Monika Horská20. března 2013 MONITOROVACÍ INDIKÁTORY ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výběr GP Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Advertisements

Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Pravidla publicity projektu
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
Žádost o grant Co je v žádosti napsáno, musíte se dodržet Žádost se porovnává s údaji v monitorovací zprávě Ze žádosti vychází kontrolní orgány Příručka.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji II“ Závěrečné setkání k realizaci projektu Lenka Sládková, Jana Moravcová
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Monitorování projektu Seminář pro věcné manažery
1 TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Operační program Vzdělávání.
Projekt Poradenství v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.2.00/ I PORADENSTVÍ V LIBERECKÉM KRAJI Financován z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY UDRŽITELNOST RISA MANAGING 10. ledna 2012.
Ing. Jana Böhmová Informace o vyhlášené 5. výzvě globálního grantu Podpora nabídky dalšího vzdělávání v kraji Vysočina ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY UDRŽITELNOST RISA MANAGING 6. října 2010.
„Zavedení systematické podpory procesu plánování sociálních služeb a péče sociálně potřebným na Středním Vsetínsku, Velkokarlovicku a Hornolidečsku“ Operační.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
1 TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast.
Michala Krejčí MONITOROVACÍ INDIKÁTORY ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory 3.2 Seminář pro příjemce 4. výzva GG
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy 12. listopadu 2008Dr. Aleš Vlk Prioritní osa 2 Výzva.
Globální granty OP VK ve Středočeském kraji PhDr. Ivo Říha Praha,
Seminář pro žadatele 2. etapa globálních grantů 2. výzva oblast podpory 1.2 Seminář pro žadatele 2. etapa globálních grantů 2. výzva oblast podpory 1.2.
GLOBÁLNÍ GRANTY LIBERECKÉHO KRAJE OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST SEMINÁŘ PRO ŽADATELE odbor regionálního rozvoje a evropských projektů.
1 Plánování sociálních služeb z pohledu MPSV Brno
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Pracovní workshop pro příjemce 1. výzva 2. GG oblast.
Oblast podpory 1. 3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v Ústeckém kraji II 2. Výzva 2. etapa globálních grantů Seminář pro žadatele.
Seminář pro příjemce Operační program vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ÚSTECKÉM KRAJI 2 - POSOSUK 2
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Individuální projekt OP VVV
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Pracovní workshop pro příjemce 2. výzva 2. GG oblast podpory 1. 1, 1
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 3.2. Podpora nabídky dalšího vzdělávání 3.výzva Ústí n.L TATO PREZENTACE.
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY AKTIVITY UDRŽITELNOST
Výzva k předkládání žádostí
Dobrý den přejeme všem Bc. Martina Sochorová (ORREP – finanční část)
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
MONITOROVACÍ ZPRÁVA věcná část
Cesta rozvoje středních škol v Jihomoravském kraji
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Seminář pro příjemce podpory z OP VK
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Název operačního programu:
SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE FINANČNÍ PODPORY
PORADENSTVÍ A KONZULTACE KE SPOLEČNÉMU VZDĚLÁVÁNÍ V KAŽDÉM KRAJI
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Úvodní konference k projektu „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z Evropského.
Transkript prezentace:

Monika Horská20. března 2013 MONITOROVACÍ INDIKÁTORY ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina

Monika Horská20. března 2013 Seminář pro příjemce - MI Dokumenty: Příručka pro příjemce OP VK, verze 7 (platná od ) - kap. 8.5 Monitorovací indikátory - kap Účely evidence osob z cílových skupin Metodika Monitorovacích indikátorů OP VK, verze 3 (účinná od ) Žádost o finanční podporu (Benefit7) 2. výzva k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z OP VK prioritní osy 1 / 4. výzva k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z OP VK prioritní osy 3

Monika Horská20. března 2013 Seminář pro příjemce - MI Sledování a vykazování MI v rámci realizace projektu: -průběžné -monitorovací zpráva – 2. záložka v aplikaci Benefit7 -splnění plánovaných hodnot MI uvedených ve Smlouvě o realizaci GP je závazné (nesplnění je sankcionováno) -riziko nenaplnění MI zjištěné v průběhu realizace projektu = podstatná změna projektu (pravděpodobnost sankce) -překročení plánované hodnoty MI ≠ podstatná změna projektu -povinnost vykazovat MI dle pohlaví, věku, dosaženého vzdělání a dalších specifik (menšiny, migranti apod.) -nedodržení MI dle pohlaví není sankcionováno

Monika Horská20. března 2013 Seminář pro příjemce - MI Monitorovací indikátor: - šestimístný kód - název - definice - měrná jednotka - zdroj

Monika Horská20. března 2013 Seminář pro příjemce - MI Podpořená osoba: - koresponduje s cílovými skupinami jednotlivých oblastí podpory - získala podporu v rámci projektu = aktivita financovaná z rozpočtu projektu (zapojení osoby do vzdělávacích aktivit projektu) - v případě poskytnutí více odlišných, na sebe nenavazujících podpor lze podpořenou osobu započítat vícekrát Podpořenou osobou není: - člen realizačního týmu - osoba, která pouze navštíví webový portál projektu - osoba, která pouze obdrží leták - návštěvník dne otevřených dveří - účastník konference o realizovaném projektu -...

