Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.2862 Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_15.
Advertisements

Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_20_Péče a ochrana ŽP Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 20 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
PŘÍRODOVĚDA 5. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Jeršovová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název: Word pokračování DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_04
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Závislost elektrického odporu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Střední škola obchodně technická s. r. o.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Transkript prezentace:

Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_2_06_Stop motion animace Šablona číslo: XVI Sada číslo : 2 Pořadové číslo DUM: 06 Autor: Mgr. Zuzana Pácaltová

Anotace: Výukový materiál obsahuje návod pro vytvoření animovaného filmu z fotografií. Očekávaný výstup: Žák pracuje podle postupu zobrazeném na interaktivní tabuli. Žák sestaví scénu, mění ji a fotí. Z fotografií poté sestaví animovaný film pomocí střihového programu. Žák umí zhodnotit práci svou i svých spolužáků. Druh učebního materiálu: prezentace Typická věková skupina: 9 – 11 let Klíčová slova: stop motion animace, animovaný film, fotografie Pomůcky a materiál: interaktivní tabule, fotoaparát nebo mobilní telefon, různé předměty pro připravení scény, počítač, střihový program Windows Live Movie Maker Potřebný čas pro výuku DUM: 90 minut Metodické zhodnocení a popis práce s digitálním učebním materiálem: Prezentace je vhodná při frontální i skupinové výuce výtvarné výchovy. Délka práce je závislá na propracovanosti scény, množství záběrů a míře propracování videa ve střihovém programu.

Stop motion animace  Motivace: Ukázka již zpracovaných videí.  Například:

Stop motion animace  Pomůcky: fotoaparát nebo mobilní telefon, různé předměty pro připravení scény, počítač, střihový program Windows Live Movie Maker  Postupujte podle následujících pokynů.

Stop motion animace  Nejprve si promyslete, jaký typ animace chcete vytvořit a co se bude ve videu odehrávat.  Například - animace: Kreslená Hraná Podle typu animace zvolte pomůcky (výtvarné potřeby nebo předměty pro vytvoření scény – např. krabice, hračky atp.)

Stop motion animace  Příklady scén s využitím papírové krabice:

Stop motion animace  Pokud máte nachystanou scénu a rozmyšlený děj, můžete začít fotit.  Nejdůležitější zásady focení: Fotit stále ze stejného místa (fotoaparát, mobilní telefon se nesmí pohnout) Scénu měnit po nepatrných částech

Stop motion animace Fotit stále ze stejného místa Fotoaparát můžete položit např. na lavici nebo upevnit pomocí stativu. Pro mobilní telefon lze vytvořit stojánek (z krabičky, plastelíny, …). Scénu měnit po nepatrných částech

Stop motion animace  Pokud máte vše nafoceno, fotografie překopírujte z fotoaparátu nebo mobilního telefonu do počítače.

Stop motion animace  Spusťte střihový program Windows Live Movie Maker.  Přidat videa a fotografie – vyberte nafocené fotografie  Úpravy – označte vše (Ctrl + A), Délka trvání – zadejte délku trvání jednotlivých snímků (cca 0,1 – 0,3 s)  Nyní se můžete již podívat na vytvořené video.

Stop motion animace  Pokud máte k dispozici další vyučovací hodiny (například hodiny ICT), v programu Windows Live Movie Maker můžete video dále obohatit a propracovat (přidat hudbu, nahrát zvuky, nastavit různou dobu trvání jednotlivých snímků atd.).  Pro časově omezenou hodinu výtvarné výchovy však postačí tento základní postup.

Stop motion animace Hodně úspěchů, kreativity a zábavy při vytváření nových snímků :-)

Stop motion animace  Odkaz na ukázky prací žáků ZŠ Jičín, Husova:

Stop motion animace Zdroje: Fotografie autorky prezentace Obrázky z kolekce Microsoft Office