Program rozvoje města Hostinné SEZNÁMENÍ VEŘEJNOSTI S VÝSLEDNÝM DOKUMENTEM 4. VEŘEJNÉ PROJEDNÁVÁNÍ ( , velká zasedací místnost MěÚ)
STRUKTURA DOKUMENTU, MILNÍKY Zahájení prací Úvod Analytická část Strategická část Akční plán Implementační část Pracovní skupiny 14., 15., , 24., Dotazníkové šetření – Veřejná projednávání 5., 6. a Soutěže (logo, motto)do
PROCES TVORBY Příprava Parametry PRM Způsob tvorby PRM Realizační tým Pracovní skupiny Schvalovací proces Zpracování analytické části Charakteristika obce Vyhodnocení analytických podkladů Zpracování strategické části Vize Strategické cíle opatření aktivity Zpracování akčního plánu Akční plán Zásobník projektů Zpracování implementační části Řízení a org. zajištění FinancováníAktualizace Monitoring, vyhodnocení Doplňkové aktivity Dotazníková šetření Veřejná projednávání Soutěž – logo, motto
SOUTĚŽE 1.Logo 2.Motto „HOSTINNÉ - MĚSTO S OBŘÍM SRDCEM“
KLÍČOVÉ OBLASTI ROZVOJE 1.Podnikání a zaměstnanost 2.Cestovní ruch 3.Infrastruktura 4.Školství 5.Sociální oblast 6.Bezpečnost 7.Životní prostředí 8.Volný čas
AKČNÍ PLÁN (2016 – 2017) 1.Revitalizovat areál koupaliště 2.Revitalizovat Sídliště 3.Zrekonstruovat přivaděč pitné vody z Lánova 4.Vymezit pozemky pro stavbu rodinných domů 5.Vybudovat workoutová centra a trasy 6.Zajistit větší propagaci města jako destinace 7.Zřídit místní rozhlas 8.Rekonstruovat a zmodernizovat autobusový terminál 9.Podpořit zachování středního školství a speciální ZŠ 10.Vytvořit pozici koordinátora volnočasových aktivit
ZÁSOBNÍK PROJEKTŮ (2018 +) Dalších 119 projektových záměrů 1.Podnikání a zaměstnanost (11) 2.Cestovní ruch (16) 3.Infrastruktura (23) 4.Školství a sociální oblast (21) 5.Bezpečnost (14) 6.Životní prostředí (20) 7.Volný čas (14)
Přínosy Programu rozvoje města (PRM) Podchycení hlavních problémů města, definování reálných řešení Vytvoření platformy spolupráce různorodých subjektů ve městě Zvýšení připravenosti k podání dotačních žádostí Podklad pro rozhodování orgánů města Marketingový a informační nástroj
Děkuji za pozornost! Michal Hátle