PAPÍRY Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Merkantilní tiskoviny Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_FY_2E_PAV_01_Světlo.
GEOGRAFICKÁ TOPOGRAFIE A KARTOGRAFIE. KARTOGRAFIE „Věda zabývající se konstrukcí a obsahem map zemského povrchu, jejich používáním, rozmnožování a.
Corel DRAW Úloha 2 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
SAZBA Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Hudební písňová forma Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Renáta Jehličková Název: VY_32_INOVACE_09_C_04_HUDEBNÍ PÍSŇOVÁ FORMA.
Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY _32_INOVACE_ENV_13.
1060n-sitova-tiskarna-samolepicich-stitku-usb- lan_ien jpg =tbn:ANd9GcTHN8EGTqyMig.
Název školyStřední škola hotelová Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Bc. Pavel Sedlák Název šablonyVY_32_INOVACE SAZ Název DUMuSAZ U.
Měření délky Zpracovala: ing.Alena Pawerová. Délka je fyzikální veličina FYZIKÁLNÍ VELIČINY určují ve fyzice vlastnosti těles i látek, a také jejich změny.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 8 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. V čem se liší? Eva o hmotnosti 54 kg vyšplhala do výšky 4 metrů za 6.
Grafické principy Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední.
Světelné jevy. Světelný zdroj je těleso, ve kterém světlo vzniká a vysílá ho do okolí.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_6A_8B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:6. Tematický okruh,
Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Josef Gorčík Název šablonyVY_32_INOVACE SPV Název DUMuSTZ U Stupeň a typ vzděláváníStřední.
Sada číslo 13 STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Stavební výkresy CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_01
1. KŘÍŽOVKA Pohyb může být posuvný a ….. Veličina s jednotkou m³ 1
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Lom světla I. část
Objem a povrch kvádru a krychle
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
STATISTIKA Starší bratr snědl svůj oběd i oběd mladšího bratra. Oba snědli v průměru jeden oběd.
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_2_19_20 Tiskárny   Jaké druhy tiskáren známe? 2. Jaké jsou základní barvy, které kupujeme do inkoustové tiskárny?
Název vzdělávacího materiálu
25.1 Druhy a vlastnosti rovnoběžníků II. OBSAH a OBVOD
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Souhrnné otázky, Světelné jevy
VY_32_INOVACE_10_Malování Windows I.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Kulová zrcadla - vypuklá
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Zpracování drátu I Háček na tabuli
MĚŘENÍ HMOTNOSTI TĚLESA
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Cukrářské technologie – pálená hmota a listové těsto
Lom světla Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Poměr v základním tvaru.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Základy zpracování geologických dat testování statistických hypotéz
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu: CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čočky - spojky
7. Druhy čar, měřítka zobrazení, písmo Technická dokumentace
Protihlukové stěny.
Přídavná zařízení.
Korporátní identita Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Pracovní list TLOUŠŤKOVACÍ FRÉZKA. Pracovní list TLOUŠŤKOVACÍ FRÉZKA.
Rezistory a jejich řazení.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
CorelDRAW Úloha 2 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
FIREMNÍ MANUÁL zpracování.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
zpracovaný v rámci projektu
Sada číslo 15 STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Poměr v základním tvaru.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
Užití mocnin a odmocnin ve slovních úlohách II.
Konstrukce trojúhelníku - Ssu
Zobrazování optickými soustavami
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

PAPÍRY Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97

Dělení archu A0 Normalizované formáty papíru Vlastnosti papíru Dělení papíru dle plošné hmotnosti Dělení papíru dle povrchové úpravy PAPÍRY Základní pojmy

Dělení archu A0 Delší strana archu je diagonálou čtverce, který má délku strany rovnou kratší straně archu

Normalizované formáty papíru formátová AB řada 0841 x x x x x x x x x x x x x x x x x 7462 x 88

Vlastnosti papíru Plošná hmotnost(gramáž) Bělost papíru Opacita(neprůsvitnost)

Gramáž papíru je tíha listu o velikosti 1 m2. Na této hodnotě je závislá tloušťka papíru, čím vyšší hodnota tím je papír silnější.

Běžný ofsetový papír v gramáži 80 g/m2 je klasický bezdřevý papír pro nejlevnější tiskoviny. Křídový papír v gramáži g/m2 se často používá pro reprezentativnější tiskoviny. Křídové papíry zajistí vysoce kvalitní plnobarevný tisk. Křídový papír si můžete zvolit lesklý nebo matný. gramáž 300 g/m2 se nejčastěji používá pro výrobu vizitek

Bělost papíru Je někdy označována jako jasnost papíru má vliv na zářivost tištěných barev a kontrast. Papíry jsou pro získání větší bělosti chemicky běleny, papír nebělený má krémovou barvou.

Opacita je schopnost papíru nepropouštět světelné paprsky – neprůhlednost papíru. Dokonale neprůsvitný papír má opacitu100% Hladkost papíru je důležitá především pro ideální dosednutí tiskové hlavice na papír. Hladké papíry mají své využití hlavně v laserových tiskárnách.

Dělení papíru dle plošné hmotnosti Papír jednovrstvý, plošný do 200 g/m2 Karton jednovrstvý, plošný od 150 do 400 g/m2 Lepenka je vícevrstvá od 230 do g/m2

Dělení papíru dle povrchové úpravy Papíry s přírodním povrchem Papíry hlazené Papíry natírané Papíry s litým povrchem

U propagačních tiskopisů, například letáků, vystačíme s rovnoběžnými lomy, u nichž se střídá ohýbání zepředu dozadu. Skládání letáků

Zdroje: Wikipedia.cz

Pro vybranou tiskárnu vyhledej koncové zpracování tiskovin. Vyhledej základní druhy skládání letáků. Zpracuj návrh skládaného, oboustranného letáku včetně předtiskové přípravy podle požadavků zvolené tiskárny. Formát koncového letáku bude vycházet z rozměru A4, uveď gramáž a kvalitu papíru. Obsah letáku dle zadání. Vysvětli termíny: Papír Karton Lepenka Gramáž Opacita Bělost Kontrolní otázky a úkoly