Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/34.0963 Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_18.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
managementu znalostí podle
Advertisements

ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
EVENT MARKETING.
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY - Pevný bod ve světě podnikání KRAJSKÁ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA LIBEREC Od počátečního vzdělávání k dalšímu vzdělávání
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
Marketingové prostředí
úvod pojetí a obsah marketingu
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_VZNIK.
MARKETINGOVÝ MIX.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
MAnagement.
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Personální plán pro podnikatelský plán
Personální strategie mezinárodní firmy
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_02.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_19.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_20.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_02.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Číslo materiálu klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_16.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_17.
 Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/  Číslo a název šablony  klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Číslo.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_19.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_12.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_20.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_08.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_08.
Sociální systém hospodářské organizace Charakteristika sociálního systému hospodářské organizace.
N Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ n Číslo a název šablony n klíčové aktivity III/2 n klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_20.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Assessment centrum.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Management a řízení hotelu
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_18 Popis výukového materiálu Název:Nové profesní profily a konkurence – 1. profily pouze v cestovním ruchu a hotelnictví Autor:Bc. Pavel Lang Datum: Obor:a) L/01 Gastronomie (nástavbové studium) b) L/01 Gastronomie Ročník:a) - 2. ročník a b) - 4. ročník Předmět:Hotelový provoz Anotace výukového materiálu 1. Materiál je určen pro výuku předmětu Hotelový provoz a je v souladu s ŠVP 2. Materiál je prezentován žákům prostřednictvím ICT s výkladem a doplněním při současném použití učebnic Moderní řízení hotelového provozu (Ing. J. Beránek a kol., Magconsulting 2013) a Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (D. Drobná a E. Morávková, nakl. Fortuna Praha 2004) Součástí materiálu je krátký test s označením odpovědí. Další formou zpětné vazby je test jako souhrn několika realizovaných materiálů. Pro výuku je použit - PC s dataprojektorem - interaktivní tabule - interaktivní dataprojektor - učebnice

Nové profesní profily a konkurence 1. Nové profily pouze v cestovním ruchu a hotelnictví

Manažer slavnostních příležitostí odpovědný za organizaci a kontrolu slavnostních příležitostí, obzvláště sportovních akcí Práce manažera slavnostních příležitostí zahrnuje následující aktivity:  uvítání účastníků různých akcí a vysvětlení jejich funkce  objevování praktické dovednosti a fyzické schopnosti účastníků  organizování programu akce podle vkusu účastníků a podle jejich schopností  představení základní myšlenky akce

Manažer slavnostních příležitostí dohromady s manažery organizace práce, najímají mezi personálem specialisty, nebo mohou s hotelovými manažery vytvářet smlouvy s jinými koncerny schopni předvídat trendy monitorováním změn vkusu a očekávání zákazníků technicky zručný v pořádání akcí

Manažer slavnostních příležitostí má-li na starosti pořádání sportovní akce, musí vlastnit příslušnou kvalifikaci schopen vycházet s ostatními lidmi, řídit mezilidské vztahy a měl by mít pedagogické znalosti ovládat alespoň 2 cizí jazyky znalost počítače pro usnadnění práce vítaná sportovní certifikát doplněný o vhodné kurzy zkušenosti v oboru jsou vítané navštěvovat kurzy managementu, protože jejich práce je podobná práci zástupce ředitele

Manažer organizace práce řídí : přijímání pracovníků, selekce, mzdy a motivace ne ve všech hotelech, někdy uskutečňuje aktuální úkoly organizátora práce hotelový manažer, někdy externí konzultant pro záležitosti zaškolování více rozšířený v hotelových řetězcích, kde dávají pokyny všem hotelovým členům Odpovědnosti a oblasti aktivity zahrnují:  plánování a navrhování požadavků pro stálý a sezónní personál  přijímání personálu prostřednictvím selekce kandidátů; dosazení nových zaměstnanců

Manažer organizace práce  analyzování potřeby zaškolení personálu a organizování programů, aby bylo těmto potřebám vyhověno; vytváření profesních profilů různých povolaní v hotelu  navrhování platební politiky, sociálních výhod a ocenění  vedení a kontrola smluvních záležitostí: zjišťování prezence, dovolená atd.  navrhování a koordinování vnitřní komunikace  navrhovaní bonusů a sankcí

Manažer organizace práce Dovednosti a schopnosti:  výborné znalosti hotelového obchodu  výborné dovednosti v oblasti sociálních vztahů: umět naslouchat, teamová spolupráce, taktnost a citlivost, klidné jednání, schopnost umět se správně zachovat v konfliktní situaci, flexibilita atd.  vůdčí schopnosti, organizační schopnosti, samostatnost, tvořivost, iniciativa a schopnost činit rozhodnutí; smysl pro odpovědnost a schopnost odhadnout sociální vliv jejich vlastních činů

Manažer organizace práce vysokoškolská kvalifikaci pokrývající pracovní, ekonomický a psychologický obor zkušenosti v podobném oboru nebo alespoň v řízení skupiny Pokračující vzdělávání je důležité v těchto oblastech:  obchodní vzdělání v hotelovém sektoru  metody politiky a managementu lidských zdrojů: školení v oblasti zákoníku práce; znalost jazyků  zdokonalené znalosti: psychologie, sociologie, ekonomie, historie

