Aktuální stav plnění usnesení vlády týkajících se projektu Systém včasné intervence Mgr. Hana Jamrichová MPSV.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kolik opravdu stojí veřejná správa?
Advertisements

EStrategie statutární město Ostrava Ing.Jaromír Tomala
Systém včasné intervence ve Svitavách
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Role MZ ČR v souvislosti s veřejnou podporou – financování investic ve zdravotnictví
Stáže ve firmách - vzdělávání praxí Kulatý stůl s odbornou veřejností FOND DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Stroupežnického 30, Praha
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
Ing. Šárka Horáková, statutární město Karviná
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Rozvoj sociálních služeb v Moravskoslezském kraji Vize Moravskoslezského kraje: Partnerstvím zadavatelů.
Transformace systému práce s ohroženými dětmi a rodinami Tisková konference MPSV a MŠMT 30. dubna 2009.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky & Ministerstvo vnitra Ing. Jaroslav Svoboda
Petr Nečas místopředseda vlády ministr práce a sociálních věcí 27. listopadu 2008 Důchodová reforma.
AGENTURA V ROCE Agentura pro sociální začleňování v romských lokalitách  schválen usnesením vlády č. 85/2008  pilotní fáze 2008 – 2010  odbor.
Přístup státu k budování informačních systémů veřejné správy ing. Tomáš HOLENDA odbor informatizace veřejné správy Ministerstvo vnitra ČR.
 Ministerstvo kultury je podle tzv. kompetenčního zákona ústředním orgánem státní správy pro.... věci církví a náboženských společností...".  Hlavní.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Informace o Programu švýcarsko-české spolupráce Ing. Petra Murycová, oddělení Evropské unie, MPSV.
Způsoby podávání projektů na úrovni krajů Příprava financování projektů internetizace knihoven ze strukturálních fondů Havlíčkův Brod, 18. –
MV ČR 1 Nové podmínky pro krajské projekty Ing. Jaroslav Svoboda MV ČR.
Využití infrastruktury školské sítě pro internetizaci obcí Daniel Dočekal.
Schválení OP OPS chvalovací proces Ministerstvo financíEvropská komise Certifikační orgán Auditní orgán Ministerstvo pro místní rozvoj Programování Metodiky.
Euro Net. Projekt Euro Net OP PCS SK-CZ 2007 – 2013 je spolufinancován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF)
Digitální strategie krajů Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica 1 Datum: Digitální strategie krajů Datum:
Porada MV s tajemníky úřadů obcí s rozšířenou působností Institut pro veřejnou správu Praha Benešov 12. říjen 2011.
13. ročník mezinárodní konference Investment & Business Forum, Ostrava Role FDV v rámci dalšího profesního vzdělávání Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu „Podpora vzdělávání a supervize v sociální.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky Příspěvek Ministerstva vnitra k informatizaci územních samospráv Ing. Tomáš Holenda ředitel.
Prevence sociálně patologických jevů a MŠMT
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 Portál veřejné správy portal.gov.cz Ing. Dana Bérová
Návrh legislativních změn v oblasti náhradní rodinné péče (výstupy projektu) PhDr. Miloslav Macela Praha, 16. června 2015.
Informace k možnosti motivace municipalit k UR v rámci fondů EU a jiných zdrojů.
ISSS 2003 PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY Ing. Dana Bérová Ministerstvo informatiky.
Interaktivní personální portál
Sjednocení systému péče o ohrožené děti – vývoj a současný stav v kontextu s vývojem Systém včasné intervence - MV.
Stav eGovernmentu v ČR a aktuální výzvy Praha, JUDr. Jaroslav Strouhal náměstek ministra vnitra pro informační a komunikační technologie.
Reforma systému péče o ohrožené děti 25. listopadu 2011 Miloslav Macela Odbor 21 rodiny a dávkových systémů MPSV.
Projekt „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ a jeho výstupy Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Jihomoravském kraji na období.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
1 PRIORITY SEKCE NÁMĚSTKYNĚ MINISTRA PRO SOCIÁLNÍ A RODINNOU POLITIKU.
Analýza poskytovatelů sociálních služeb na území Ústeckého kraje s důrazem na problematiku související s absorpční kapacitou prostředků EU jako součást.
Národní politika BOZP a příprava Národního akčního programu BOZP pro období konference Společně bezpečně v EU – Partnerství v prevenci rizik.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb Mgr. Ivana Stráská.
Systém sociálních služeb a sociální práce - stávající stav a návrhy změn Seminář APSS ČR, 15. – , Chotoviny Mgr. David Pospíšil ředitel Odboru.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
1 Informace o činnosti MŠMT v oblasti PPRCH Malenovice, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.: +420.
Biomedicíncký výzkum s podporou evropských zdrojů v nemocnicích 2012 Perspektivy elektronizace ve zdravotnictví v ČR 12. dubna 2012.
Setkání starostů u kulatého stolu Hoštejn Projekt „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B Tento.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
1 Aktivity MŠMT v oblasti primární prevence rizikového chování dětí a mládeže Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha.
Základní informace o KAP a MAP 10. března Přehled důležitých zkratek Evropské strukturální a investiční fondy (ESI fondy = ESIF) Krajské akční plány.
1 Plánování sociálních služeb z pohledu MPSV Brno
Projekt Sdružení místních samospráv ČR „MAS jako nástroj spolupráce pro efektivní chod úřadů“
Podpora kvality ve výzvách Analýza výsledků proběhlých výzev
Prevence domácího násilí na vládní úrovni
Postavení PS ve struktuře orgánů Rady vlády pro udržitelný rozvoj
Zákon o Generální inspekci bezpečnostních sborů
Starosti starostů s evropskými fondy, Praha
Ministerstvo financí ČR
KA 1 Podpora a rozvoj služeb v oblasti SPOD
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM pro období 2007–2013
Informace o Programu švýcarsko-české spolupráce
Tvorba veřejných projektů – příklad Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Mgr. Bc. David Póč Oddělení pro strategii a rozvoj/Katedra.
PODPORA SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ NA KRAJSKÉM ÚŘADĚ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE II Metodické setkání na téma „Standardy kvality sociálně-právní ochrany na.
Vykazování dat v rámci poskytování sociálních služeb
18 let zkušeností s mezinárodním osvojením
„Program RE:START a Platforma Uhelné regiony“
Vyúčtování dotací za rok 2013 Rozdělení dotací v roce 2014
Transkript prezentace:

