Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření Tisková konference primátora hl. m. Prahy Pavla Béma a 1. náměstka primátora.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy
Advertisements

Ing. Daniela Jančíková, SŽDC s. o. Stavební správa západ;
█ Ekologizace veřejné dopravy v Ostravě-Porubě
Generální dodavatel technologií pro tunelový komplex Blanka 1 Ing. Ladislav Balšán ČKD PRAHA DIZ, a.s. vedoucí komplexních zkoušek TKB.
1 PTV – VISUM Brno - uživatel softwaru příklady z praxe Brněnské komunikace a.s. Útvar dopravního inženýrství Seminář PTV, Praha
CZECHBUS CNG nejlepší řešení pro čistá města Využití CNG ve veřejné autobusové dopravě Bc. Ludomír Landa ředitel ČSAD MHD Kladno a.s. 1.
Technologie M2M - LoRa Patrik Jalamudis Manažer pro rozvoj IoT
Pražská integrovaná doprava Preference provozu veřejné hromadné dopravy 01/2016.
Kotlíkové dotace - úvod Mgr. Vanda Pánková. Obecné informace V programovacím období možnost výměny kotlů v domácnostech v rámci operačního programu.
Obnova zauhlování Elektrárna Chvaletice a.s. Chvaletice
ROZŠÍŘENÍ DÁLNICE D1, STAVBA 01191, DÚR STARÝ LÍSKOVEC – BRNO JIH ZÁVOD BRNO.
Uzavírky a objízdné trasy v rámci realizace II. etapy „Rekonstrukce ulice Nádražní“ v termínu od do
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_33-05 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Praha Praha VÝROČNÍ KONFERENCE K PODPOŘE SNIŽOVÁNÍ ENERGETICKÉ NÁROČNOSTI BYTOVÝCH DOMŮ V ČR STAV REALIZACE ENERGETICKY ÚSPORNÉHO.
Činnost služby dopravní policie v roce 2011 v dohledu nad silničním provozem plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha 12. ledna 2012.
N ÁVRH OPATŘENÍ KE SNÍŽENÍ NEHODOVOSTI VE VYBRANÉM KRITICKÉM MÍSTĚ Obhajoba diplomové práce AR 2015/2016 Vedoucí diplomové práce: Ing. Jiří Čejka, Ph.D.
Dopravní modely v SUMP Jitka Ondráčková
Bezpečnost silniční a železniční dopravy
Systémy řízení silniční dopravy
Systém vzájemného sdílení mezi občanem a obcí
Systémy řízení silniční dopravy
Zákonná úprava užívání osobních přepravníků (Segway)
Název školy: Základní škola Městec Králové
Procesní management v oddělení logistiky
Optimalizace výkonu linek pro stáčení piva do lahví
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
Proudové chrániče.
Nové linkové vedení MHD ve Zlíně s využitím parciálních trolejbusů
Hradec Králové, 17. září 2014.
Rozhodování 1.
Moderní trendy v cyklistické dopravě
VY_52_INOVACE_10_02_hlavní město Praha
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Vedoucí odboru strategického rozvoje města Vsetín
Koncepce dalšího vzdělávání CZ.1.07/4.3.00/
Vytápění Teplovodní otopné soustavy samotížné
NÁPAD TRESTNÉ ČINNOSTI VÝVOJ DOPRAVNÍ NEHODOVOSTI ÚO Břeclav
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Systémy řízení silniční dopravy
IKI jako prostředek pro komunikaci mezi VS a občany Pavel Parma
Výběr vhodné dálniční trasy
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
Tisem v Pražské integrované dopravě
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
Koncepce rozvoje cyklistické dopravy v Olomouckém kraji
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
BRUSNICKÝ, DEJVICKÝ A BUBENEČSKÝ TUNEL ROK ZKUŠEBNÍHO PROVOZU Petr Dolínek, náměstek primátorky hl. m. Prahy.
Krajské ředitelství policie hl. m
Role CDV v podpoře městské mobility
VYHODNOCENÍ VLIVŮ ÚP HL. M
█ Ekologizace veřejné dopravy v Ostravě-Porubě
Omezení silniční dopravy na silnici III. třídy č
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Prázdniny 2011 Policie České republiky
Název školy: Základní škola Městec Králové
Bilanční tisková konference OSDP
Algoritmizace a datové struktury (14ASD)
Svaz měst a obcí RNDr. Ivo Šanc Stakeholder Meeting, Praha,
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE
Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje Projekt Interreg V A č Mobilně a efektivně ve společném příhraničí Spolupráce policie.
Bezpečnost při uzavírkách a opravách na dálniční síti ČR
Vítáme Vás v Luhačovicích
Komunitní navigace Waze
Transkript prezentace:

Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření Tisková konference primátora hl. m. Prahy Pavla Béma a 1. náměstka primátora hl. m. Prahy Rudolfa Blažka a člena Rady hl. m. Prahy pro oblast dopravy Radovana Šteinera Praha 21. září 2010

Pražský okruh Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření

Městský okruh Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření Severozápadní část (Blanka) ve výstavbě shrnutí: Pražský okruh – v provozu 49 % Městský okruh – v provozu 48 % (v provozu/ve výstavbě 68 %)

Nadřazený dopravní skelet Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření chybějící klíčové stavby 1)SZ MO (Městský okruh Malovanka – Pelc/Tyrolka) )SOKP 511 (Pražský okruh Modletice – Běchovice) )SOKP 518, 519 (Pražský okruh Ruzyně – Březiněvěs) )SOKP 520 (Pražský okruh Březiněves – Satalice) )SV MO (Městský okruh Pelc/Tyrolka – Štěrbohol. radiála) 2017

Zprovoznění jižní části Pražského okruhu Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření hlavní výhody  vyloučení těžké tranzitní dopravy na Jižní spojce – tzn. 100 %  snížení intenzity nákladní dopravy na Jižní spojce o 80 % *  zvýšení plynulosti a rychlosti dopravy na uvolněné trase  snížení nehodovosti  snížení objemu emisí a hlukové zátěže z dopravy  zlepšení dopravní obslužnosti přilehlých obytných čtvrtí se snížením nepříznivých dopadů na životní prostředí (Barrandov, Braník, Krč, Zbraslav)  snížení intenzity dopravy na většině pražských mostů aj. *zbývá dopravní obsluha

Zprovoznění jižní části Pražského okruhu Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření problémové aspekty  nepříznivá trasa vzhledem k PO úsek 511  nárůst dopravy na Spořilovské o 10 %  kombinace druhů dopravy na této trase  řešení problematiky hluku na této trase  prostor budoucí křižovatky Běchovice  kongesce před Barrandovským mostem

Zprovoznění jižní části Pražského okruhu Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření problémové aspekty – řešení  bezkolizní napojení Jižní spojka – D1  zkapacitnění Spořilovské na 2 pruhy  odstranění souběhu MHD a tranzitu  omezení na komunikacích Prahy 4 pro těžkou nákladní dopravu  zkapacitnění Štěrboholské radiály  úprava na Barrandovském mostě

Zprovoznění jižní části Pražského okruhu Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření protihluková opatření  Spořilovská pohltivá clona oboustranná výška 4 m délka m studie 2005 realizace 2011 náklady 100 mil. Kč + výměna oken

Zprovoznění jižní části Pražského okruhu Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření organizace dopravy otevření provozu na SOKP 512, 513, zákaz provozu těžké nákladní dopravy nad 12 tun  Jižní spojka  K Barrandovu  v Radotíně optimalizace situace na Barrandovském mostě zvýšení on-line informovanosti řidičů + telematické aplikace na Jižní spojce + expresní bus linka na Jižní spojce

Barrandovský most Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření vypnutí světelného signalizačního zařízení