Podnikatelský plán Vzor a struktura.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
F INANČNÍ PLÁNOVÁNÍ Jakub Novotný 3. září 2009 Hranická rozvojová agentura, z.s.
Advertisements

Název Heslo/motto Datum
Založení, financování a provoz podnikatelského subjektu
STUDIE PROVEDITELNOSTI
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Přehlídka nejlepších podnikatelských záměrů. Druh a předmět činnosti Průzkum trhu a marketingový plán Obchodní strategie Finanční plán Přehlídka nejlepších.
Význam informací v podnikání
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Iva Vodáková – DURABO Vydavatelství a tisk Na Stráni Čelákovice Založeno roku 1991.
UČÍME SE PODNIKAT Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
PLÁNOVACÍ PROCESY, DRUHY PLÁNOVÁNÍ
Nauka o podniku Seminář.
Rizikový kapitál jako zdroj financí Jindřich Šimeček Mezinárodní grantový projekt MŠMT (nositelem VŠMIE; zpracován ve spolupráci s Ruskou federací) „1P05ME816.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Poskytování služeb jako ekonomická činnost. Tvorba podnikatelského plánu Analogie s výrobními podniky Nutno mít na zřeteli charakteristické vlastnosti.
EKONOMIKA PODNIKATELSKÝ ZÁMĚR Ing. Hana Kročová
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
1 „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací projektu z PRV“
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Ekonomika podniku 2. část Školní rok 2005/2006 Vyučující: Ing. Simona Rosová.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Podnikatelský plán Specifikace podnikatelského plánu. Účel a funkce.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Základní struktura projektu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní investice.
Seminář – zadání semestrálního projektu
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
FINANČNÍ ŘÍZENÍ NEZISKOVÝCH ORGANIZACÍ
Struktura podnikatelského plánu
Projekt: Praktický průvodce ekonomikou aneb My se trhu nebojíme! Reg. č.: CZ.1.07/1.1.34/ Nové trendy v investování.
Začínáme podnikat aneb podnikatelský plán v praxi Lucie Vaigertová Střední škola KNIH, o.p.s.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Založení a vznik podniku II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Ekonomika malých a středních podniků
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Ekonomika malých a středních podniků
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Podnikatelský plán Vzor a struktura

Zásady Účel Důvod Založení Rozšíření Vlastní potřeba Získání investic Přesvědčení ostatních

Formální stránka Rozsah v praxi 10-30 stran + přílohy (školní 5-10 stran) Stručnost Fakta Čísla Střednědobý 3-5 let

Titulní strana charakteristika podnikatelského záměru Název podniku (obchodní jméno) Zakladatel(é) podniku Datum (předpokládaného) založení podniku Místo podnikání Právní forma PO/FO Nosná podnikatelská myšlenka, poslání podniku Účel podnikatelského záměru Kontaktní údaje

Exekutivní souhrn Přehled pro investory

Úvod Obor podnikatelské činnosti Historie firmy Důvod k záměru podnikání Rozvede z titulní strany: Nosná podnikatelská myšlenka, poslání podniku Účel podnikatelského záměru

Hlavní záměr projektu Charakteristika zaměření projektu Předmět podnikání Produkt(y) Odbornost a zkušenosti předkladatele vstupní předpoklady oprávnění k provozování podniku zkušenosti z oboru Harmonogram realizace projektu, fáze

Rozbor trhu Analýza SWOT Analýza konkurence Analýza zákazníků Obchodní plán výroba / prodej

Marketingový plán Produkt Cena Distribuce Propagace

Personální zajištění Pracovní místa (počet, struktura) Kvalifikační a odborné požadavky Údaje o managementu Organizační struktura

Prostorové zajištění projektu Místo Majetkový vztah (vlastní, najaté)

Ekonomicko-finanční situace Plán výnosů a nákladů / příjmů a výdajů Cash flow Zdroje financování projektu Plán investic, rozsah, harmonogram Rozpočet

Hodnocení rizik Užitek vs. riziko Heuristika

Ostatní Dopady činnosti na životní prostředí Uplatňované postupy pro bezpečnost práce Globální dopady Etika

Závěr 1 strana Shrnuje vše podstatné Odpovídá úvodu

Prostor pro vaše otázky ? ? ? ?

Děkuji vám za pozornost