Aktuální stav plnění usnesení vlády týkajících se projektu Systém včasné intervence Mgr. Hana Jamrichová MPSV

Stručná historie vzniku Systému včasné intervence SVI vznikl jako meziresortní a interdisciplinární nástroj informačního charakteru, jehož cílem bylo propojení všech subjektů působících v agendě sociálně-právní ochrany dětí, v oblasti protiprávní činnosti dětí a trestné činnosti páchané na dětech. MV ve spolupráci s MPSV vyvíjelo snahu o spuštění celorepublikové působnosti SVI s jednotnou národní databází.

Stručná historie vzniku Systému včasné intervence Koordinací projektu byl pověřen ministr práce a sociálních věcí. Vláda zároveň uložila ministrovi práce a sociálních věcí ve spolupráci s ministrem vnitra zajistit finanční prostředky. V listopadu roku 2011 informoval ministr práce a sociálních věcí ministra vnitra o skutečnosti, že pro realizaci Národního projektu SVI nejsou k dispozici potřebné prostředky v rámci strukturálních fondů Evropské unie (podle studie proveditelnosti by si národní nasazení SVI vyžádalo cca 140 mil. Kč). Oproti původním předpokladům byly k dispozici pouze prostředky na neinvestiční náklady (školení pracovníků atd.), nikoliv na investice, které činí 85% nákladů dle této studie.

Stručná historie vzniku Systému včasné intervence Situace řešena prostřednictvím Jednotného informačního systému práce a sociálních věcí, v jehož rámci vznikne samostatná aplikace Informační systém sociálně-právní ochrany dětí- IS SPOD (využití zkušeností a výstupů z SVI)

Informační systém sociálně-právní ochrany dětí – popis systému Elektronizace výkonu agendy ochrany práv dětí Řešení umožnuje sdílet informace z jednotné datové základny a zohlednit probíhající legislativní změny v oblasti ochrany práv dětí IS SPOD bude fungovat na úrovních obcí s rozšířenou působností (cca 290 subjektů), krajských úřadů (14 subjektů), MPSV, Úřadu pro mezinárodně-právní ochranu dětí a Úřadu práce ČR (dávková agenda, inspekce kvality poskytování sociálně-právní ochrany). IS SPOD bude zároveň zajišťovat základní komunikaci s dalšími subjekty, klíčovými pro řešení situace dítěte

Další záměr MPSV při realizaci informačního systému sociálně-právní ochrany dětí Návrh Národního akčního plánu k naplnění Národní strategie ochrany práv dětí pro rok Individuálním projektu MPSV s názvem Systémový rozvoj a podpora nástrojů sociálně-právní ochrany 2016 – 2020  Klíčová aktivita č. 2: vzniknou dva monitorovací systémy: Statistický monitorovací systém a Kvalitativní monitorovací systém. Materiál Implementačních plánů Strategického rozvoje veřejné správy České republiky pro období 2014 – 2020, část 2. „Hierarchická struktura prací a harmonogram realizace“ který v rámci hlavní aktivity 3. „Dobudování eGovernmentu“ uvádí také projektový okruh 3.6. „Elektronizace odvětví: sociální služby, pojištění, dávky, sociálně-právní ochrana dětí“, který je v gesci MPSV, s harmonogramem realizace od 1/2015 do 12/2020.