ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Advertisements

Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
PŘÍRODOVĚDA 5. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Jeršovová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_07_BÁSNIČKY Mgr. Libuše Stonawská
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Měření elektrického proudu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Závislost elektrického odporu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Název školy ZŠ J.E. Purkyně Libochovice a ZUŠ Autor
Mgr. Veronika Vaňousová
Transkript prezentace:

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.2862 Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM:VY_32_INOVACE_XV_1_09_Woolen sheep Šablona číslo: XV Sada číslo: 1 Pořadové číslo: 09 Autor: Mgr. Kateřina Zídková

Anotace: CLIL: pracovní postup v angličtině Anotace: CLIL: pracovní postup v angličtině. Žáci pracují ve skupinách po 4-8, vytvoří si ovečku z párané vlny. Naučí se liščí smyčku. Práce je motivována písní Black Sheep. Žáci soutěží ve skupinách o kousky vlny. Očekávaný výstup: Žáci vytvoří ovečku z párané vlny. Učí se spolupráci ve skupině. Naučí se přivazovat vlnu liščí smyčkou. Učí se vnímat cizí jazyk jako nástroj komunikace. Druh učebního materiálu: Prezentace zpracovaná v programu PowerPoint Typická věková skupina: 6 - 8let Klíčová slova: CLIL, pracovní postup v angličtině, páraná vlna, ovce. Pomůcky a materiál: Nepotřebná pletenina rozstříhaná na čtverce 10x10 cm, slaměný věnec pro každou skupinu asi 25cm průměr, špendlíky, provázek, karton, černý papír A4 jeden na skupinu, bílá samolepka, bílá křída nebo pastelka. Potřebný čas pro výuku DUM: 3x 30 minut Metodické zhodnocení a popis práce s digitálním učebním materiálem: Učitel vede hodiny převážně v angličtině. Žáci zpívají píseň Black sheep, sledují snímky 4 – 6. Podle nákresu na snímku 7 a učitelovy demonstrace se naučí liščí smyčku. Zavěšují tak kousky vlny na nataženou šňůru. Mohou soutěžit, kdo rychleji. V příští vyučovací hodině se žáci seznámí s přípravou věnce a osnovy a výsledným výrobkem. Osnovy připraví učitel. Žáci soutěží ve družstvech a získávají kousky vlny (mohou si vypárat vždy kousek sami) pro svoji ovečku. V další vyuč.hodině žáci dotvoří ovečku podle návodu a učitelovy demonstrace. Upozorníme na důležitost rozdělení si úkolů ve skupině.

Zdroje: Vlastní fotografie a nákresy http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=ovce&ex=1#ai:MC900330291|

CLIL: Craft in English for 1st and 2nd classes Woolen sheep CLIL: Craft in English for 1st and 2nd classes

Bea, bea, black sheep, Have you any wool? Yes sir, yes sir, Three bags full. One for the master, One for the dame, One for the little boy That lives down the lane.

Learn this knot: Make a loop with a piece of wool. Put it under the yellow string. Put both ends into the loop. Pull them to tie it up.

You will need such a wreath, pins and some string.

Stick pins into a wreath like this:

Tie the string onto the pins like this. Go back to the previous picture and try it on the board first

Tie pieces of wool onto the string. Use the special knot!

Copy the stencils onto the black paper.

Glue black parts onto the stencils.

Finish the sheep like this. Use pins to attach parts to the wreath.