Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření Tisková konference primátora hl. m. Prahy Pavla Béma a 1. náměstka primátora hl. m. Prahy Rudolfa Blažka a člena Rady hl. m. Prahy pro oblast dopravy Radovana Šteinera Praha 21. září 2010
Pražský okruh Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření
Městský okruh Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření Severozápadní část (Blanka) ve výstavbě shrnutí: Pražský okruh – v provozu 49 % Městský okruh – v provozu 48 % (v provozu/ve výstavbě 68 %)
Nadřazený dopravní skelet Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření chybějící klíčové stavby 1)SZ MO (Městský okruh Malovanka – Pelc/Tyrolka) )SOKP 511 (Pražský okruh Modletice – Běchovice) )SOKP 518, 519 (Pražský okruh Ruzyně – Březiněvěs) )SOKP 520 (Pražský okruh Březiněves – Satalice) )SV MO (Městský okruh Pelc/Tyrolka – Štěrbohol. radiála) 2017
Zprovoznění jižní části Pražského okruhu Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření hlavní výhody vyloučení těžké tranzitní dopravy na Jižní spojce – tzn. 100 % snížení intenzity nákladní dopravy na Jižní spojce o 80 % * zvýšení plynulosti a rychlosti dopravy na uvolněné trase snížení nehodovosti snížení objemu emisí a hlukové zátěže z dopravy zlepšení dopravní obslužnosti přilehlých obytných čtvrtí se snížením nepříznivých dopadů na životní prostředí (Barrandov, Braník, Krč, Zbraslav) snížení intenzity dopravy na většině pražských mostů aj. *zbývá dopravní obsluha
Zprovoznění jižní části Pražského okruhu Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření problémové aspekty nepříznivá trasa vzhledem k PO úsek 511 nárůst dopravy na Spořilovské o 10 % kombinace druhů dopravy na této trase řešení problematiky hluku na této trase prostor budoucí křižovatky Běchovice kongesce před Barrandovským mostem
Zprovoznění jižní části Pražského okruhu Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření problémové aspekty – řešení bezkolizní napojení Jižní spojka – D1 zkapacitnění Spořilovské na 2 pruhy odstranění souběhu MHD a tranzitu omezení na komunikacích Prahy 4 pro těžkou nákladní dopravu zkapacitnění Štěrboholské radiály úprava na Barrandovském mostě
Zprovoznění jižní části Pražského okruhu Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření protihluková opatření Spořilovská pohltivá clona oboustranná výška 4 m délka m studie 2005 realizace 2011 náklady 100 mil. Kč + výměna oken
Zprovoznění jižní části Pražského okruhu Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření organizace dopravy otevření provozu na SOKP 512, 513, zákaz provozu těžké nákladní dopravy nad 12 tun Jižní spojka K Barrandovu v Radotíně optimalizace situace na Barrandovském mostě zvýšení on-line informovanosti řidičů + telematické aplikace na Jižní spojce + expresní bus linka na Jižní spojce
Barrandovský most Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření vypnutí světelného signalizačního zařízení