VY_32_INOVACE_04_20_pitný režim Klikněte na správnou odpověď.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zásady zdravé výživy a nemoci způsobené nevhodnou stravou
Advertisements

Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
VYLUČOVACÍ SOUSTAVA Přírodověda 5. ročník Gabriela Mikulková 2012.
další štěpení látek a vstřebávání živin do krve
Jitka Rusková, DiS. nutriční terapeutka Poradenské centrum Výživa dětí
Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
SPRÁVNÁ VÝŽIVA Prvouka 3.ročník. SPRÁVNÁ VÝŽIVA Prvouka 3.ročník.
Pitný režim sportovce Školení trenérů licence A Fakulta tělesné kultury UP Olomouc Biomedicínské předměty Doc. MUDr. Pavel Stejskal, CSc.
Pitný režim a děti Dana Růžičková, DiS., nutriční terapeutka Poradenské centrum Výživa dětí 14. května 2008.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.11 Název pro školu:
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_DVOLE_SUROVINY1_10
PITNÝ REŽIM NA ŠKOLÁCH a jak ho naplňovat
„Sami“ si vybíráme cestu zdraví nebo nemoci..
Péče o zdraví 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
Zdravé stravování KC3.
Zdravý Životní Styl Michal Burda.
…a jak Nemoc… jí předcházet Lenka Dvořáková.
VÝZNAM VODY PRO ČLOVĚKA…
VY_32_INOVACE_01_20_energie Energie může označovat schopnost hmoty (látky nebo pole) konat práci.
VY_32_INOVACE_11_20_obsah vody v potravinách Obsah vody v potravinách BRAMBOROVÉ CHIPSY SUŠENKY VLAŠSKÉ OŘECHY OVESNÉ VLOČKY SUŠENÉ MERUŇKY ROZINKY DŽEM.
.. Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná Autor:Mgr. Eva Burdová Cílová skupina:2. stupeň, Základní škola speciální.
Číslo projektu MŠMT: CZ / / Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_03_04_převody jednotek Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Číslo projektu MŠMT: CZ / / Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_10_04_převody jednotek Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Zásady zdravého stravování. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport, zdraví,
6 NÁPOJŮ, KTERÉ BYSTE NEMĚLI PÍT PŘED BĚHÁNÍM Jak na běžecké tejpování.
Kvalitní potraviny - kvalitní život CZ.1.07/1.1.00/
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Světový den vody – 22.březen Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
N ÁZEV ŠKOLY : SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE AUTOR : MGR. JANA ZELINKOVÁ NÁZEV MATERIÁLU: VY _32_INOVACE_15_NEBEZPEČNÉ.
VY_32_INOVACE_15_20_zdravý způsob života NEPOHODA KULTURA BYDLENÍ MEZILIDSKÉ VZTAHY OSOBNÍ HYGIENA NEČISTOTA REŽIM DNE ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ ZAMOŘENÉ PROSTŘEDÍ.
VODA ŽIVÁ. EKOŠKOLA CÍL EKOŠKOLY: snižovat ekologický dopad školy na životní prostředí a zlepšovat prostředí ve škole a jejím okolí.
Vývoj jedince Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_09_B_17_Vývoj jedince Téma: Přírodověda.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_07_20_pohyb Jízda na kole je velmi zdravá pro mladé i starší lidi.
VY_32_INOVACE_10_20_léky. Lék je léčivo, které se podává pacientovi (člověku nebo zvířeti) např. ve formě tablet, kapslí, roztoku.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nela Šulcová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ CAJS.4.A.03_pece_o_zdravi Název: Péče o zdraví Číslo operačního.
ZŠ a MŠ Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu VY_32_INOVACE_03_03_Člověk a zdraví Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět -
1 VODA Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková organizace VODA / DUM/ VYDMUCHOV/ OWCZARZOVÁ / ČLOVĚK A PŘÍRODA/ 010 Autor:
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_ 5.ročník_ 06_Soustava vylučovací Autor : Ing.Hana Martínková, ZŠ a MŠ Hazlov Období vytvoření : leden 2012.
1 Základní škola Ostrava, Kounicova 2, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – III/2 – CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu - Moderní.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_05_20_sport.
AUTOR: Mgr. Bc. Alena Machulková
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
Podstatná jména Výkladová prezentace.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_06_20_hygiena.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_75_PRV1
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Tajenky Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Vylučovací soustava VY_32_INOVACE_06-07 Ročník: 5. Vzdělávací oblast:
VY_32_INOVACE_03_02_párové souhlásky
Vypracoval:Vojtěch Szoltys
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_III.Vu_ZDRAVÁ.
Hry.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Autor: Mgr. Jana Burdzová
Název projektu: Moderní škola Číslo klíčové aktivity: III/2 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Vráž, okres Beroun Autor: Zuzana Měchurová Název.
ZDRAVÁ VÝŽIVA VLIV VÝŽIVY NA ZDRAVOTNÍ STAV LIDÍ
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_04_20_pitný režim

