Rozbor věty jednoduché. Sestav z pomíchaných slov dvě věty a urči jejich druh. Malé děti mají velmi rády klasické pohádky Boženy Němcové. Dospělí čtou.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Procvičujeme větné členy 2
Určování větných členů - procvičování
Významové vztahy ve větě jednoduché
Stavba věty jednoduché
Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Rozvíjející.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Grafické znázornění věty jednoduché
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.09 Anotace: Prezentace je zaměřena na grafické znázorňování věty jednoduché. Obsahuje přehled základních a rozvíjejících větných.
Formální skladební vztahy ve větě jednoduché II.
Jazykový rozbor všestranný
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Výklad – základní skladební dvojice, vyjádření podmětu.
Přístavek 8. ročník.
Křížovky s VS po S I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_321_Větné členy AUTOR: Mgr. Šárka Kubáčková ROČNÍK, DATUM:
PŘÍSUDEK Autor: Mgr. Monika Dudová Název: VY_32_INOVACE_ICT2.5_2-28
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Nejdříve si žáci zopakují s pomocí učitele a přehledu určování.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Komplexní jazykový rozbor
P ř íslove č né ur č ení Autor: Mgr. Monika Dudová Název: VY_32_INOVACE_ICT2.5_2-37 Téma: ČESKÝ JAZYK – skladba VY_32_INOVACE_ICT2.5_2-37.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Jméno autora: Mgr. Veronika Macků Škola: ZŠ a MŠ Náklo Datum vytvoření (období): květen 2013 Ročník: 6.,7. Tematická oblast: Skladba a tvarosloví pro 2.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice AUTOR : Mgr. Jana Christenová NÁZEV: Vy_32_INOVACE_06_Čj_ Vedlejší věty podmětné a předmětné.
Řešíme logický problém (všeobecný jazykový rozbor) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jarmila Karlovcová. Dostupné z Metodického.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Iveta Vostrá DATUM VYTVOŘENÍ: březen 2013 NÁZEV: VY_32_INOVACE_20_Český jazyk a.
Zájmeno jenž skloňování. Budeme si pamatovat! zájmeno jenž (jež, jež) má ve všech pádech (kromě 1.) stejné tvary jako zájmeno on (ona, ono) – navíc má.
Větný rozbor věty jednoduché krok za krokem. Na úvod Zopakujeme si postup při rozboru věty jednoduché.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Základní a rozvíjející větné členy Grafický rozbor věty jednoduché.
Rozbor věty jednoduché Mgr. Jablečníková J. – ZŠ Horní Slavkov číslo šablony III/2 VY_32_INOVACE_84_ROZBOR VĚTY JEDNODUCHÉ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Hrabová, okres Šumperk, příspěvková organizace AUTOR : Jana Vondálová NÁZEV : VY_32_INOVACE_18_Věta a její.
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_274_ČJ8
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 9. ročník
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
TRABI VRESTOV 2017 v v v.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
PŘEDMĚT - SHRNUTÍ.
AUTOR: Kateřina Křížová
Opakujeme vedlejší věty 1
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_276_ČJ8
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_37_ČJ4
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Rozvíjející větné členy – 6. ročník
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_02 předmět
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Autor: Mgr. Hana Novotná Název : VY_32_INOVACE_02_3A02Čj9_Větné členy
Poznáváme tajemství skladby
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 7. ročník
PŘÍSLOVEČNÉ URČENÍ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
VY_32_INOVACE_ČJ.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Jazyk a jazyková komunikace, Český jazyk.
Téma: Předmět a příslovečné určení
Rozvíjející větné členy
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 9. ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VEDLEJŠÍ VĚTA PODMĚTNÁ
ROZVÍJEJÍCÍ VĚTNÉ ČLENY - PŘEDMĚT
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Rozbor věty jednoduché

Sestav z pomíchaných slov dvě věty a urči jejich druh. Malé děti mají velmi rády klasické pohádky Boženy Němcové. Dospělí čtou obvykle napínavé detektivky nebo různé romány.

Malé děti mají velmi rády klasické pohádky Boženy Němcové. 1.Roztřiď větné členy na základní a rozvíjející. základní rozvíjející

Urči druh větných členů ve větě. základní skladební dvojice _____________ __________________ 1. malé 2. velmi 3. klasické 4. pohádky 5. Boženy 6. Němcové Malé děti mají velmi rády klasické pohádky Boženy Němcové.

Doplň větné členy do správných rámečků a urči jejich druh. Dospělí obvykle čtou napínavé detektivky nebo různé romány.

Autor: Mgr. Lenka Beranová Datum: 27. prosince 2012 Ročník: 6. RVP: Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Jazyková výchova Téma: Rozbor věty jednoduché Anotace: Předmětem materiálu je rozbor dvou vět jednoduchých, které žáci nejprve sami sestaví. Následně určují základní a rozvíjející větné členy a pracují s grafickým vyjádřením stavby věty.