Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_29_Pracovní postup Téma: Pracovní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projektový den - vaření
Advertisements

Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_33_Domácí mazlíčkové Téma:
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_21_Vyjmenovaná slova Téma:
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_25_Přídavná jména měkká Téma:
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_09_Výroba karamelu Téma:
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_32_INOVACE_09_Zima Téma: Zima Číslo.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_10_Výrobky ze dřeva Téma:
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_12_INOVACE_20_Vnitřní ústrojí Téma:
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_15_Ochrana zdraví Téma: Ochrana.
CHAČAPURI SE TŘEMI DRUHY SÝRŮ (Tamara) 20/03/15 | Recept | GruzieGruzie
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_13_Louka - shrnutí
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_31_Dvojice slov
Autor: Mgr. Eva Procházková
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_14_ Pranostiky I
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: Člověk a příroda_ zeměpis_6.
Slohová cvičení Popis. Slohová cvičení Popis Popis Popis pracovního postupu: 1)Vytvoření samostatného kuchařského receptu Vyberte si vaše oblíbené.
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_14_Převody jednotek obsahu.
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_12_Práce s chybou(2)
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_12_Televize
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_01_Naše obec
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_37_ Pravopisné testy
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_32_INOVACE_11_Vánoce Téma: Vánoce
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_10_Práce s chybou
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_31_Fotbalový zápas
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_34_Prázdninové plány
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_17_Okopaniny
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_07_Topografie
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_16_Obiloviny
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_15_Čísla Téma: Čísla
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_27_Televizní pořady
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_13_ Podstatná jména I
Autor: Mgr. Eva Procházková
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_32_INOVACE_06_Školní místnosti
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_24_Přídavná jména tvrdá
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_01_Hudební nástroje
Autor: Mgr. Eva Procházková
Autor: Mgr. Eva Procházková
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_18_Oblečení
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_32_INOVACE_12_Části obličeje
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_05_Náš dům
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_02_Podzim v zahradě
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_05_Školní potřeby
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_16_ Vánoční prázdniny
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_21_Příroda u nás doma
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_III.Vu_ZDRAVÁ.
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_31_Volný čas
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_14_Násobilka 3
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_14_Nemoc, úraz
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_32_INOVACE_07_ Rodina Téma: Rodina
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_35_Závěrečný test
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_07_Domácí mazlíček
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_32_INOVACE_03_Rodina Téma: Rodina
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_36_Dinosauři - popis
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_18_ Podstatná jména III
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_19_Voda pro život
Autor: Mgr. Eva Procházková
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_18_Hodiny 2
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_18_III.Vu_PĚSTOVÁNÍ.
Autor: Mgr. Eva Procházková
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_30_Vánoce
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_12_INOVACE_28_Podstatná jména 2
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_32_INOVACE_01_Geometrické tvary
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_12_ Vánoční zvyky
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_29_Pracovní postup Téma: Pracovní postup Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/

Anotace  Materiál je určený žákům 5. ročníku.  Materiál je určený pro společnou práci s učitelem u tabule, ale lze využít i na samostatnou práci žáků.  Prezentace na interaktivní tabuli.  Pomůcky: interaktivní pero, fixy na interaktivní tabuli  Inovace: interaktivní způsob učení  Informace o našich kuchyních, rozšiřování slovní zásoby.  Metodické pokyny: Čti, správně seřaď postup, přemýšlej, piš, nahraď vhodnějším slovem.