Klikněte na správnou odpověď

Měli bychom vypít denně mezi 2-3 litry tekutin. Příjem tekutin je vyšší, pohybujeme-li se v horku, Měli bychom vypít denně mezi 2-3 litry tekutin. Příjem tekutin je vyšší, pohybujeme-li se v horku, těžce pracujeme nebo sportujeme. těžce pracujeme nebo sportujeme. Pokud je základem našeho jídelníčku zelenina, ovoce a mléčné výrobky, můžeme příjem tekutin formou nápojů o něco snížit. Pokud je základem našeho jídelníčku zelenina, ovoce a mléčné výrobky, můžeme příjem tekutin formou nápojů o něco snížit. Pít bychom měli plynule v průběhu celého dne. Pít bychom měli plynule v průběhu celého dne. Základem pitného režimu mají být především nekalorické nápoje, hlavně voda, s vyváženým poměrem minerálů. Základem pitného režimu mají být především nekalorické nápoje, hlavně voda, s vyváženým poměrem minerálů.

M U Ř L Y AŘ U Š N

T E K U T I N Y

PÍTPÍT NEPÍTNEPÍT

Bolest hlavy Únava Vznik ledvinových kamenů Stres Poruchy psychiky Pokles výkonnosti

„Pijte vodu Pijte pitnou vodu, Pijte vodu, Nepijte rum“. A B

B I Č S CH N Ž D I Í T OS L I P L U 1.Co se dá udělat ze žvýkačky? 2. Čím koukáme? 3. Měsíc po říjnu? 4. Co mají psi v kožichu? 5.Zdají se nám? 6. Čím rýsujeme? 7. Když celý den nejím mám? 8. Na podzim ze stromů padá? 9. Co nosí děti do školy na zádech? 10. Co nám roste na hlavě? 11. Sbíráme léčivé?

B O L E S T HL A V Y

R I R O L B Š P E Y E O Á O O RZ I Hlavní město ČR ? 2. Ženské jméno? 3. Alkohol? 4. Orgán sluchu 5. V pekárně se peče? 6. Do pastičky se chytá? 7. Nejlepší přítel člověka? 8. Kdo snáší vajíčka? 9. Hady jsem slyšela … ? 10. Pochvala za vzorné? 11. Oblečení pro bojové sporty? 12. V pohádce panuje? 13. Předmět ve škole? K F

P O R U CHCHCHCH Y PS Y CHCHCHCH I K Y

2. snímek – slouží k výkladu 3. snímek –slouží k výkladu 4. snímek – klikací hra, správná odpověď tě pustí dál 5. snímek – slouží k výkladu 6. snímek – žáci interaktivním perem vypíší zákl. živ. potřeby 7. snímek – správné vypracování předchozího snímku 8. snímek –slouží k výkladu 9. snímek – žáci interaktivním perem vyluští tajenku 10. snímek – správné vypracování předchozího snímku 11. snímek –slouží k výkladu (klikat myší) 12. snímek – slouží k výkladu 13. snímek –slouží k výkladu 14. snímek – slouží k výkladu (klikat myší) 15. snímek – slouží k výkladu 16. snímek –žáci interaktivním perem vyluští tajenku 17. snímek -správné vypracování předchozího snímku 18. snímek -žáci interaktivním perem vyluští tajenku 19. snímek -správné vypracování předchozího snímku 20. snímek – popis 21. snímek - zdroje

Snímek č. 1 (láhev) - Snímek č. 2 (indik. papírky) - Snímek č. 3 (moč) - Snímek č. 4 (únava) - Snímek č. 5 (seniorI) - Snímek č. 6 (seniorII) - Snímek č. 7 (poušť) – Snímek č. 8 (vodka) - Snímek č. 9 (becherovka) - Snímek č. 10 (mléko) Snímek č. 11 (voda) - Snímek č. 12 (monster) - Snímek č. 13 (čaj) - Snímek č. 14 (malibu) - Snímek č. 15 (minerálka) - Snímek č. 16 (coca-cola) - Snímek č. 17 (džus) - Snímek č. 18 (pivo) - Snímek č. 19 (rum) - Snímek č. 20 (sirup) - Snímek č. 21 (sunar) - Snímek č. 22 (pivo) - Snímek č. 23 (káva) - Snímek č. 24 (ovoceazelenina) - Snímek č. 25 (dělník) - Snímek č. 26 (kytara) - Snímek č. 27 (slon) - Snímek č. 28 (jeřabiny) - Snímek č. 29 (tužka) - Snímek č. 30 (zub) - Snímek č. 31(klaun) - Snímek č. 32 (metla) - Snímek č. 33 (talíř) - Snímek č. 34 (bol. Hlavy) - Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pajkrtová