Monika Horská20. března 2013 Seminář pro příjemce - MI Úspěšně podpořená osoba: - podpořená osoba, která ukončila kurz/program předepsaným způsobem - podmínky úspěšnosti podpořené osoby jsou stanoveny v žádosti (pokud nejsou v žádosti tyto podmínky stanoveny, příjemce definuje úspěšně podpořenou osobou v 1. průběžné monitorovací zprávě) - způsob dokladování např: certifikáty, účastnické listy, osvědčení, vysvědčení apod. - úspěšně podpořené osoby jsou podmnožinou podpořených osob

Monika Horská20. března 2013 Seminář pro příjemce - MI Dítě/žák se speciálními vzdělávacími potřebami: = osoba se zdravotním postižením, zdravotním znevýhodněním nebo sociálním znevýhodněním Způsob dokladování V případě školy samostatně zřízené pro žáky se zdravotním postižením -není třeba dokládat skutečnost, že je žákem se SVP V případě dítěte/žáka se SVP, které je integrováno do hlavního vzdělávacího proudu (běžné školy) -při předkládání MZ – čestné prohlášení ředitele školy -při kontrole na místě – doložení diagnostiky pedagogicko-psychologické poradny nebo speciálního pedagogického centra V případě dítěte/žáka se sociálním/sociokulturním znevýhodněním -čestné prohlášení ředitele školy

Monika Horská Seminář pro příjemce - MI Vykazování dětí/žáků se SVP v konkrétních monitorovacích indikátorech OP 1.2: MI „Počet žáků se SVP začleněných do integrovaných tříd“ - děti/žáci se SVP, kteří jsou začleněni do integrovaných tříd v běžných školách MI „Počet žáků se SVP zařazených do běžných tříd“ - děti/žáci se SVP, kteří jsou začleněni do běžných tříd v běžných školách MI „Počet podpořených osob v počátečním vzdělávání celkem – dětí, žáků“ - děti/žáci škol samostatně zřízených pro žáky se zdravotním postižením - děti/žáci „bez SVP“ v případě zaměření projektu na podporu inkluzívního vzdělávání ve školách - děti/žáci nadaní a mimořádně nadaní - rodiče dětí/žáků se SVP (za předpokladu, že je vytvářen smysluplný vztah mezi školou, dítětem/žákem a rodičem) 20. března 2013

Monika Horská20. března 2013 Seminář pro příjemce - MI Poskytovatel služeb: = osoba poskytující služby, která obdržela jednu nebo více podpor v rámci realizace projektu -přímo pracuje s cílovou skupinou a poskytuje jí vzdělávací a ostatní navazující, se vzděláváním související služby (kariérové poradenství, individuální konzultace apod.) -jedná se o tvůrce výukových materiálů pro cílovou skupinu - započítává se pouze jedenkrát - nelze započítat člena realizačního týmu, který se podílí na realizaci projektu pouze administrací Nelze ani započítat osobu, která poskytuje služby na základě dodávky služby přes instituci!

Monika Horská20. března 2013 Seminář pro příjemce - MI Nově vytvořený/inovovaný produkt: = v rámci projektu počet nově vzniklých/inovovaných produktů určených pro cílovou skupinu - počet produktů ≠ počet kusů - počet produktů = počet druhů nebo souborů př: 20 pracovních listů týkajících se 1 předmětu = 1 produkt př. 100 ks CD s totožnými výukovými materiály = 1 produkt - produktem není např.: vyučovací hodina, nově vybavená třída, nakoupené pomůcky, konference, exkurze, pobytová akce, akreditace produktu apod. - vykazuje se v momentě, kdy je umožněno jej používat zástupcům cílové skupiny - dokladování – postačí v elektronické verzi

Monika Horská20. března 2013 Seminář pro příjemce - MI Nově vytvořený/inovovaný produkt s komponentou ŽP: = nově vytvořený/inovovaný produkt určený pro cílovou skupinu, který se min. z 15% tématického celku týká oblasti životního prostředí - jedná se o jednu z podmnožin nově vytvořených/inovovaných produktů Nově vytvořený/inovovaný produkt s komponentou ICT: = nově vytvořený/inovovaný produkt určený pro cílovou skupinu, kdy je CS vzdělávána min. 40 výukových hod. v oblasti ICT - ANO: obsahem vzdělávání je samotné ICT (např. práce s určitým software), nebo e-learning (i v případě, že je zaměřen na oblast mimo ICT) - NE: ICT je použito pouze jako nástroje nebo prostředku (např. výukové materiály pro interaktivní tabule)! - jedná se o jednu z podmnožin nově vytvořených/inovovaných produktů

Monika Horská Seminář pro příjemce - MI Nově vytvořený/inovovaný produkt výhradně zaměřený na děti/žáky s SVP: = nově vytvořený/inovovaný produkt určený pro cílovou skupinu, který je výhradně zaměřený na děti/žáky se speciálními potřebami - např. metodika inovativní výuky dětí se SVP, individuální vzdělávací plány pro zdravotně postižené děti/žáky apod. - jedná se o jednu z podmnožin nově vytvořených/inovovaných produktů 20. března 2013

Monika Horská20. března 2013 Seminář pro příjemce - MI Nejasnosti ohledně MI konzultujte se svými projektovými manažery.

Monika Horská20. března 2013 Kontakt na ZS KONTAKT Krajský úřad Kraje Vysočina, Odbor regionálního rozvoje, Oddělení grantových programů, Žižkova 16, Jihlava Pechová Michala, Mgr Hanzalová Vendula, DiS Líbalová Lucie, Mgr Böhmová Jana, Ing Horská Monika, Mgr Blažková Jana, Ing Kujínková Eva, Mgr