Konference studentů Ústavu školní pedagogiky Pracovníci a studenti ÚŠP Vás srdečně zvou na setkání pro zájemce o pedagogická témata v bakalářských pracích.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Advertisements

Nabízíme všem účastníkům projektu Posílení oborové zaměstnanosti absolventů Vytvoření poradenského servisu a aktivit pro stávající studenty, zájemce o.
H ODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ Martin Malčík Pedagogická fakulta Ostravské univerzity.
Studium k výkonu specializovaných činností: Koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
K ONSTRUKTIVISMUS Zora Syslová. T RANSMISE VERSUS KONSTRUKCE Transmisivní pedagogika klade důraz na fakta a jejich zapamatování. Konstruktivistická pedagogika.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Pracovní právo.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Projekt „Diagnostika stavu znalostí a dovedností žáků v česko–slovenské příhraniční oblasti se zaměřením na jejich rozvoj“ Fyzika pro 3. stupeň Autor:
Setkání se studenty přijatými na FCHT Petr Zámostný proděkan pro pedagogickou činnost.
INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ A ŠVP Vzdělávání ředitelů středních škol Kraje Vysočina Téma: Prezentuje: Ing. Josef Crha, ředitel SŠT Žďár nad.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Individuálně, ale společně a jinak
Dokument KAP MSK - obsah
Ing. Kateřina Lichtenberková
Platformy projektu KAP LK
Komplexní systém hodnocení
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
Jak ulehčit mladým rodičům – denní péče o děti z pohledu zaměstnavatelů a rodičovských iniciativ Rosa Hochschwarzer Zemské sdružení.
KONCEPT NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Science centrum Lázně Chomutov???
Plánování ve školní tělesné výchově
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Mgr. Radek Pospíšil Katedra pedagogiky
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
SIPZ Rovnocenné vzdělání v - ekonomické oblasti - zdravotnické oblasti - technické oblasti Reakreditace: letos ve 2. ročníku (tj. celé studium) - 1. semestr:
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
Základy pedagogické metodologie
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Příspěvek na konferenci
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Pedagogická psychologie
Kojenecké období od 6. týdnů do 1. roku Andrea Ječmenová 2012.
Pedagogika II Lekce 2: Alternativní školství
Program celoživotního učení Comenius
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Pedagogika školního sportu
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Ing. Veronika Dostálková MBA
Kurikulum předškolního vzdělávání (plánování vzdělávací práce)
Řízení podnikových procesů od A do Z
Vzdělávání Lokální partnerství Liberec Magistrát města Liberec, 1. březen 2017 Prezentace / akce se koná v rámci projektu "Inkluzivní a kvalitní vzdělávání.
11. Program podpory zdraví v mateřské škole (Havlínová):
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Máte zájem o více informací?
Orientujeme se v prostoru
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Gymnázium Na Vítězné pláni, Praha 4
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Strategické řízení a plánování
Seznámení s Elrond z.ú..
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Vztah k životnímu prostředí
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
Aktuální informace o MAP vzdělávání na Broumovsku II
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Konference studentů Ústavu školní pedagogiky Pracovníci a studenti ÚŠP Vás srdečně zvou na setkání pro zájemce o pedagogická témata v bakalářských pracích studentů. Především zveme studenty a zájemce o naše studijní obory: Učitelství pro mateřské školy a Učitelství odborných předmětů pro střední školy. datum konání: místo konání: FHS UTB, budova U10 čas konání: 9 – 15 hod. Bližší informace o programu naleznete na webu ÚŠP:

PROGRAM KONFERENCE PREZENCE ÚČASTNÍKŮ místo: učebna č. 302 čas: 8:30 – 9:00 Prezence se týká pouze účastníků z řad studentů, kteří prezentují své práce v sekcích. Ostatní účastníci se nezapisují.

JEDNÁNÍ V PLÉNU místo: učebna č. 302 čas: 9:00 – 11:00 Úvodní slovo doc. PaedDr. Adriana Wiegerová, PhD. Kvantitativně orientovaný výzkum v pedagogice: principy a základní pojmy prof. PhDr. Miroslav Chráska, CSc. Prezentace výsledků v kvalitativním výzkumu prof. PhDr. Peter Gavora, CSc. Portfolio - nástroj prezentování výsledků studia prof. PhDr. Hana Lukášová, CSc.

JEDNÁNÍ V SEKCÍCH místo: učebny č. 415, 319, 308, 108 čas: 12:00 – 15:00 SEKCE č. 1: Studenti UMŠ učebna č. 415 sekci vedou: prof. PhDr. Peter Gavora, CSc., Mgr. Monika Szimethová, Ph.D., Mgr. Hana Navrátilová SEKCE č. 2: Studenti UMŠ učebna č. 319 sekci vedou: doc. PaedDr. Adriana Wiegerová, PhD., doc. PaedDr. Jana Majerčíková, PhD. SEKCE č. 3: Studenti UMŠ a UOP učebna č. 308 sekci vedou: prof. PhDr. Miroslav Chráska, CSc., Mgr. Ilona Kočvarová, Ph.D. SEKCE č. 4: Studenti UOP učebna č. 108 sekci vedou: prof. PhDr. Hana Lukášová, PhD. Mgr. Eva Machů, Ph.D.

