Kdo jsem – stromy I Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):05/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda ve.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace JEHLIČNATÉ STROMY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
LES – PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVO
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Jehličnaté a listnaté stromy DUM 16/1
VĚDOMOSTNÍ TEST anatomie a morfologie nahosemenných rostlin Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Kvetoucí rostliny Michaela Běhůnková.
Stromy.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
EKOSYSTÉM LES – stromy jehličnaté a listnaté
Nahosemenné rostliny VY_32_INOVACE_009 – 1. sada, Př Přírodopis
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
VYŠŠÍ ROSTLINY II. – zástupci nahosemenné rostliny-jehličnany Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ZŠ Benešov,Jiráskova 888 Listnaté stromy a keře Mgr. Jana Brázdová.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jehličnany.
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY Rozmnožují se pohlavně - semeny, ta jsou holá bez oplodí, oplození není závislé na vodě jako u výtrusných rostlin,rostliny mají pouze.
PŘÍRODOVĚDA.
NAHOSEMENNÉ rostliny.
Nahosemenné rostliny - STROMY
Oddělení: Semenné rostliny
Jehličnany.
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:
Jehličnany - poznávací znaky
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Jehličnany.
Les-Lesní patra.
STROMY LISTNANTÉ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/ Vypracovala: Soňa Koukalová ZŠ a MŠ Mladoňovice
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,Smetanova 123C AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_115_Jehličnany TEMA: Živá.
Kdo jsem – „PTÁCI“ Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):05/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda ve.
Kdo jsem – stromy II Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):05/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda ve.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Sochorová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Kdo jsem Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):04/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda ve čtvrtém a.
Fotosyntéza Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): 06/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda ve čtvrtém.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_32_INOVACE_11_PRVOUKA.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Meclov, příspěvková organizace AUTOR: Blanka Petlánová NÁZEV: VY_32_INOVACE_Pr2_17_Listnaté stromy TEMA: Listnaté.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí Komenského nám. 209, Nové Strašecí tel , ,
Stavba kvetoucí rostliny Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):04/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda.
Důležitou část přírody tvoří stromy a keře. Strom má tyto části:
Ekosystém les Stromy Přírodověda 4. ročník
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY rozmnožují se semeny, která nejsou ukryta v plodu
STROMY JEHLIČNATÉ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
PRVOUKA – 2. ročník, JEHLIČNATÉ STROMY
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
STROMY – odkryj a vyhraj!
Společenstva lesů - stromy
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP (ČaS/I)
SPOLEČENSTVO - LES Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
LISTNATÉ DŘEVINY Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_14- Jedle bělokorá Přírodověda - 4. ročník
Základní škola a mateřská škola Bukovec
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
VY_32_INOVACE_04-47 Ročník: VII. ročník Vzdělávací oblast:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VY_32_INOVACE_04_Rozmanitost přírody-lesy v ČR
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
TÉMA: Listnaté stromy (bez ovocných)
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Př_06_Listnaté stromy
VY_52_INOVACE_02_ Ekosystém park - rostliny
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
Autor: Olga Kociánová Datum ( období): říjen 2011 Ročník: 4
Rostliny semenné rozmnožují se semeny
Transkript prezentace:

Kdo jsem – stromy I Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):05/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda ve čtvrtém a pátém ročníku. Téma:Hra „Kdo jsem – stromy I“ Metodický list (anotace): Opakování a procvičení základní charakteristiky vybraných druhů stromů a keřů formou hry. Žák, představující danou (pro něj neznámou) rostlinu (strom, keř), stojí zády k projekci. Spolužákům klade otázky směřující k rozluštění rostliny, kterou představuje. Děti odpovídají ANO / NE. Heslovité informace jim usnadňují správné odpovědi.

Smrk ztepilý stále zelený jehličnatý stromšpičaté jehličky okolo větvičkyšiška visí dolůmělké kořeny (vývraty)světle hnědá kůraměkké dřevovyužití v papírnictví, nábytkářství

Javor mléč opadavý listnatý stromlaločnaté listyplodem je křídlatá dvounažka ("nosy")velmi tvrdé dřevo vhodné na vodní stavby (nehnije)vhodné na výrobu hudebních nástrojů (houslí)

Jedle bělokorá stále zelený jehličnatý stromploché jehlice s bílými proužky na spodní stranějehlice uspořádané do dvou řadšiška roste vzhůru, zralá se rozpadá na stroměnejvyšší strom u nás (až 65m)šedá kůraměkké dřevo vhodné k vodním stavbám

Buk lesní opadavý listnatý stromhladká šedá kůraplodem jsou bukvicevelmi tvrdé dřevo

Jalovec obecný stále zelený jehličnatý strom, nebo keřmodrozelené pichlavé jehliceplodem je modrá, kulatá, bobulovitá šiškašiška je (dužinatá) podobná borůvcešiška se používá jako kořenípoužití v nábytkářství

Dub letní opadavý listnatý stromtmavohnědá kůra, laločnaté listyplodem je žaludvelmi tvrdé dřevo vhodné na vodní stavby (nehnije)použití v nábytkářství

Použité zdroje: - Vlastní - Wikipedie: jpghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1c/Picea_abies_cone.jpg/296px-Picea_abies_cone.jpg Fagus_sylvatica_%27Atropunicea%27_-_Mariemont_1.jpg Juniperus_communis_communis_Italy.jpg Illustration_Juniperus_communis0.jpg Illustration_Quercus_robur0.jpg