Český systém kvality služeb v kontextu státní politiky CR v ČR Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Výroční konference 20 let od založení A.T.I.C. ČR Ostrava,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 2. ročník Regionální konference cestovního ruchu Karlovy Vary 16. prosince 2013.
Advertisements

Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Fórum cestovního ruchu Ostrava – Dolní Vítkovice 14. října 2013.
Český systém kvality služeb Prezentace projektu Ministerstvo pro místní rozvoj ČR na podporu cestovního ruchu Velké Losiny –
ANALÝZA KVALITY SLUŽEB V TIC. 2 Řešitelský tým Factum Invenio: Michaela Fričová František Knobloch  garant realizace celého projektu  koordinace jednotlivých.
C H R Á M C H M E L E A P I V A Regionální operační program NUTS II Severozápad.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Značka Česká republika 21. květen 2012, PS PČR. Koncepce představuje:  Základní střednědobý strategický dokument v oblasti cestovního ruchu, jehož součástí.
Regionální politika Oldřich Hájek. Obsah přednášky: Další typologie nástrojů lokálního rozvoje a RP Podle charakteru a zaměření Podle charakteru a zaměření.
TRINS Transportní informační a nehodový systém UNIPETROL RPA, s.r.o. Litvínov SCHP ČR Praha 23. března 2016.
Návrh věcného záměru zákona o podpoře a řízení cestovního ruchu Výroční konference cestovního ruchu turistického regionu Východní Morava Holešov, 25. leden.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
„MEZIMO“ Podpora znevýhodněné mládeže k posílení pracovní integrace, dalšího vzdělávání či odborné přípravy prostřednictvím mezinárodní mobility Projekt.
_ Institut turismu České republiky - oddělení pro regionální a mezinárodní vztahy Ing. Monika Palatková generální ředitelka CzT
Fokus Praha o.s. Nová struktura vedení Fokusu Praha – rok 2005.
Nástroje a prostředky CCR VM k podpoře cestovního ruchu Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Výroční konference cestovního.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
 2006  Ministerstvo průmyslu a obchodu Příprava aplikace zákona č. 179/2006 sb. o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání do působnosti Ministerstva.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
SEMINÁŘ K PROBLEMATICE EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU Porovnání obsahu a zaměření OP RLZ a JPD Cíl 3 * Městská knihovna, Praha.
Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
IROP předpokládaná podoba implementace.
Projekt práce s nadanými studenty Drahomíra Pavelková, Alena Kolčavová Zlín,
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
Obchodní akademie Náchod
Centrum na podporu integrace cizinců
Vytvoření jednotného systému v oblasti finanční gramotnosti a prevence předlužení na úrovni územních samosprávných celků F I N G R A M.
Regionální politika Mgr. Oldřich Hájek.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Analýza kvality života aneb proč, jak a pro koho …
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Hlavní město praha a integrace cizinců
RASC Standardy řízení služeb
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Základní informace o poskytovateli
Zapojení nestátních neziskových organizací do NRP a NSRR
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Směrnice OECD pro nadnárodní podniky – význam a role
Váňová Stanislava, Mikeladzová Jana
Ing. Dana Bérová náměstkyně ministra - ředitelka sekce
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
2. ČNB a její role v platebním styku.
Kvalita služeb ve venkovské turistice a agroturistice
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
GOAL Guidance and Orientation for Adult Learners
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Mistrovská zkouška Jednání Sektorové rady
Centralizované rozvojové projekty 2017
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Michaela Hofštetrová Knotková
Organizace práce na prodejně
XIV. ROČNÍK KRAJSKÉ KONFERENCE
Česká společnost pro jakost
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Dotační program Ministerstva vnitra k ochraně škol a školských zařízení 12. prosince 2018 Odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Krajského.
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Profesionalizace sociální práce v ČR
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
Transkript prezentace:

Český systém kvality služeb v kontextu státní politiky CR v ČR Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Výroční konference 20 let od založení A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března 2014