Pracovní postup. Tousty se sýrem. Pozorně čti. Věty seřaď, jak bys postupoval ty. 1.Srovnáme je na plech a v předem vyhřáté troubě zapečeme. 2.Ihned podáváme. 3.Nejlépe se hodí eidam nebo ementál. 4.Krajíčky toustového chleba potřeme máslem a posypeme strouhaným sýrem. 5.Připravíme si toustový chléb, sýr a máslo. 6.Nezapékáme příliš dlouho, aby se nevysušily. 7.Sýr si nastrouháme. 8.Takto zapečený toustový chléb je vhodný jako rychlá a velmi chutná večeře. Pozorně čti. Věty seřaď, jak bys postupoval ty. 1.Srovnáme je na plech a v předem vyhřáté troubě zapečeme. 2.Ihned podáváme. 3.Nejlépe se hodí eidam nebo ementál. 4.Krajíčky toustového chleba potřeme máslem a posypeme strouhaným sýrem. 5.Připravíme si toustový chléb, sýr a máslo. 6.Nezapékáme příliš dlouho, aby se nevysušily. 7.Sýr si nastrouháme. 8.Takto zapečený toustový chléb je vhodný jako rychlá a velmi chutná večeře.

Pracovní postup. Tousty se sýrem. Pozorně čti. Věty seřaď, jak bys postupoval ty. Řešení. 1.Připravíme si toustový chléb, sýr a máslo. 2.Sýr si nastrouháme. 3.Nejlépe se hodí eidam nebo ementál. 4.Krajíčky toustového chleba potřeme máslem a posypeme strouhaným sýrem. 5.Srovnáme je na plech a v předem vyhřáté troubě zapečeme. 6.Nezapékáme příliš dlouho, aby se nevysušily. 7.Ihned podáváme. 8.Takto zapečený toustový chléb je vhodný jako rychlá a velmi chutná večeře. Pozorně čti. Věty seřaď, jak bys postupoval ty. Řešení. 1.Připravíme si toustový chléb, sýr a máslo. 2.Sýr si nastrouháme. 3.Nejlépe se hodí eidam nebo ementál. 4.Krajíčky toustového chleba potřeme máslem a posypeme strouhaným sýrem. 5.Srovnáme je na plech a v předem vyhřáté troubě zapečeme. 6.Nezapékáme příliš dlouho, aby se nevysušily. 7.Ihned podáváme. 8.Takto zapečený toustový chléb je vhodný jako rychlá a velmi chutná večeře.

V kuchyni. Slovní zásoba. Kuchyni můžeme nazvat centrem našich bytů. Nejčastěji v kuchyni uvidíme maminku, ale scházíme se tam všichni. Následující úkoly budeme plnit na čas, dáme si vždy 3 minuty. 1.Napiš, co všechno máme v kuchyni, piš podstatná jména. 2.Napiš, co všechno se dá dělat v kuchyni, piš slovesa. 3.Napiš, co všechno máme v kuchyni na elektřinu. Kuchyni můžeme nazvat centrem našich bytů. Nejčastěji v kuchyni uvidíme maminku, ale scházíme se tam všichni. Následující úkoly budeme plnit na čas, dáme si vždy 3 minuty. 1.Napiš, co všechno máme v kuchyni, piš podstatná jména. 2.Napiš, co všechno se dá dělat v kuchyni, piš slovesa. 3.Napiš, co všechno máme v kuchyni na elektřinu.

V kuchyni. Vaříme. Slovní zásoba. Při vyjadřování se o práci v kuchyni děláme chybu, že stále opakujeme jedno slovo, toto slovo nahraď lepším. 1.Do hrnce dáme vodu._______ 2.Hrnec dáme na sporák.________ 3.Do vody dáme nudle. __________ 4.Pekáč dáme do trouby. _________ 5.Zapneme sporák a dáme na stupeň tři. _________ 6.Talíře dáme na stůl. _____________ 7.Na stůl dáme ubrus. ________ Při vyjadřování se o práci v kuchyni děláme chybu, že stále opakujeme jedno slovo, toto slovo nahraď lepším. 1.Do hrnce dáme vodu._______ 2.Hrnec dáme na sporák.________ 3.Do vody dáme nudle. __________ 4.Pekáč dáme do trouby. _________ 5.Zapneme sporák a dáme na stupeň tři. _________ 6.Talíře dáme na stůl. _____________ 7.Na stůl dáme ubrus. ________

Zdroje