PŘÍBĚHY ČINu. Vyhledáváme a zveřejňujeme příběhy inspirujících inovátorů = tj. dřívější soutěž na steroidech 12 příběhů x 4 kategorie = 48 příběhů /rok.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Advertisements

Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi D.R.A.K., o.s.
PROJEKT „ AGENT“ Registrační číslo projektu: CZ.1.07./2.4.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
ZŠ Brno, Řehořova 3 S počítačem snadno a rychle Informatika 7. ročník III
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Spolupráce podniků s vysokými školami. Kolaboratorní výzkum Účinná spolupráce Smlouva o využití podpory Smluvní výzkum Úvod ČVUT – odbor rozvoje2.
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Citt Podpora komercializace výzkumu ve FZU z programu GAMA Aleš Hála říjen 2015.
INTERREG V-A AT-CZ Listopad 2015 Informace pro Pracovní skupinu/regionální kolegium pro cestovní ruch při RSK JMK.
Přecházíme na WordPress Hynek Beran Správa ICT město Hořice
Co je Open Access (OA) Bc. Miroslava Pourová. Open Access = Otevřený přístup mezinárodní iniciativa k zajištění: – trvalého – okamžité – bezplatného přístupu.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Název prezentace Podpora vědy a výzkumu v Moravskoslezském kraji 2010 Ing. Zuzana Bardoňová Datum:
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/3.2.04/ Název projektu:Inovace do praxe Název a číslo globálního grantu:Podpora nabídky dalšího vzdělávání v.
Jak přistupovat k inovačním možnostem s dotacemi Richard Lev Ředitel odboru Projektového poradenství Mob:
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
Jan Jež Problematika veřejné podpory v oblasti podpory 3.2 OP VK ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu ZPĚT NA VRCHOL – INSTITUCE, INOVACE A INFRASTRUKTURA Podpora výzkumu, vývoje a inovací na MPO – program.
Inf Vizualizace dat a tvorba grafů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výroba přírodní kosmetiky PŘEDMĚT: ŘÍZENÍ PROJEKTŮ, 2015 TÝM ALTEREKO: VEDOUCÍ - MICHAELA DVOŘÁKOVÁ KRONIKÁŘ - DANIELA ŠMÍDOVÁ REFLEKTOR – KVĚTA KUPKOVÁ.
Veřejná podpora, veřejné zakázky (příklady z praxe) Ing. Josef Žid.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Role dat v procesu rozhodování?
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Jak zveřejnit článek přes Webpublisher ?
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název projektu: Drogové závislosti - násilníci a oběti Bc
Inovace a regionální rozvoj
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Zpráva o činnosti za rok 2007
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
[název projektu] Projekt v rámci certifikace Lean Six Sigma Green Belt
Základní informace o poskytovateli
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
2. seminární úkol - projekt
Workshop 2, Možnosti spolupráce škol a firem 2018 – 2019,
Obchodní plán projektu
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková.
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
KRYPTOFOND.CZ |
Zákon o sociálních službách č. 108/2006 Sb.
Název projektu | Název společnosti | Jméno prezentujícího
Role ČEB při realizaci exportní strategie
Prodeji produktu nebo služby
ČVUT, Fakulta stavební | 126MSFN - Český stavební trh
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Střední škola obchodně technická s. r. o.
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR, z.s.
Online databáze pro ohrožené rodiny a děti v ORP Chrudim SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku V RÁMCI PROJEKTU EFEKTIVNÍ ŘÍZENÍ SÍTĚ SLUŽEB PRO OHROŽENÉ.
Život bez střeva , Praha.
Seminář o stavebním spoření
Současné aktivity v oblasti České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj a Světové podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj.
Seminář pro žadatele pro výzvu 082
PhDr. Ondřej Kočandrle, oddělení infrastruktury VaV
Předběžná tržní konzultace
Transkript prezentace:

PŘÍBĚHY ČINu

Vyhledáváme a zveřejňujeme příběhy inspirujících inovátorů = tj. dřívější soutěž na steroidech 12 příběhů x 4 kategorie = 48 příběhů /rok

Proč? Silné příběhy inspirují další inovátory Státní správa a další lépe pochopí, co je pro inovace důležité Pomoc inovátorovi: mediálně, emočně, najít zákazníky, partnery, experty … Příběhy = nejlepší praktická učebnice inovací

Cíl / poslání: Najít nejslibnější české projekty (celkem 12 za rok) z výzkumu a vývoje, které mají potenciál uplatnit se v praxi. Budeme hledat projekty, které vzešly z výzkumu a vývoje anebo projekty, jejichž součástí byl profesionální výzkum nebo vývoj. Bude se jednat o projekty, jež jsou v pokročilém stádiu uplatnitelnosti na trhu a jejichž medializace může aplikaci do praxe výrazně pomoct. Co to znamená? a) Praxe = záměr nebo potenciál využití výsledků někým jiným než samotnou vědeckou komunitou (bez ohledu na uživatele) b) Fáze projektu – konkrétní výsledek, technologie, řešení, když vzniklo něco zajímavého a potenciálně využitelného = buď už je to v praxi (ale ne ve formě spin-off/start-up nebo realizaci podnikem) anebo je jasně definované využití v praxi c) Typy projektů - IP nabízené k prodeji či licencování, zakázkový VaV (určité velikosti a významnosti); společné grantové projekty s firmami/uživateli výsledků. Kvalifikovat se můžou projekty z posledních 3 let, t.j. u kterých bylo výsledku dosaženo v letech Kategorie Výzkum a Vývoj pro Praxi

1.Průlomovost / inovativnost / jedinečnost řešení 2.Atraktivita = přínos a potenciální dopad pro obor/odvětví nebo společnost / dopad uplatnění v praxi 3. Ambice – týmu/původce (co udělali pro uplatnění projektu do praxe a jeho rozšíření) 5 Kritéria výběru

6

Roman Šiser (vedoucí poroty) Martin Bunček (TA ČR) Roman Dvořák (MM Spektrum) Aleš Laciok (ČEZ) David Uhlíř (JIC) Lukáš Kencl (ČVUT) Martin Hanzlík Martin Podařil (AVO) Porotci ČINu v kategorii VaV pro praxi Petr Palán (MSD) Vladimír Kulla (Siemens) Další porotci: Jan Uriga (pwc) Petr Hladík (TC) Tereza Šamanová (SP) Michal Vodrážka (Start-it-up)

V čem je řešení unikátní / jedinečné a jak je inovativní Definujte a kvantifikujte rozsah přínosu k řešení společenského problému a/nebo komerční přínos (existující a potenciální) Jaké máte s projektem ambice? Čeho chcete dosáhnout? Jaké byly největší překážky při vývoji / co bylo nejtěžší? Jaká rizika jste museli podstoupit? Role výzkumného partnera při dosažení výsledku / řešení problému a aplikaci do praxe 8 Název projektu (max 140 znaků) Popis počinu (5 vět): Období realizace: 1.kdy bylo výsledku dosaženo: 2.kdy došlo k jeho uplatnění při řešení problému: 3.jak dlouhý výzkum a vývoj tomu předcházel: Hlavní kontaktní osoba(y) Jméno: tel. č.:

Fotografie autora Obrázky inovace / řešení