Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/03.0057 Portál eVIM Rychlá fyzika.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Mobilní telefony umožňují spojení s pevnou telefonní sítí přímo volbou telefonního čísla na vestavěné klávesnici. Nejnovější mobily používají kombinaci.
Advertisements

Tvorba panorámat Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Fyzika s IPadem.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Anna Červinková Název prezentace (DUMu): 7. Kinematika – rozlišování pohybů a jejich skládání v prakt. úlohách.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Plně elektronické zapalování Tematická oblast:Zapalování Ročník:2. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
VLASTNOSTI KAPALIN POVRCHOVÉ NAPĚTÍ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_13_29.
Volný pád a svislý vrh Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Fyzika na scéně - exploratorium pro žáky základních a středních škol reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Gymnázium, Olomouc, Čajkovského 9 Název úlohy: 2.7.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM USB mikroskop.
©Ing. Václav Opatrný. V úvodních hodinách elektrotechniky jsou žáci seznamováni s veličinami, které popisují známý fyzikální svět, získávají představu.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Wattmetr.
Co se přihodí … než se fotka narodí?
Pracovní činnosti - 6. ročník
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
VÁNOČNÍ OZDOBY – TROCHU JINAK
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Rovnoběžník 19 Sestrojte rovnoběžník ABCD, jestliže:
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
6. Kinematika – druhy pohybů, skládání pohybů
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Matematika 3 – Statistika Kapitola 4: Diskrétní náhodná veličina
Určení měrných skupenských tepel vody
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
SŠ-COPT Uherský Brod Bc. Martin Bártek 9. Výroba petlice
Vlastnosti zvuku - test z teorie
Technologický postup Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
PASCALŮV ZÁKON Autor: RNDr. Kateřina Kopečná
Keramická plastika Tematická oblast
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
KUCHYŇ Ahoj, jmenuji se Adrianka a zvu vás k nám do kuchyně, která je maminčiným i tatínkovým královstvím. Tady mi uvaří pokaždé nějakou dobrotu. Jsou.
Monitory Monitor je základní výstupní elektronické zařízení sloužící k zobrazování textových a grafických informací.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Barva světla, šíření světla a stín
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
  Název: VY_32_INOVACE_EV_8A_7M Škola: Využívání informačních a komunikačních technologií, etická výchova Téma:Úcta k sobě samému, sebeúcta Číslo projektu:
Ticháček s nimi hledá cestičky…
Autor: Mgr. Marie Hrbková
Zpracování drátu I Háček na tabuli
MINIMATURITY
Porovnání vlastností vodíku a kyslíku
Poměr v základním tvaru.
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Procenta v „autařské“ praxi
Rastrová grafika Základní termíny - rozlišení. Rastrová grafika Základní termíny - rozlišení.
Má země Česká republika.
Přídavná zařízení.
Cestovní kancelář Margarita
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Orientujeme se v prostoru
Interaktivní elektrický obvod
Vytvoření schématu zasedacího pořádku
Vytvoření schématu zasedacího pořádku
3MA381 LS 2007/2008 Michaela Kmeťová
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Nádherné prezentace navrhnete a předvedete snadno a s jistotou.
Poměr v základním tvaru.
ŽIVOT U VODY Mgr. Petra Stanjurová
Rozvoj geometrických představ
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Výroba velikonočního košíčku
ZVUKY A TÓNY.
Tečné a normálové zrychlení
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Rychlá fyzika

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Proč Rychlá fyzika Pozorovat fyzikální děje zpomaleně Krása některých fyzikálních dějů se ukáže teprve až při zpomaleném záznamu

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Rychloběžný fotoaparát Fotoaparát CASIO EX-ZR300

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Cíl laboratorní práce Prozkoumat fyzikální děje rychloběžnou kamerou (fotoaparátem)

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Teorie Budeme používat 480 snímků za sekundu při 224x160px V technické praxi se používají rychloběžné kamery s možností snímků za sekundu při HD rozlišení K měření doby trvání fyzikálních dějů lze využít zářivku (100Hz)

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Pomůcky Fotoaparát CASIO EX-ZR300, počítač s přehrávačem videa Zářivka Injekční stříkačka případně kohoutek, voda Balónek naplněný vodou, špendlík CRT monitor, LCD monitor Svíčka, špejle, zápalky, zapalovač Airsoft pistole, kuličky do airsoft pistole Dobrovolník z řad studentů, případně vyučující

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Schéma

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Postup práce 1/4 Nastavte nahrávání fotoaparátu na 480 snímků za sekundu Dejte fotoaparát tak, aby byl kolmo na zkoumanou oblast a oblast byla dobře vidět Zapněte nahrávání Proveďte příslušný pokus Video si promítněte přímo na fotoaparátu, případně v počítači

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Postup práce 2/4 A) Zářivka –Nahrajte, jak bliká zářivka B) Odkapávání kapek vody z injekční stříkačky (a kohoutku) –Nahrajte odkapávání kapek z kohoutku, injekční stříkačky C) Prasknutí balónku –Balónek naplňte vodou a následně jej propíchněte

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Postup práce 3/4 D) Blikání CRT a LCD monitoru –Nahrajte zapnutý CRT a LCD monitor E) Zapalování svíček na dálku –Zapalte svíčku a nechte ji chvíli hořet –Zapalte špejli a sfoukněte svíčku (pozor abyste si nesfoukli plamen na špejli) –Přibližte špejli ke stoupajícímu kouři ze sfouknuté svíčky

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Postup práce 3/4 F1) kulička z pistole na airsoft –Pokuste se nahrát vystření kuličky z airsoft pistole. Poznámka: děj probíhá docela rychle, nemusí se vám to podařit. F2) Určete dobu úderu člověka –Lehce bouchněte spolužáka do břicha a určete, jak dlouho trval úder. Dělá-li někdo ze skupiny bojové umění, můžete mu říct, ať vám předvede nějaký úder. Pokud bude dobrovolník trénovaný, je zajímavé nahrát silnější úder do břicha a sledovat jak se vlní.

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Vzorové výsledky – znovuzapalování svíčky

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Vzorové výsledky – prasknutí balónku

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Doplňující otázky Proč voda okamžitě po prasknutí držela svůj tvar? Co to je obnovovací frekvence u CRT monitorů? Na jakém principu hoří svíčka?

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Zdroje Koupil J.: Sada videí o rychlé fyzice, dostupné z [citováno ] Znovuzapalování svíčky, dostupné z [citováno ]