBY ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ KONFERENČNÍ VZDĚLÁVACÍ.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Principy Základních registrů Ing. Ondřej Felix, CSc.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Kontrolní činnost ve zdravotnictví
PROJEKT OP LZZ „IMPLEMENTACE AGE MANAGEMENTU V ČR“ CZ /5. 1
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
Úřad práce České republiky
Josef Středula, předseda ČMKOS
Procesní management v oddělení logistiky
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Bezpečnost pacientů v EU a ČR
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
„IOP – šance pro váš rozvoj“
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MOC VÝKONNÁ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Národní strategie elektronického zdravotnictví
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
31 Základní typy zdravotnických systémů
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
DEKRET ROZVOJE A STABILITY ČESKÉHO ZDRAVOTNICTVÍ Dvacet zdravých vět
Náměty pro činnost Národního fóra
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Charakteristika primární péče
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
CyberCzech a kybernetická bezpečnost v ČR
Ing. Dana Bérová náměstkyně ministra - ředitelka sekce
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
Představení projektu.
Setkání kariérových poradců
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Akademický senát fakulty
Dopadová a nákladová evaluace CDZ
Ing. Stanislava Správková
Podpora sociální práce na území Statutárního města Kladna
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů
Klíčové aktivity projektu
Projekt „Plánování sociálních služeb v Plzeňském kraji“
KRIZOVÝ ŠTÁB MĚSTA HRANIC
Integrované operační středisko – „srdce policie“
„Kick Off“ platformy Social Life Science
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Transkript prezentace:

Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny

Agenda Způsob práce skupiny Zvýšení zainteresovanosti občana na péči o vlastní zdraví Specifický cíl č. 1 – Přístup k informacím o poskytovatelích Specifický cíl č. 2 – Informace o zdravotním stavu Specifický cíl č. 3 – Informační podpora péče o vlastní zdraví Závěr 2

Složení skupiny skupiny MUDr. Pavel Vepřek - vedoucí pracovní skupiny Ing. Jiří Borej - koordinace NSeZ MUDr. Martin Hofman MUDr. Lukáš Velev, MHA RNDr. Martin Vydra Daniela Lidinská Ing. Ladislav Friedrich, CSc. Ing. Marian Mačko Ing. Ján Mikolaj Ing. Martin Doležal MUDr. Pavel Kubů Jiří Procházka Ing. Libor Seidl Ing. Martin Zeman Ing. Petr Plass Seznam členů PS 3

Způsob práce skupiny představení agendy a obecná diskuse o možných řešeních úkol (všichni): popsat aktuální stav a navrhnout obsah opatření řešících jednotlivé specifické cíle

Úkol pro PS „Portál EZ“ 5 Strategický cíl. 1. Zvýšení zainteresovanosti občana na péči o vlastní zdraví Aktuální situaceMožná řešení Specifický cíl 1 - Snadný a rovný přístup k informacím o poskytovatelích a dostupnosti zdrav. služeb Opatř. 1 - Úplný přehled o poskytovatelích zdrav. služeb vč. kvalitativních parametrů Opatř. 2 - Elektronické objednání zdravotní služby Opatř. 3 - Distanční elektronická konzultace zdravotního stavu Specifický cíl 2 - Informace o zdravotním stavu a léčebném plánu Opatř. 1 - Snadný přístup k osobnímu zdrav. záznamu Opatř. 2 - Umožnění přístupu k záznamům blízkých osob Opatř. 3 - Otevřený přístup k úplnému osobnímu účtu v systému příjmů do fondu plátců a úhrad zdr. služeb Specifický cíl3 - Informační podpora péče o vlastní zdraví a zvyšování zdr. gramotnosti Opatř. 1 - Otevřený a přehledný přístup k informací m o podpoře zdraví a dostupných preventivních programech Opatř. 2 - Zvyšování zdravotní gramotnosti prostřednictvím kvalifikovaných informací Opatř..3 - Ucelená komunikační podpora programů péče o chronicky nemocné

Způsob práce skupiny diskuse nad návrhy řešení jednotlivých opatření úkol (někteří): na základě shromážděných informací zpracovat návrh řešení 5.5. prezentace navržených řešení a jejich finální revize

Zvýšení zainteresovanosti občana na péči o vlastní zdraví úplný přehled o poskytovatelích zdravotnických služeb vč. kvalitativních parametrů elektronické objednání zdravotních služeb distanční elektronická konzultace zdravotního stavu Snadný a rovný přístup k informacím o poskytovatelích a dostupnosti zdrav. služeb snadný přístup k osobnímu zdravotnímu záznamu umožnění přístupu k záznamům blízkých osob otevřený přístup k osobnímu účtu o úhradě zdravotních služeb Informace o zdravotním stavu a léčebném plánu otevřený a přehledný přístup k informacím o podpoře zdraví a dostupných preventivních programech zvyšování zdravotní gramotnosti prostřednictvím kvalifikovaných informací ucelená komunikační podpora programů péče o chronicky nemocné Informační podpora péče o vlastní zdraví a zvyšování zdrav. gramotnosti 7

Snadný a rovný přístup k informacím o poskytovatelích struktura služeb, kontakt, místo, smlouvy se ZP ordinační doba, způsob objednání a komunikace volné kapacity, kvalitativní parametry. Úplný přehled o poskytovatelích zdravotních služeb rozcestník k objednávacím systémům centrální objednávací systém poskytovatelů zdravotních služeb Elektronické objednání zdravotní služby elektronický komunikační kanál pro bezpečnou a zaručenou komunikaci mezi pacientem a lékařem vyžaduje autorizovaný přístup obou stran Distanční elektronická konzultace zdravotního stavu 8

Informace o zdravotním stavu a léčebném plánu poskytování informací o zdravotním stavu a léčebných plánech poskytnutí výpisu ze zdravotnické dokumentace Snadný přístup k osobnímu zdrav. záznamu správa souhlasů na přístup k zdravotním záznamům Umožnění přístupu k záznamům blízkých osob přístup k osobnímu účtu možnost reklamace Otevřený přístup k osobnímu účtu o úhradě zdravotních služeb 9

Informační podpora péče o vlastní zdraví a zvyšování zdrav. gramotnosti odpovědný rozcestník vytvoření ekosystému ze stávajících redakcí, odborných společností apod., poskytujícího informace o ochraně a podpoře zdraví prostřednictvím svých portálů. Otevřený a přehledný přístup k informacím o podpoře zdraví a dostupných preventivních programech navigace k certifikovaným vzdělávacím programům dotazníkový systém pro řešení životních situací Zvyšování zdravotní gramotnosti prostřednictvím kvalifikovaných informací podpora chronicky nemocných autorizovaný přístup k léčebným plánům vedených ošetřujícími lékaři a autorizovaný přístup oprávněných pracovníků ZP k hodnotám indikátorů monitorujících úspěšnost individuálního léčebného plánu. Ucelená komunikační podpora programů péče o chronicky nemocné 10

Zvýšení zainteresovanosti občana na péči o vlastní zdraví hlavním zdroj informací o zdraví a zdravotnictví pro občana a významným zdroj informací pro odborné a řídící pracovníky ve zdravotnictví Národní zdravotnický informační portál hodnota vlastního zdraví ekonomická bonifikace správného chování cenová konkurence pojišťoven..... Motivace jej využívat 11

Děkuji za pozornost! MUDr. Pavel Vepřek 12