SEKCE č. 1: Studenti UMŠ učebna č. 415 Prezentují: 1.Bucková Veronika: Nadané dítě v kolektivu třídy MŠ 2.Dorotíková Magdalena: Regulace sledování televizních programů rodiči. 3.Gadaczová Lenka: Úroveň lexikálně – sémantické roviny jazyka u dětí předškolního věku před započetím povinné školní docházky 4.Gorecká Jana: Jakou mateřskou školu preferují současní rodiče 5.Charuzová Alena: Vývoj empatie v dětském a předškolním věku 6.Janská Veronika: Povědomí učitelek o využití alternativních výtvarných technik v předškolním vzdělávání 7.Juřenčáková Marie: Využití vzdělávací nabídky rozvíjející lexikálně – sémantickou rovinu jazyka u dětí předškolního věku

8.Kaňová Lenka: Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání 9.Kousková Marie: Volný čas rodiny s dítětem předškolního věku 10.Kudlíková Eliška: Hra jako prostředek při rozvíjení sociálních kompetencí dětí v mateřské škole 11.Lukešová Nikola: Návrh projektu nestátní mateřské školy ve Zlíně 12.Machů Martina: Využití folklorních prvků z literatury pro děti ve školním vzdělávacím programu mateřské školy 13.Malinová Lucie: Interpretace pojmu „příroda“ dětmi předškolního věku

SEKCE č. 2: Studenti UMŠ učebna č. 319 Prezentují: 1.Málková Žaneta: Otázky dětí v mateřské škole 2.Novotná Zuzana: Využití prvků dramatické výchovy v edukačním procese mateřské školy 3.Pacíková Alena: Konzistentnost cílů v rozvoji lexikálně – sémantické oblasti jazyka formulovaných v rámcovém, školním a třídním vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání 4.Patáková Michaela: Otázky učitelek v mateřské škole 5.Pavlíčková Jitka: Projekt Zdravá mateřská škola – tvorba projektu a jeho ověření 6.Perutková Monika: Úloha učitele mateřské školy při tvorbě školního vzdělávacího programu

8.Poláchová Denisa: Využití výtvarného experimentu v mateřské škole 9.Potschová Iveta: Rozvoj předmatematických představ v podmínkách preprimárního vzdělávání 10.Svobodová Kateřina: Názory učitelek mateřských škol na participaci rodičů v preprimárním vzdělávání 11.Šalková Olga: Sociální aspekty vztahu „rodič a mateřská škola“ – porovnání vesnice a města 12.Šimčíková Jana: Návrh přírodovědných experimentů pro děti předškolního věku 13.Veličková Klára: Srovnání úrovně znalostí o životním prostředí u dětí předškolního věku v Čechách a na Slovensku

SEKCE č. 3: Studenti UMŠ a UOP učebna č. 308 Prezentují: 1.Velísková Lenka: Projekt Junior univerzita, jako jedna z forem výuky anglického jazyka dětí předškolního věku 2.Vlčková Barbora: Návrh výchovného programu neformálního vzdělávání pro mateřskou školu 3.Vojtásková Alena: Dětské prekoncepty o rodině 4.Zakopalová Michaela: Návrh vzdělávacího programu soukromé mateřské školy 5.Zálešáková Martina: Projekt „Malí cestovatelé z mateřské školy“ – návrh projektu a jeho ověření 6.Židková Michaela: Využití prvků efektivní komunikace při práci s dětmi v mateřské škole

8.Drábová Vladimíra, Ing.: Evaluace učitele ekonomických předmětů studenty střední školy 9.Ďurďová Libuše, RNDr., Ph.D.: Faktory podporující inovaci ve výuce přírodovědných předmětů 10.Foretová Nikola, Ing.: Význam spolupráce rodiny a školy z pohledu středoškolského učitele 11.Chabičovský Jiří, Ing.: Příprava učitele na výuku ve studijním oboru Podnikání 12.Jandová Kateřina, Ing.: Šikana mezi středoškolskými studenty 13.Králová Gabriela, Ing.: Pedagogické a poradenské přístupy k žákům středních škol z rodin s výskytem závislosti na alkoholu 14.Maňásková Veronika, Ing.: Možnosti a limity autoevaluace středních škol

SEKCE č. 4: Studenti UOP učebna č. 108 Prezentují: 1.Marečková Gabrlíková Sylvie, Ing.: Výskyt kyberšikany mezi středoškolskými studenty 2.Migaľa Andrej, Ing.: Užívání návykových látek studenty středních škol 3.Mikalová Lucia, Ing.: Kľúčové schopnosti učiteľa z pohľadu žiakov 4.Müllerová Zuzana, Mgr.: Didaktické testy v práci učitele odborných předmětů 5.Novotný Vilém, Ing.: Zapojení žáka do komunikace školy a rodičů v případě individuálních pohovorů 6.Petrjanošová Alena, Ing.: Smlouvy s rodiči a využití Individuálního výchovného plánu na střední škole 7.Prajzová Zuzana, Ing.: Využití individuálního výchovného plánu na střední škole pohledem učitelů

8.Šenkeříková Veronika, Ing.: Pedagogická komunikace učitel - žák při výuce odborných předmětů 9.Šudřichová Bohumila, Ing.: Didaktické testy ve výuce ekonomických předmětů na střední škole 10.Tesaříková Svobodová Alice, Ing.: Připravenost žáků devátých ročníků základní školy na volbu střední školy 11.Vaňková Jaroslava, Ing.: Komunikace a spolupráce rodiny a střední školy 12.Vlachopulu Michaela, Ing.: Aktivizační metody ve výuce na středních školách v Přerově 13.Zbranková Slavomíra, Ing.: Adaptace začínajícího učitele na školní prostředí

Změna programu vyhrazena. Dotazy týkající se konference pište na adresu: Na setkání se studenty a zájemci o pedagogiku se těší pracovníci ÚŠP!