Východiska Dlouhodobě nízká úroveň kvality poskytovaných služeb Vyjádřená poklesem Mezinárodního indexu konkurenceschopnosti Relativní růst cenové hladiny v ČR může snižovat atraktivitu ČR pro zahraniční návštěvníky bez ohledu na jejich geografický původ Vysoce konkurenční prostředí České republiky – konkurence destinací cestovního ruchu (domácí cestovní ruch, mezinárodní cestovní ruch) Koncepce státní politiky cestovního ruchu na období 2007 – 2013 Východiska pro systémové řešení kvality Koncepce státní politiky cestovního ruchu na období 2014 – 2020 Podpora a další rozvoj Českého systému kvality služeb jako systémového nástroje státní politiky cestovního ruchu Kvalita služby/ produktu Cena služby/ produktu Konkurenceschopnost (organizace, destinace, stát)

Co je kvalita a proč se jí věnovat Zákazník si všímá a posuzuje: o Hmatatelné aspekty – prostředí, vybavení (technické předpoklady kvality!) o Spolehlivost - služba je poskytnuta správně, jsou vždy dodrženy dané sliby o Ochotu – jak ochotně a rychle je služba poskytnuta o Důvěryhodnost – vystupování a znalostí o Empatii - individuální přístup, naslouchání očekáváním zákazníků Zákazník: si nejprve o službě vytváří své očekávání posuzuje službu podle svého prožitku nebo zkušenosti z minulosti Po obdržení služby vnímá vlastní úroveň poskytnuté služby Měřítkem pro spokojenost zákazníka je rozdíl mezi tím jakou zákazník očekával a jakou skutečné obdržel Definice: „Schopnost služby uspokojovat potřeby a očekávání zákazníka“

Co je Český systém kvality služeb Je nástrojem napomáhajícím ke zvyšování kvality poskytovaných služeb. Je určený pro malé a střední organizace. Umožňuje zapojeným organizacím získat Certifikát kvality a Značku kvality.

Základní fakta o projektu Název projektu: Národní systém kvality služeb cestovního ruchu Název systému:Český systém kvality služeb (ČSKS) Financování: SF EU, Integrovaný operační program Období realizace: – Realizátor: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, odbor cestovního ruchu Partner projektu: Svaz obchodu a cestovního ruchu (SOCR) Spolupracující subjekty:Asociace hotelů a restaurací ČR Asociace kempů ČR Asociace turistických informačních center ČR Asociace lanové dopravy ČR Rada kvality – odborná sekce GHLCR Další subjekty

Evropa na cestě ke kvalitě služeb v cestovním ruchu

Hlavní principy systému Dobrovolnost, důvěryhodnost, otevřenost Zahrnuje: Technické předpoklady (hmatatelné aspekty) Zaměřuje se na: Měkké faktory (spokojenost zákazníka) Technické cechovní standardy Profesních sdružení Kategorizace kempů a chatových osad Klasifikace lyžařských středisek Jednotná klasifikace turistických informačních center Oficiální jednotná klasifikace ubytovacích zařízení Jak je služba poskytnuta? Zaměřuje se na spokojenost zákazníka Reflektuje kvalitu poskytnuté služby ČESKÝ SYSTÉM KVALITY SLUŽEB

Standard ČSKS Metodická součást systému Nepředepisuje úroveň kvality Definuje požadavky pro I. a II. stupeň certifikace v systému

Standard ČSKS Zásady péče o kvalitu Poznání potřeb zákazníka Standardy poskytovaných služeb Odbornost a školení lidí Komunikace Aktivní práce se stížnostmi a připomínkami

Kvalita na úrovni destinace Hotely Kadeřnictv í Restaurace Kav á rny Taxi služba Turistické informačn í centrum Muzea, galerie, divadla Hrad, zámek Kamp, chatová osada

Jak se můžete zapojit? Registrace na webových stránkách na Školení vybraného trenéra kvality v Centru pro školení a regionální koordinaci ČSKS Poradenská činnosti příslušného regionálního koordinátora Aplikace jednoduchých zásad řízení kvality – požadavků Standardu ČSKS v organizaci Využití online nástrojů k zaslání požadavků k vyhodnocení Doporučení Hodnotitelského centra ČSKS k udělení certifikace Udělení Certifikátu kvality Specializovaným pracovištěm ČSKS

Děkujeme za pozornost Ing. Radek Chaloupka Ministerstvo pro místní rozvoj ČR