Seminář 16.10.2014 Reg. č: CZ.1.07/1.3.49/01.0014.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Cílené rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce na 2. stupni ZŠ
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Klíčová aktivita 01 Příprava budoucích lektorů pro další vzdělávání pedagogických pracovníků Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání.
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
PORADENSTVÍ ŠKOLA POVOLÁNÍ PŠP Zdokonalení diagnostického a poradenského systému v oblasti vzdělávání a volby povolání.
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
Role projektu „Klíče pro život“ v podpoře práce s dětmi a mládeží.
Zdokonalování systému celoživotního vzdělávání v oblasti pedagogické, psychologické a výchovné péče o děti se sociokulturním znevýhodněním Arteterapie.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
NÁRODNÍ INSTITUT PRO DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ
RVP PV a jeho realizace v MŠ – předškolní vzdělávání v uplynulých 10 letech Zora Syslová.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
SOUČASNÁ SITUACE V ČR, MOŽNOSTI A ZMĚNY DO BUDOUCNA
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu IP „Podpora procesu transformace pobytových.
PROFESNÍ ROZVOJ PEDAGOGŮ PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ,,MATEŘINKY‘‘ CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je financován ESF a státním rozpočtem ČR.
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
Organizace s celostátní působností v oblasti dalšího vzdělávaní pedagogických pracovníků a.Plnění priorit vzdělávací politiky státu b.Reakce na aktuální.
Prevence sociálně patologických jevů a MŠMT
„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Projekt: „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera.
S POLUPRÁCE PŘESHRANIČNÍCH REGIONŮ V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ projektový záměr Evropská územní spolupráce (EUS), INTERREG V-A AT-CZ.
KLÍČOVÁ AKTIVITA Č. 6 – RANÁ PÉČE Registrační číslo projektu: CZ.1.04/3.2.00/ Tento projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ.
Projektový záměr Podpora pedagogů MŠ Odborná diskuze MŠMT,
Projekt Poradenství v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.2.00/ I PORADENSTVÍ V LIBERECKÉM KRAJI Financován z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
Projekt Rozvoj školských poradenských pracovišť v číslech Analýza měsíčních výkazů o činnosti školních psychologů/speciálních pedagogů a pracovníků Poradenské.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Operační programy Výzkum, vývoj a vzdělávání a Zaměstnanost HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
Reg. č. projektu: CZ.1.07/2.3.00/ Název projektu: Měření výkonnosti Rozvoj lidských zdrojů v oblasti výzkumu měření a řízení výkonnosti podniků,
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
ZA JEDEN PROVAZ Vzdělávací centrum Turnov, o.p.s.
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Dva jsou víc než jeden CZ.1.07/1.2.23/
KA 1 Podpora a rozvoj služeb v oblasti SPOD
PROFESE UČITELE Radek Šír.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Budování kapacit pro rozvoj škol II
Výzva k předkládání žádostí
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Aktuální informace o projektu
Š A B L O N Y II.
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Dobré příklady z praxe aneb Jak to chodí u nás
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Kariérové poradenství a podnikavost
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Transkript prezentace:

Seminář Reg. č: CZ.1.07/1.3.49/

Projekt „Kornout“ Realizátor: AC Education s.r.o. Období realizace – Projekt je financován z ESF a státního rozpočtu ČR

Projekt byl zaměřen na zvyšování úrovně klíčových kompetencí pracovníků MŠ na Mostecku a Chomutovsku. Byl cílen na pedagogické a vedoucí pracovníky MŠ, kteří se účastnili odborných seminářů na témata, která přispěla ke zvýšení jejich kompetencí v oblasti týmové práce, práce s rodinou, tvorby zdravého klimatu atd.

Hlavní cíl projektu Hlavním cílem projektu bylo zvyšování vzdělávacího standardu v mateřských školách na Mostecku a Chomutovsku a profesionalizace celé struktury pracovníků odloučených pracovišť a MŠ, kteří se zapojují do předškolní výchovy, tj. jak pedagogických, tak vedoucích pracovníků.

Cíle projektu Cílem byl rozvoj klíčových dovedností vedoucích a pedagogických pracovníků – plánování a příprava, realizace vzdělávání, řízení vzdělávání, klima třídy, hodnocení rozvoje dětí, reflexe vlastní práce a evaluace. Vzdělávání bylo realizováno formou neformální edukace a komplexním přístupem k problematice předškolní výchovy se zaměřením na odbornou přípravu, osobnostní rozvoj, výchovu a sebevýchovu mimo rámec formálního vzdělávacího kurikula s cílem podpořit moderní přístup v předškolní výchově.

Do projektu se zapojilo více než 40 mateřských škol či odloučených pracovišť Podpořeno bylo více než 230 pedagogických pracovníků Dle českého statistického úřadu toto číslo tvoří téměř 41 % všech pedagogických pracovníků v okrese Most a Chomutov

Zapojené MŠ: – MŠ Most – MŠ Chomutov – MŠ Jirkov – MŠ Litvínov – MŠ Louka u Litvínova – MŠ Meziboří

Klíčové aktivity KA 01 – Vzdělávací blok pro vedoucí pracovníky KA 02 – Seminář – Aktuální problematika výchovně vzdělávací práce KA 03 – Exkurze pedagogických pracovníků do českých MŠ a do německé MŠ KA 04 – Neformální edukace osobnosti pedagoga v předškolní výchově KA 05 – Tvorba portfolií za asistence odborníků

Semináře Celkem se uskutečnilo: – 13 dvoudenních seminářů v Horském Hotelu Lesná v Krušných horách – 13 jednodenních seminářů v Mostě – 10 exkurzí do MŠ v okrese Most a Chomutov a v německé MŠ v Deutschneudorfu

Fotogalerie

Mobilní poradenství Mobilní psychologické poradenství Mobilní logopedické poradenství Celkem se uskutečnilo 99 mobilních poradenství Celkem bylo podpořeno téměř 500 osob

Výstava Výstava se uskutečnila v období od do v prostorách Městské knihovny Most Výstava presentovala výtvory, které byly vytvořeny v rámci praktických dílen Výstava byla zaměřená na tvořivost a kreativitu pedagogů. Presentovala lidové tradice napříč celým rokem, přičemž zvláštní důraz byl kladen na zrovna ne příliš známé zvyky a obyčeje – Posvícení a poutě – Lucky a Barborky – Máje – Svatojánská noc Výstava se také věnovala environmentální oblasti

Výstup projektu Hlavním výstupem projektu je publikace, vzdělávací materiál, který se věnuje všem tématům probíraným na jednotlivých seminářích. Kapitoly: -Leadership -Nástroje vedoucího pracovníka v předškolní výchově -Motivace, sebehodnocení, prevence syndromu vyhoření -ŠVP PV, legislativa, odměna a trest -Metodika tvorby portfolií -Využití dramatické výchovy při práci s dětmi se SVP -Preventivní logopedická práce -Sborník příkladů dobré praxe

Webové stránky, evaluační zpráva -o projektu, nápady, inspirace, fotogalerie, …. Evaluační zpráva: -aktuální stav, předškolní vzdělávání a jeho význam, předškolní pedagog a jeho profesní vývoj, kvalifikační potřeby pedagogů MŠ, …

Propagace projektu V průběhu realizace projektu byly na zapojené MŠ vylepeny samolepky informující rodiče o vzdělávání pedagogů. K samolepkám byl vždy přiložen plakát s podrobnějšími informacemi o projektu.

Děkuji za pozornost Ing. Andrea Langhammerová AC Education s.r.o.