Hromadná korespondence 1 Word Předmět: Informační a komunikační technologie Autor: Milan Franek.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_15.
Advertisements

Téma: Využití Accessu pro tvorbu evidence našeho podnikání Vypracovala: Jana Wasserbauerová.
CorelDRAW – dodatky (19). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Jméno autora Ing. Ladislav Novák Datum vytvoření prosinec2012 Ročník 6. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Informační a komunikační technologie Informatika.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prostředí internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/27 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Název materiálu: Internetová úložiště Anotace: Výklad nového učiva Autor: Iveta Pasterňáková, 2013 Ověření ve výuce , 5.třída Vyučovací předmět:
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u jiných.
Microsoft Office 2010 Anotace: Výklad nového učiva Autor: Iveta Pasterňáková, 2013 Ověření ve výuce: , 4.třída Vyučovací předmět: Informatika.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_30-03 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová Název: VY_32_INOVACE_5B_INF3_16_ Téma: pro 4.,5.ročník ZŠ, vytvořeno:
Tabulkový procesor Vytvoření a tisk štítků pro hromadnou korespondenci Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková.
= Sada diapozitivů (snímků), které se promítají na promítacím přístroji (zpětném projektoru). Jednotlivé snímky se zobrazují v určitém pořadí a umožňují.
Databáze © Mgr. Petr Loskot
Úvod do databází MS Access (1).
Microsoft Excel verze 2010 Mgr. Přemysl Kejzlar.
Věcné autority v roce 2016
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 5– POWERPOINT - ODRÁŽKY A ČÍSLOVÁNÍ Název školy:
Správa fotografií v Adobe Lightroom I.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Mgr
Základní pojmy pro práci s OS Windows
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Tvorba jednoduché tabulky - rozvrh
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
EU_12_sada1_19_Inf_Excel_1_Šeb
Lineární rovnice a nerovnice I.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Název materiálu: Internetový prohlížeč Google Chrome
Windows – WordPad VY_32_INOVACE_32_649
Informatika I – Cvičení 2.
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Informatika I – Cvičení 2.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Použití klávesy Printscreen
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Název: Word pokračování DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_04
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Informační a komunikační technologie
Název materiálu: Přihlášení ke službě Edu Live
Název: VY_32_INOVACE_ICT_5B_07 Škola:
Ukládáme svoji práci VY_32_INOVACE_16
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
Cukrářské technologie – pevná těsta a linecké těsto třené
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
WORD Vkládání obrázků a klipartů
Školení k aplikaci Microsoft® Office Word 2007
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám.
MS Word - otevření a uložení souboru
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_12B Škola:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
PSANÍ ÚŘEDNÍHO DOPISU KROK ZA KROKEM
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Vítáme vás! Název společnosti.
Transkript prezentace:

Hromadná korespondence 1 Word Předmět: Informační a komunikační technologie Autor: Milan Franek

Témata přednášky 2 I. Úvod II. Význam III. Co musíme vytvořit IV. Postup při tvorbě V. Závěr

3 I. Úvod Co je hromadná korespondence Trošku historie K čemu slouží

Co je to hromadná korespondence  Postupné vytváření :  jednotlivých dopisů,  ových zpráv a faxů,  štítků, obálek nebo kupónů by trvalo hodiny.  V takové situaci je vhodné použít hromadnou korespondenci.  Při jejím použití je nutné: o vytvořit jeden dokument obsahující informace, které jsou stejné pro všechny kopie o a poté přidat zástupné symboly pro informace, které jsou pro každou kopii jedinečné. 4

K čemu slouží - využití Hromadnou korespondenci lze použít k vytvoření sady dokumentů, které jsou v zásadě stejné, každý dokument ovšem obsahuje jedinečné prvky. Příklad: U dopisu, oznamujícího nový produkt, budou logo společnosti a text týkající se produktu obsaženy v každém dopise, adresa a řádek s pozdravem budou pro každý dopis odlišné. 5

Lze vytvořit Sadu štítků, nebo obálek  Zpáteční adresa je stejná  Adresa cílového místa je pro každý štítek jedinečná Sadu formulářových dopisů  Obsah je stejný pro všechny dopisy  Každý obsahuje specifické informace pro příjemce Sadu ových zpráv, nebo faxů  Obsah je stejný pro všechny dopisy  Každý obsahuje specifické informace pro příjemce Sadu číslovaných kupónů  Jsou identické  Každý má ale jedinečné číslo 6

Ukázky 7

II. Význam 8 Hromadná korespondence znamená vytvořit dopis, který má standardní text v několika kopiích, které se liší pouze jednotlivými údaji, jež jsou uloženy ve formě podobné databázi v jiném souboru.

III. Co musíme vytvořit 9 vytvoříme standardní dokument vytvoříme datový soubor, nebo určíme odkud budeme data čerpat vložíme potřebná slučovací pole dokument sloučíme s naší „databází“

IV. Postup 10  Napíšeme text, provedeme instrukce pomocí příkazů Nástroje -> Hromadná korespondence a následný průvodce pomůže s jednotlivými kroky.  Průvodce provede třemi nejdůležitějšími kroky.  Hlavní dokument  Zdroj dat  Slučovací pole

Hromadná korespondence 11

V. Závěr Rychlé zopakování obsahu tématu Otevřená diskuse Zhodnocení Poděkování 12

Zdroje 13 psaci-stroj-nabidka-ostrava-mesto/ psaci-stroj-nabidka-ostrava-mesto/ &tbm=isch&tbnid=Y9il7uMXF4YzpM:&imgrefurl= &tbm=isch&tbnid=Y9il7uMXF4YzpM:&imgrefurl= cs&gbv=2&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=8kRUr06l_vYXuM:&imgrefur l= cs&gbv=2&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=8kRUr06l_vYXuM:&imgrefur l= cs&gbv=2&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=FcGIC3KQx4Mp2M:&imgrefu rl= cs&gbv=2&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=FcGIC3KQx4Mp2M:&imgrefu rl= cs&gbv=2&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=BP- TW3yGWyyxDM:&imgrefurl= &imgurl= cs&gbv=2&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=BP- TW3yGWyyxDM:&imgrefurl= &imgurl= Obrázky vytvořené pomocí Print Screen Wikipedie