Vliv důvěryhodnosti výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků MARTIN JIRUŠKAŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Co s trhem SBS aneb trh SBS je trh jako každý jiný
Advertisements

VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Cena v pojetí marketingu
Význam informací v podnikání
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Podpora jedinců s postižením při vstupu na volný trh práce v Rakousku PhDr. Lucie Procházková.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
MARKETINGOVÝ MIX.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Koncepce marketingového řízení
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Analýza konkurence.
úvod pojetí a obsah marketingu
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
MARKETING.
Podnikatelské koncepce
Tržní cílení – hodnocení tržních segmentů
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Projekt 8.B. Co je to ESAB? Společnost ESAB je přední světový výrobce svařovacích a řezacích zařízení a přídavných svařovacích materiálů. Jejich inovační.
Petráčková Jozová Cézová
8. Marketing.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
České Budějovice, červen 2016
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Marketingové strategie
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podnikatelské koncepce
Transkript prezentace:

Vliv důvěryhodnosti výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků MARTIN JIRUŠKAŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.

 Teoretické předpoklady diplomové práce  Představení značky Ford a předmětných trhů  Výzkumný záměr  Hypotéza a zjištění  Doporučení firmě Ford  Závěrečné shrnutí

PROBLEMATIKA TVORBY ZNAČKY Značka jako garant Značka jako komunikačn í nástroj SPOTŘEBITELSKÉ CHOVÁNÍ Osobnost člověka Uspokojování potřeb Systém nákupu Význam sociálních skupin

Důvěryhodnost Důležitost budování důvěryhodnosti mezi značkou a zákazníkem Rozhodování o budoucnosti Nejistota o produktu Odbornost, důvěra, oblíbenost

 Výroba drahých automobilů pro bohatou klientelu Levná auta, ale výrobně dokonalá 6 kontinentů světa Oddanost poskytování vynikajících výrobků a služeb 70 výrobních podniků Systém rozmanitosti: výrobní postupy, zaměstnanci, zákaznické potřeby 164 tisíc zaměstnanců Dokonalé automobily za neustálého zvyšování efektivnosti ve výrobě

 Vstup na trh v roce 1993  Společnost s ručením omezením (100 % podíl Ford Motor Company) Společnost Prodeje v ksPodíl trhu v %Prodej v ksPodíl trhu v % Škoda Auto , ,33 Hyundai , ,86 Volkswagen , ,07 Ford , ,74 Peugeot6 7253,86*7 2524,40 Celkem *V roce 2012 byl Peugeot až 7. hráčem na trhu za společnostmi Renault (6,01% podíl trhu) a Kia (4,92 %) Zdroj: Svaz dovozců automobilů – Registrace nových znače v ČR za rok 2013 URL: [cit ]

 1995: Jiangling Motor Company (30 %)  2001: Changan Ford Automobile Corporation SpolečnostPodíl na trhu v % Shanghai VW9,9 Shanghai GM9,6 FAW – VW9,2 Beijing Hyundai6,5 Dongfeng Nissan5,0 Great Wall Motor3,8 DPCA3,5 Dongfeng Yueda Kia3,5 Changan Ford3,5 Geely Group3,3 Zdroj: Chinadaily.com.cn - Top car brands by sales volume in H1. URL: [cit ]. 07/18/content_ htm

 Potvrdit/Vyvrátit hypotézu  Dotazníkové šetření (150 kontaktů ČR a 100 ČLR)  Anonymní  let  Méně než 10 minut  Zvažoval v posledním roce nákup automobilu  Google survey a cílené zaslání dotazníku  Převážně uzavřené otázky a možnost výběru z předdefinovaných odpovědí  Návratnost ČR 64 %, ČLR 48 %

33 otázek Automobily a důvěryhodnost Společnost Hyundai a důvěryhodnost Společnost Ford a důvěryhodnost Identifikační otázky

NEEXISTUJE vliv důvěryhodnosti značky výrobce na nákupní chování zákazníků EXISTUJE vliv důvěryhodnosti značky výrobce na nákupní chování zákazníků

 Důvěryhodnost zásadní při nákupním rozhodování  Cena  Známost značky Zdroj: Vlastní dotazníkové šetření

Reálnost nabídky prodejce Známost značky automobilu Možnost kontaktovat zástupce firmy Důvěryhodnost Kvalita provedení automobilu Osobní zkušenost se značkou Bezporucho vost automobilů Hlavní faktory zvyšující důvěryhodnost značky

 Vztaženo k vizím společnosti ◦ Systém rozmanitosti ◦ Oddanost poskytování vynikajících výrobků a služeb ◦ Dokonalé automobily a neustálé zvyšování efektivnosti  Rozmanitost Zdroj: Vlastní dotazníkové šetření

 Poskytování vynikajících výrobků a služeb  Plně nevyužitý potenciál služby Ford Credit Zdroj: Vlastní dotazníkové šetření

 Dokonalé automobily a neustálé zvyšování efektivnosti  Bezporuchovost zvyšuje důvěryhodnost ve značku  Větší téma v ČLR (50 %), vysoká čísla i v ČR (31 %)  Špatné provedení automobilů jako první asociace se značkou Ford: 10 % ČR i ČLR Identifikace problémuNalezení jeho řešení Dostatečná komunikace nových opatření

 Existuje vliv důvěryhodnosti značky výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků  Budování důvěryhodnosti jako prostředek odlišení se od konkurentů  Budování důvěryhodnosti dlouhodobým úkolem, který může narušit sebemenší pochybení TRANSPARENTNOST OTEVŘENOST KVALITA ZPRACOVÁNÍ