Nejdostupnější – INZERÁT V DENNÍM TISKU VÝHODY:* poměrně rychlý a finančně nenáročný * směřuje k velkému okruhu adresátů NEVÝHODY:* oslovuje se široká.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Značka výrobku Značka se skládá:
Advertisements

Propagace ve firmách Zlínského kraje – FINCLUB plus, a.s.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Propagace a reklama na facebooku
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
INFORMAČNÍ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Komunikace a stimulování prodeje
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A6 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníříjen 2012.
Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová.
Zavádění a údržba informačních systémů
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Struktura inzertního oznámení Vypracovali: Veronika Kamenická, Ondřej Vaníček, Markéta Štíbrová.
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
A NOTACE Materiál rozšiřuje povědomí žáků o reklamě, pomáhá jim se v ní orientovat a upozorňuje na její případné nebezpečí.
Propagace Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_19.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Ivana Francová, SOU Liběchov
V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI PaedDr.Emil Hanousek,CSc
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Podpora prodeje. soubor různých motivačních nástrojů, krátkodobého charakteru, které jsou vytvořeny pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých.
1 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Mediální monitoring, screening a audit
8. Marketing.
Kontextová reklama Tereza Balabánová
Online nástroje pro sběr a administraci dotazníků Ladislava Suchá , Brno Zdroj obrázku: bredmaker, Sxc.hu.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Reklama Myslíš si, že český národ slyší na slova jako sleva,
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Psychologie reklama.
OSOBNOST SPOTŘEBITELE - 2
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
Dotazník. Dotazník Může být v písemné nebo elektronické podobě Může být předán osobně Může být součástí balení výrobku, v obchodě, příloha novin, časopisů.
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: ICT ve výuce
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Marketingová komunikace
Marketingové strategie
Psychologické působení propagace
Městská knihovna jevišovice
Charakteristika, základné formy
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Nejdostupnější – INZERÁT V DENNÍM TISKU VÝHODY:* poměrně rychlý a finančně nenáročný * směřuje k velkému okruhu adresátů NEVÝHODY:* oslovuje se široká veřejnost, kterou nemusí zboží zajímat Nejvýhodnější – INZERÁT V ČASOPISE VÝHODY:* cílen na určitou skupinu, potencionální zákazníci * větší trvanlivost, zpravidla lepší provedení NEVÝHODY:* cena, která je podstatně vyšší POZOR !!! Vždy je nutné si ověřit audit časopisu nezávislým průzkumem – jaký je náklad, počet čtenářů, remitenda, cílová skupina.

Účinnost reklamy zesiluje: - termínovanost - náznak možného nedostatku zboží při delším váhání - slíbená sleva nebo drobný dárek - slosování o ceny Účinnost reklamy zesiluje: - termínovanost - náznak možného nedostatku zboží při delším váhání - slíbená sleva nebo drobný dárek - slosování o ceny JAK POBÍDNOUT ZÁKAZNÍKY K OČEKÁVANÉ REAKCI (k nákupu inzerovaného zboží) JAK POBÍDNOUT ZÁKAZNÍKY K OČEKÁVANÉ REAKCI (k nákupu inzerovaného zboží) VÝSLEDKY PSYCHOLOGICKÝCH PRŮZKUMŮ O REKLAMĚ - častěji se čtou titulky inzerátů, než jejich text - až 4x více se čtou inzeráty, které v záhlaví sledují nějakou výhodu - delší záhlaví (titulky) se čtou častěji než kratší - uvedení ceny se dobře pamatuje - ilustrace činí inzerát přitažlivějším - texty vysázené velkými písmeny odrazují od čtení - celý inzerát čte malé procento lidí - lidé hledají v inzerátu fakta, ne obecné fráze - častěji se čtou titulky inzerátů, než jejich text - až 4x více se čtou inzeráty, které v záhlaví sledují nějakou výhodu - delší záhlaví (titulky) se čtou častěji než kratší - uvedení ceny se dobře pamatuje - ilustrace činí inzerát přitažlivějším - texty vysázené velkými písmeny odrazují od čtení - celý inzerát čte malé procento lidí - lidé hledají v inzerátu fakta, ne obecné fráze

Reklama zasahuje především EMOCIONÁLNÍ a MOTIVAČNÍ stránky osobnosti uplatňování SPECIFICKÝCH APELŮ POZITVINÍ – velmi účinné – zdůrazňují pozitiva spojená s nákupem NEGATIVNÍ – opak – negativa, když nekoupí Využívají se rovněž APELY EFEKTIVNÍ NEGATIVNÍ – vlastnosti výrobku, které lze vyjádřit negativně – nemačká se, nesráží se, nešpiní se, …… ВНИМАНИЕ ВНИМАНИЕ APELY kladoucí důraz na stupňování kvality výrobku či účinků (ještě více vůně…., ještě tenčí….,)

Nejúčinnější je reklama SLOVNĚ VIZUÁLNÍ – vhodný doplněk hudba, poezie, humor. - účinnou formou je i obal / obalová technika - v současné době je obal chápán jako součást propagace - hodnocen podle toho jak k propagaci výrobku přispívá