Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Význam informací v podnikání
P12 Mezinárodní marketing Celosvětová proces internacionalizace - významný faktor rozvoje mezinárodního marketingu. Využívání mezinárodního marketingu.
Place – místo prodeje (distribuce)
MALOOBCHOD - VYMEZENÍ SPECIFICKÉ FUNKCE MALOOBCHODU:
Marketingový mix 4 P.
Výrobek a jeho životní cyklus
Distribuční strategie
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Marketingové prostředí
úvod pojetí a obsah marketingu
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Vývoj požadavků na obchodování s elektřinou Ing.Karel Šimeček Seminář SVSE 11/2003.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Přednáška č.4 Vstup na zahraniční trhy při výrobě v zahraničí.
Podnikatelský plán struktura plánu.
Distribuce a její politika. každá firma zvažuje, komu a kde bude své výrobky prodávat a jakým způsobem se jejich výrobek dostane ke konečnému spotřebiteli.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
DISTRIBUCE.
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
8. Marketing.
Vítejte na Marketingu.
Model strategie marketingového mixu
Vítejte na Marketingu.
Distribuce - placement
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
CENA …a umění. Cena umění a kulturního dědictví Vstupné  Vstup volný  Vstupné dobrovolné  Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Rozhodování. Podle typu rozhodovacího problému  za jistoty  za rizika (nejistoty)  za neurčitosti Kdo bude řešit  Skupina  Jednotlivec.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Strategie.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Zákazníci, návštěvníci, trhy, segmentace
Distribuční politika klíčová slova
Transkript prezentace:

Distribuce

Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu

Pro vstup Lepší produkty Nižší ceny Vyšší zisk Více zákazníků Snížení závislosti na domácím trhu Vlastní zákazníci vyžadují služby domácí firmy i v zahraničí

Rizika Pochopení preferencí zahraničních zákazníků Konkurenceschopnost produktů Náklady na výrobkovou a komunikační adaptaci Zahraniční kultura podnikání Neočekávané výdaje, korupce Odlišné zákony, byrokracie, změna zákonů Technologické pirátství Cla a tarify Devalvace, problém cizí měny, zadluženost Revoluce, nepokoje, změna politické situace, nestabilita vlády

Způsob vstupu na trh Nepřímý vývoz Přímý vývoz Licence Společné podnikání Přímá investice

Marketingové strategie Produkt Propagace NezměněnýPřizpůsobenýNový NezměněnáPřímé rozšířeníAdaptace produktu PřizpůsobenáKomunikační adaptace Dvojí přizpůsobení

Cenová strategie Jednotné ceny Tržní ceny pro každou zemi Nákladové ceny pro každou zemi

Distribuce prostřednictvím veletrhů Veletrhy jsou samostatným tématem marketingové komunikace

Distribuce Z pohledu výrobce

Funkce distribuce Objednání Dodání Informace Propagace Jednání Financování Hodnocení rizik Skladování Platební funkce Přesun vlastnictví

Distribuční cesta ke spotřebiteli Výrobce  Obchodní zástupce Velkoobchod  Obchodní zástupce Maloobchod Spotřebitel

Distribuční cesta B2B Výrobce  Prodejní zástupce výrobce Průmyslový distributor  Obchodní zástupce Zákazníci (odběratelé)

Služby distribučních cest Velikost balení / zakázky Čekací doba Prostorová dostupnost Rozmanitost a šíře sortimentu Doplňkové služby

Cíle distribučních cest podle charakteristiky produktu Produkty podléhající zkáze Trvanlivé produkty Objemné produkty (materiál, suroviny) Nestandardní produkty (strojní zařízení) Drahé / luxusní produkty Konkurence Zákony

Distribuční strategie Výhradní distribuce Výběrová distribuce Intenzivní distribuce

Podmínky a míra zodpovědnosti Cenová politika Podmínky prodeje Platební podmínky Záruky výrobce Práva distributora Vzájemné služby Vzájemná odpovědnost

Hodnocení alternativ Kritéria ekonomická Kritéria řízení Z hlediska přizpůsobivosti

Management distribuce Výběr členů distribuční cesty Školení a výcvik Motivace Hodnocení

Motivace Nátlak Prémie Právní vymáhání Expertní vliv Ručitelský vliv Sankce Partnerské vztahy

Přidaná hodnota v distribuční cestě vysoká Přidaná hodnota v distribuční cestě nízká Růst trhu nízkýUvedení na trhPokles Růst trhu vysokýRůstZralost

Vertikální marketingové systémy Uzavřený, korporační Administrativní Smluvní  Dobrovolné, sponzorované velkoobchodem  Družstva maloobchodníků  Frančízy

Role firem v distribučním systému Zasvěcenci Zápasníci Komplementáři Procházející Vnější inovátoři

Distribuce Z pohledu maloobchodu

Atmosféra prodeje Cílový trh Smysly  Zrak  Čich  Sluch  Hmat  Chuť

Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na Odkaz: Přednášky pro VŠE a FF UK Arts_9_Distribuce Nebo stránky učitelů © Radka Johnová, 2014