Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava 10. 4. 2013 & průběžné výsledky Kompetence pro život.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BEZPEČNĚ A ZDRAVĚ DO ŽIVOTA - rozvoj kompetencí v základním a středním vzdělávání Realizace – Určeno: ZŠ, SŠ, SVČ/DDM.
Advertisements

Spole č n ě dosáhneme více Sdružení obcí Vyso č iny, z.s.p.o. Matky Boží 1182/9, Jihlava , Jihlava Řízené.
Voda a domácnost aneb počítáme s vodou AYARI MIRIAM, NELA ŠNAJDROVÁ, KATEŘINA VONDRÁČKOVÁ, VIOLA ELLEDEROVÁ, ADÉLA BOUSKOVÁ.
Vytvořila:Monika Hradilová. NA ÚVOD… NA ÚVOD… Přátelství a internet…Tohle téma je hodně otevřené. Na celém světě existují milióny sociálních stránek.
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
VY_32_INOVACE_Mil_II_12 Obvod obdélníku Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Německý jazyk Vánoce Online diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium F. X. Šaldy, Liberec Vyučující: Mgr. Renata Šípová Expert: Mgr. Jana.
Potenciál, napětí, náboj, proud Základy elektrotechniky 1 Potenciál, napětí, náboj, proud Ing. Jaroslav Bernkopf.
VYPRACOVALA: Mgr. Ivana Tesařová, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život ZEW, Olomouc & průběžné výsledky Kompetence pro život.
Kateřina Janovská.  Prodlužující se věk odchodu do důchodu = nutnost podávat plný pracovní výkon v seniorském věku  + zatížení v domácnosti + častá.
Představení výzkumného projektu Lenka Hloušková Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta MU Brno.
STUDIE A ANALÝZA ŽIVOTNÍHO STYLU A ZDRAVÍ MLÁDEŽE V KRAJI VYSOČINA MUDr. Stanislav Wasserbauer Zdravá vysočina, o.s. a Státní zdravotní ústav ve spolupráci.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 37 AnotaceRegulátory.
Projekt: Šance pro každého žáka
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Environmentální výchova - voda
Návrhy opatření na podporu slaďování rodinného a pracovního života
S Europassem ukážete, co umíte
STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková
TVORBA A UŽITÍ TABULKY Mgr. Alena Ščuková
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
ÚTVARY ČESKÉHO JAZYKA A JAZYKOVÁ KULTURA
Příprava hry.
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
KOMPRESE DAT Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Příspěvek na konferenci
Kompetence pro život & průběžné výsledky.
Zlaté pravidlo.
Konstantin a Metoděj v České republice.
Kompetence pro život & průběžné výsledky.
Praktická maturitní práce
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
ODMĚŇOVÁNÍ - MZDA. ODMĚŇOVÁNÍ - MZDA MZDA JE ODMĚNOU ZA VYKONANOU PRÁCI JE SMLUVNÍ MUSÍ RESPEKTOVAT ZÁKONÍK PRÁCE A ZÁKON O MINIMÁLNÍ MZDĚ, MZDOVÉ.
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ NOVOVĚK
Byl jednou jeden mladý pár s chlapcem ve věku 12 let.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Kompetence pro život & průběžné výsledky.
MŠ,ZŠ,SŠ pro sluchově postižené Valašské Meziříčí
Digitální gramotnost Informatické myšlení
PPP!!! VŠ - PARTNERSTVÍ PROJEKTOVÉHO PROSTŘEDÍ VYSOKÝCH ŠKOL
Systematická podpora technických talentů
Do Finska, Číny a zase zpátky do Ostravy Stipendista města Ostravy
KURÝR dlouhodobá brigáda
Kultura a problematika přístupnosti kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ Mgr. et MgA. Mariana Koutská katedra speciální pedagogiky, Pedagogická.
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Kooperace a kolaborace v online prostředí
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Ing. Alice Hříbalová - VP
Zdravý kraj Vysočina Marta Vencovská
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_35_ČJ4
Rozvoj soft skills jako podpora uplatnitelnosti na trhu práce
10 pravidel, jak řídit správně e-shop
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
ZŠ KRNOV, Janáčkovo náměstí 17
Vzdělávací program pro širší vedení škol
EU – „Učíme se ze života pro život“
Hospodaření fiktivní firmy s využitím MS Excel
Prestiž sociální práce očima veřejnosti
Ustavující jednání Řídícího výboru MAP II, Praha 1
ZPŮSOBOVÁ SLOVESA II. (Modal verbs II.)
MAP Českolipsko a Novoborsko II, CZ /0.0/0.0/17_047/
Transkript prezentace:

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava & průběžné výsledky Kompetence pro život

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zapojení pedagogů ZŠ a SŠ (průběžná data k ) 700

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava N (celek)=686 N (Vysočina)=186 Zapojení pedagogů ZŠ a SŠ (průběžná data k )

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zapojení pedagogů ZŠ a SŠ (průběžná data k ) N (celek)=686 N (Vysočina)=186

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava N = 686 Zapojení pedagogů ZŠ a SŠ (průběžná data k )

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zapojení žáků ZŠ a SŠ (průběžná data k ) Počet žáků, s nimiž pedagogové již ověřovali aktivity (podepsaní na prezenční listině): 16233, tj. 33,1 žáků / pedagoga z toho Vysočina

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od žáků ZŠ a SŠ

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených žáků N = 7072

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených žáků

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených žáků N (Vysočina) = 3675 celkový soubor

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených žáků N (Vysočina) = 3661 celkový soubor

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených žáků

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených žáků N = 3670 celkový soubor

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených žáků

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených žáků N = 7010

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Střípky z dotazníků  „Byla to zábava a víc jsme se naučili.“  „Méně se stydím mluvit před ostatními.“  „Dozvěděl jsem se, že život není lehký.“  „Musela jsem trošku přemýšlet, což obvykle nedělám.“  „Dozvěděla jsem se něco, co jsem předtím nevěděla.“  „Pošlete další listy, chci další práci!“  „Hodně jsme se jako tým sblížili.“  „Musel jsem plně důvěřovat svému navigátorovi.“  „Musela používat své znalosti z předešlých hodin.“  „Rozvinul jsem zakrnělou část svého mozku vymýšlející kraviny.“

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od pedagogů

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených pedagogů N = 530

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených pedagogů

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených pedagogů N = 530

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených pedagogů N (Vysočina)= 163 celkový soubor

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených pedagogů N = 530

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených pedagogů N=530 N (Vysočina)=163

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených pedagogů N (Vysočina)=163 celkový soubor

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených pedagogů N (Vysočina) =163 celkový soubor

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Zpětná vazba od zapojených pedagogů N (Vysočina)= 163 celkový soubor

Rozdíl je v lidech projekt Kompetence pro život workshop, Jihlava Děkuji za pozornost