ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Školení MS Word 2007 pro začátečníky RNDr. Milan Zmátlo MěÚ Třebíč, říjen 2011 Vzdělávání v eGON centru Třebíč Tento.
Advertisements

Tabulkový procesor Formuláře – interaktivní prvky v Excelu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Pokročilá animace Co se všechno naučíme??? „Rozřezání“ obrázku v programu.
Program Malování Vytvořila Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 8 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Vkládání hypertextových odkazů Co se všechno naučíme??? Co je to hypertextový.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Práce s grafickým programem GIMP Co se všechno naučíme??? Tvorba.
Tabulkový procesor Základní popis pracovního prostředí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
Snímek 1 PowerPoint2OP381 Manažerská informatika 1 2OP381 Manažerská informatika 1 Microsoft PowerPoint 2016 – 2. část.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 6 – aplikace informačních technologií Autor: Bc. Pavel Šiktanc Prezentace - snímky Co se všechno.
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_12_16_Excel. Excel Tabulkový procesor pro vytváření tabulek a grafů Pochází z kancelářského balíku Microsoft Office Nejčastěji.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_30-03 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
Prezentace Powerpoint 1 Prezentace vznikla v rámci projektu Škola 21. století, reg. číslo: CZ.1.07/1.3.06/ , který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad.
OneNote. Co to je?  OneNote patří k produktům Microsoftu, nyní je ke stažení zdarma  jde o aplikaci pro rychlou, snadnou a přehlednou správu různých.
Projekt: Škola pro život Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_02-informatika 8. třída_021 Základní škola: Základní škola.
Microsoft Excel verze 2010 Mgr. Přemysl Kejzlar.
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 5– POWERPOINT - ODRÁŽKY A ČÍSLOVÁNÍ Název školy:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP CZ.1.07
CorelDRAW - dokument.
VY_32_INOVACE_07_INFORMATIKA_5_MALOVÁNÍ Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola, Školní jídelna a Školní družina, Duchcov, Školní 1, příspěvková.
Windows – WordPad VY_32_INOVACE_32_649
VY_32_INOVACE_10_Malování Windows I.
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Malování Grafický program MS Windows Mgr. Marie Kardová.
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Tabulkový procesor Základní popis pracovního prostředí
Malování - nástroje grafického editoru
Použití klávesy Printscreen
Název: Word pokračování DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_04
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název: Práce s tabulátory Autor: Hokr Jan
VY_32_INOVACE_09_16_malování
Vektorová grafika Vkládání a práce s objekty – text, kombinace textu a objektů.
Ukládáme svoji práci VY_32_INOVACE_16
Co se všechno naučíme??? MS WORD Obrazce Obdélníky Šipky Hvězdy
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
VY_32_INOVACE_11_Malování Windows II.
Informační a komunikační technologie
Zoner Callisto Úpravy objektů
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám.
Informatická školení F1 Office Pro Plus
Corel PHOTO-PAINT Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Zoner Callisto 4 Callisto 2 – barvy, stín, šipky, vrstvy.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Základy práce ve vektorovém editoru
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
ZLEPŠENÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA EOA
Informatika – Základní operace s buňkami
Transkript prezentace:

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP CZ.1.07 Projekt Zlepšení podmínek pro vzdělávání na ZŠ Číslo dotace 2311/21/7.1.4/2010 EU peníze školám

Grafický program systému MS Windows START-VŠECHNY PROGRAMY -PŘÍSLUŠENSTVÍ- MALOVÁNÍ

V panelu nástroj ů záložky Dom ů najdete: Tužka, guma, text – umožní doplnit do obrázku texty Plechovka – vybarví označený obrázek – Štětec a další možnosti změny průřezu kresby (lze měnit tloušťku), Sprej Úsečka + SHIFT tvoří jen vodorovné úsečky nebo úsečky s úhlem 45 o. Předdefinované tvary (např. Mnohoúhelník-vyrobíte tvary které se skládají s více úseček) Více barev-z palety si vyberete Upravit barvy

V panelu nástroj ů záložky Zobrazit najdete: Lupu (přibližování a oddalování obrázku pro větší přesnost) Zobrazení pomocných vodících mřížek Zobrazení na celou obrazovku

Kopírování a p ř esouvání Výběr objektu – pomocí panelu nástrojů na liště – buď tvar obdélníku nebo libovolný Přesunutí objektu – označ objekt, pak umísti kurzor kamkoliv dovnitř a drž levé tl. myši – objekt přesuň Kopírování objektu – označ objekt, z nabídky Úpravy vyber příkaz Kopírovat, z nabídky Úpravy vyber Vložit Klávesové zkratky Ctrl+C – kopírovat Ctrl+V – vložit Ctrl+X – vyjmout

Nejd ů ležit ě jší p ř íkazy Šipky Zpět (Ctrl+Z) a Znovu (Ctrl+Y) Hlavní nabídka v Malování a dalších programech Microsoft obsahuje: Nový – nový obrázek Otevřít – už jednou uložený obrázek Uložit – ukládá vytvořený obr. - musíme zadat kam Uložit jako – ukládá na jiné místo, pod jiným názvem nebo v jiném formátu

Cvi č ení Na pracovní ploše si vytvoř složku Malování. Každý tebou vytvořený obrázek si do složky ulož. Postupuj podle jednotlivých úkolů, které jsou v této prezentaci. Každý vytvořený obrázek si nechej zkontrolovat a potom pokračuj na další úkol.

Úkol 1. Nakresli želvičku pomocí tužky, opravu prováděj gumou. Dbej na to, aby veškeré čáry byly na sebe napojené.

Úkol 2. Vybarvi želvičku různými barvami – použij nástroj Plechovka.

Úkol 3. Nakresli mřížku podle vzoru za pomocí úseček a klávesy SHIFT

Úkol 4. Pomocí předdefinovaných tvarů nakresli dům, kde bys chtěl/a bydlet Úkol 5. Nakresli strom a pomocí kopírování z něj vytvoř les

Úkol 6. Použij všechny možnosti a nakresli a napiš své vlastní PF. Použij všechny možnosti a vyrob leták – pozvánku na výlet. Z internetu můžeš zkopírovat obrázky a pak jej upravit v Malování. Úkol 7.

Pro ZŠ Bouzov vyrobila: Mgr. Zuzana Stodůlková Pinďurová