Event manažer vedoucí osoba akcí event marketingu měl by umět plánovat, připravit a dodatečně zpracovat akce, znát metody a umět používat nástroje event marketingu, dokázat včasně odhalit a odstraňovat nedostatky při realizaci akcí disponovat potřebnými znalostmi, orientovat se v otázkách právního zajištění, ručení a pojištění akcí

Event manažer Event marketing  zabývá se zinscenováním zážitků, jejich plánováním a organizací v rámci firemní komunikace  snaží se upoutat pozornost a získat zájem potencionálního zákazníka, nikoliv běžnými reklamními akcemi, ale uspořádáním událostí, které přinesou nevšední zážitek  tyto zážitky mají vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a firemních produktů, a tím také obchodné záměry

Event manažer cíl: přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku prohloubit vztahy s obchodními partnery pomocí působivých zážitků, které mají podobu vzrušujícího dobrodružství, napínavého sportovního utkání a jiných nejrůznějších akcí

Hotelový poradce poskytuje hotelovým hostům informace, zejména o hotelových aktivitách má na starosti evidenční kartu na identifikování hostů, obzvláště těch, kteří jsou v hotelu poprvé kontaktuje hosty a domlouvá schůzky, na kterých může prezentovat různé aktivity organizované pro hosty (sport a jinou zábavu (například kasino) ) poskytuje obecné informace o hotelu práce úzce spojena s prací manažera slavnostních příležitostí

Hotelový poradce být připravený na různé potřeby zákazníků a mít psychologické kvality umožňující odhadnout aktivity, které budou zákazníkům nejlépe vyhovovat umět naslouchat a být dostupný, dostatek dovedností, aby pochopil nové informace, komunikační technologie a aby zvládl použití hotelové počítačové sítě schopnost dorozumět se několika cizími jazyky vyšší odborné vzdělání a speciální vyškolení znalost vnitřní struktury hotelu, která nabízí široký sortiment aktivit, vhodná je také znalost programového vybavení

Zprostředkovatel kulturních záležitostí vytváří, formuje a podporuje konkrétní možnosti, jak se setkávat s uměním, historií a muzei v dané oblasti, pomáhá vytvořit systematickou a koordinovanou linii mezi nabídkou a poptávkou, aby mohl poskytnout co nejvíce možností této zábavy mít povědomí o místním turistickém systému, o kulturních památkách a majitelích historických budov, kostelů a soukromých sbírek shromažďování dat a sledování seznamu událostí, aby mohl navrhnout výlety, které si turisté mohou zakoupit u cestovních agentur, operátorů nebo agentur podporující CR atd.

Zprostředkovatel kulturních záležitostí Technické a odborné dovednosti :  marketing národního a místního cestovního ruchu  marketing kulturních služeb a servisů (strategie, cíle, cena atd.)  obchodní komunikace  znalosti o kulturním dědictví  ovládání počítače  techniky reklamy a veřejné vztahy; techniky komunikace; techniky organice zájezdů

Zprostředkovatel kulturních záležitostí být tvořivý a musí mít dostatečný zájem o kulturu organizační a manažerské dovednosti užitečné pro řízení ekonomické a finanční stránky návrhu kulturních aktivit komunikační dovednosti - vyžaduje stalé spojení s různými lidmi (autority, podnikatelé, umělci atd.) v některých případech nutná komunikace v angličtině vyšší odborné vzdělání doplněné speciálními kurzy užitečné pracovní zkušenosti v zahraničí během práce různá školení o specifických problémech (techniky reklamy, kooperace s autoritami, sponzorské techniky)

Potravinový a nápojový poradce (Food and Beverage manager)  shromažďuje data a informace o produktech vysoké kvality v oblasti, ve které pracuje (víno, med, obiloviny, masné produkty), aby je mohl zahrnout do turistických cestopisů a exkurzí, nabízené dovolené a výlety nemusí být navrhovány pouze pro aktuální segmenty trhu cestovního ruchu, ale také např. pro školy

Potravinový a nápojový poradce (Food and Beverage manager) Technické a odborné dovednosti:  dobrá typologie a znalost výživy  legislativa sektoru  základy kuchařských technik a tradic; organické a přírodní potraviny  základy nauky o vínech  navrhování stravy pro turisty vyšší vzdělání doplněného kurzy, pracovní zkušenosti ve výrobních podnicích a v řízení projektu výzkumu a rozvoje během práce navštěvovat školení a pořádat schůze s kolegy z jiných regionů a zemí

TEST Odpovězte vlastními slovy a uveďte ukázku jednotlivých problematik 1. V jakých zásadních činnostech spočívá práce manažera slavnostních příležitostí? 2. Jakou činnost v hotelu vykonává hotelový poradce? 3. Jakou činností se zabývá zprostředkovatel kulturních záležitostí 4. Popište zásadní pracovní činnosti Food and Beverage managera Děkuji za pozornost - Bc. Pavel Lang