STATISTIKA KDE NAKUPUJEŠ? Magdalena Sklenářová VIII.D Adriana Lakosilová VIII.D Alžběta Běhávková VIII.D.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_ Německý jazyk 7.-9.r. TEMA: Fragen - RISK ČÍSLO.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Miroslava Šerá DATUM VYTVOŘENÍ: září 2011 NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_Fyzika_6.ročníku.
CHARITATIVNÍ AKCE ZŠ ČSA PRO DĚTI Z DĚTSKÉHO DOMOVA VELKÉ HERALTICE.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany - Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
Statistický průzkum - Maso. Zeptali jsem se celkem 25 náhodných žáků ZSST Město na následující otázky… Máte rádi maso? Jaké maso preferujete? Máte rádi.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.1.3 Slova souzna č ná a protikladná Název sady: Č eský jazyk 4. ro.
BIBLE Proč a jak číst Bibli. Biblická NEJ Nejrozšířenější kniha Nejdražší tištěná kniha vůbec Vůbec první tištěná kniha Přeložena do …. jazyků či nářečí.
Brigáda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Statistika je věda a postup jak rozvíjet lidské znalosti použitím empirických dat. Statistika.
Výzkum veřejného mínění v otázce výstavby obchodního centra
Slovní úlohy o společné práci
Hodnocení sluchu hendikepovými testy.
Práce se sloupkovými diagramy
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_ 5.ročník_ 03_Soustava dýchací
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Písně a jejich vývoj Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Renáta Jehličková Název: VY_32_INOVACE_09_C_11_PÍSNĚ A JEJICH VÝVOJ Téma:
Psychologie práce a organizace Otázky na pracovním pohovoru a CV Matěj Stříteský
Bez vody není život AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Přírodní zdroje na Zemi
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Pedagogická komunikace 4. lekce: Verbální komunikace: kladení otázek
Následující hra je složena ze 4 otázek, které nám dovolí vás kvalifikovat jako "profesionála". Otázky nejsou příliš obtížné, proto se nesnažte podvádět.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Slunečnice.
SLOVNÍ ÚLOHY ŘEŠENÉ ROVNICÍ (ÚVOD)
Procvičení vzorců a funkcí v rámci jednoho i více listů
Konstantin a Metoděj v České republice.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 7. ročník
Přírodní katastrofy AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Mgr.Martina Dundová VY_32_INOVACE_4C_16_Přírodověda Kostra a svaly
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Různé podmínky života na Zemi
Lesová Barbora, Berková Anežka, Bundzel David VIII.C
Přírodní krajiny - test
PŮDY – 2.ČÁST Název : VY_32_inovace_05- PŘ – PŮDY -2.ČÁST
Slovní úlohy o společné práci stejný čas
Franz Schubert AUTOR: Mgr. Aleš Skála
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Výzkum v malých a středních firmách
CESTOVNÍ RUCH AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Karel Svoboda AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Měření v dílenské praxi
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Společné informace o studiu
Slovní úlohy o společné práci
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Terénní práce s mládeží
Obědy ve Školní jídelně 5.A 2016/2017
ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Vypracovaly: Viktorie Slováková,8.A Sára Skládalová,8.A
Následující hra je složena ze 4 otázek, které nám dovolí vás kvalifikovat jako "profesionála". Otázky nejsou příliš obtížné, proto se nesnažte podvádět.
Zmapování sousedského nakupování
NÁZEV ŠKOLY: ZAKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
ČR – slepá mapa – hranice
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
STATISTIKA Odpovědi žáků.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Spojitý šum v praxi Jan Gehr.
Volba povolání OBČANSKÁ VÝCHOVA Kristýna Pasková, Klára Petříková.
Slovní úlohy o společné práci − 3
Využití metody oční kamery ve vzdělávání ve fyzice
Johan Sebastian Bach AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Transkript prezentace:

STATISTIKA KDE NAKUPUJEŠ? Magdalena Sklenářová VIII.D Adriana Lakosilová VIII.D Alžběta Běhávková VIII.D

◦ Naše první otázka zněla: “Ve kterém obchodě nakupuješ nejčastěji?“ ◦ Ptaly jsme se na následující obchody: 1.Lidl 2.Albert 3.Billa 4.Tesco

Kde nakupuješ? Kde nakupuješ?  Ve třídě 6.D nám na naši otázku:,,Do jakého obchodu chodíte nejčastěji nakupovat?“, odpovědělo 16 žáků.  Z našich výsledků jasně vyplývá, že nejoblíbenějším obchodem je supermarket Lidl.

Kde nakupuješ? ◦ Ve třídě 7.C na naši otázku odpovědělo 15 žáků. ◦ Opět vyhrál supermarket Lidl, ale žáci z této třídy více chodí nakupovat i do jiných řetězců.

Výsledky první otázky ◦ Umístění obchodů 1.Lidl- 58,06% 2.Tesco-19,35% 3.Albert-9,68% 4.Kaufland-6,45% 5.Billa-6,45%

Kolikrát týdn ě chodíš nakupovat??? ◦ Naše druhá otázka zněla: “Kolikrát týdně chodíš nakupovat?! ◦ V 6.D nám na naši otázku odpověděli následovně:

Kolikrát týdn ě chodíš nakupovat??? ◦ Z našich výsledků vyplývá, že žáci ze 7.C chodí nejvíce nakupovat 1x týdně

Výsledky druhé otázky ◦ Celkové výsledky: 1.1x týdně - 58% 2.Nevím- 16% 3.2x týdně-13% 4.Víc-13%

D Ě KUJEME ZA POZORNOST