Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/34.0963 Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_20.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Role poradenských firem v oblasti čerpání SF EU 27. dubna 2006 Jiří Halouzka Ředitel v oddělení poradenských služeb
Advertisements

Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
Nabídka personálních služeb
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Řízené služby v praxi. CENA - NIŽŠÍ TCO - SNADNÁ KONTROLA NAD INVESTIČNÍMI A PROVOZNÍMI NÁKLADY Provozní náklady Porovnání nákladů při pořízení systému.
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Outsourcing a Facility Management
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Reinženýring cesta ke zvyšování výkonnosti státní správy s využitím procesního řízení Ing. Martin Čulík Notes CS a.s. Konference ISSS 2003 Hradec Králové.
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
MODERNÍ ZPRACOVÁNÍ PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE. Obsah Vývoj reprografických služeb Co by dnes měli projekční, developerské a stavební firmy požadovat od svého.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_02.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_10.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_19.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_02.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Číslo materiálu klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních služeb Název vyučovací oblasti: Služby v hotelnictví.
Projektové procesy.  Podrobné procesní modely (PMBOK)  Zjednodušený procesní model  COBIT.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_17.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_18.
 Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/  Číslo a název šablony  klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Číslo.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_19.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_07.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_12.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_20.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_08.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_08.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_03.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_13.
N Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ n Číslo a název šablony n klíčové aktivity III/2 n klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_12.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Organizace výroby Organizace a řízení výroby. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Rozhodování jako manažerská funkce
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Management a řízení hotelu
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Ekonomika malých a středních podniků
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Transkript prezentace:

Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_20 Popis výukového materiálu Název:Cestovní ruch – Outsourcing Autor:Bc. Pavel Lang Datum: Obor:a) L/01 Gastronomie (nástavbové studium) b) L/01 Gastronomie Ročník:a) - 1. ročník a b) - 4. ročník Předmět:Cestovní ruch, Hotelový provoz Anotace výukového materiálu 1. Materiál je určen pro výuku předmětu Cestovní ruch a Hotelový provoz a je v souladu s ŠVP 2. Materiál je prezentován žákům prostřednictvím ICT s výkladem a doplněním při současném použití učebnice Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost – D. Drobná a E. Morávková, nakl. Fortuna Praha 2004 Součástí materiálu je krátký test s označením odpovědí. Další formou zpětné vazby je test jako souhrn několika realizovaných materiálů. Pro výuku je použit - PC s dataprojektorem - interaktivní tabule - interaktivní dataprojektor

OUTSOURCING Outsourcing je možné obecně chápat jako převedení péče o určitou část činnosti ve firmě na vnějšího poskytovatele

OUTSOURCING Základem takového řízení je využití vnějších zdrojů – outside resource using Dobře zvládnutý outsourcing umožňuje podnikům se lépe soustředit na svoje klíčové aktivity a starost o podpůrné procesy přenechat specialistům Outsourcing dává jedinečnou příležitost svěřit každou jednotlivou službu do rukou toho nejlepšího poskytovatele ve svém oboru

OUTSOURCING Tento tzv. „ best of breek“ přístup se uplatňuje zejména u dodávek služeb, které jsou založeny na špičkových technologiích a know-how Organizace se může plně věnovat hlavním činnostem svého podnikání a stává se tak konkurenceschopnější Celkový světový objem „průmyslu“ outsourcingu se pohybuje řádově ve stovkách miliard dolarů a předpovídá se mu další strmý nárůst

OUTSOURCING Výhody outsourcingu: snížení fixních nákladů zvýšení kvality poskytovaných služeb využitím dodavatelů, kteří jsou profesionály ve svém oboru přístup ke špičkovým technologiím bez nutnosti investovat do jejich nákupu delegování rizik a odpovědnosti zvýšení pružnosti a výkonnosti

OUTSOURCING zjednodušení personálního zabezpečení zpřehlednění a předvídatelnost nákladů firma zeštíhlí, zpružní a zefektivní jistota dlouhodobého, oboustranně výhodného vztahu dvou seriózních obchodních partnerů

OUTSOURCING Úspěšný proces outsourcingu sestává z několika důležitých kroků:  analýza současného stavu a rozhodnutí o tom, které činnosti jsou neefektivní, a které je výhodné zadat externímu dodavateli  porovnání nákladů a kvality vybraných činností s parametry nabízenými externí firmou  přesná specifikace a cíle zadaných služeb a určení dodavatelských vztahů

OUTSOURCING  stanovení kritérií a výběr dodavatele(ů)  sjednání kontraktu včetně ustanovení smluvních podmínek a kritérií výkonnosti  řízení přechodové etapy  řízení vzájemného vztahu  pravidelné vyhodnocování kvalitativní, ekonomické

OUTSOURCING Vhodné činnosti vyčleněné pro outsourcing v cestovním ruchu  informační technologie  servisní a telefonická centra  účetnictví  zpracování dat  vyhledávání lidských zdrojů

OUTSOURCING Vhodné činnosti vyčleněné pro outsourcing v cestovním ruchu  marketingové činnosti  vybrané prodejní činnosti  úklidové činnosti  hotelová bezpečnostní a ochranná služba  zabezpečení parkoviště, garáží a navazujících služeb  překlady a tlumočení

OUTSOURCING Vhodné činnosti vyčleněné pro outsourcing v cestovním ruchu  likvidace a zabezpečení odpadového hospodářství  vypracování kritérií a vyhodnocování HACCP  kontrolní činnosti  praní hotelového prádla  směnárenská činnost (ne vždy)  sekretářské a asistenční služby

OUTSOURCING Vhodné činnosti vyčleněné pro outsourcing v cestovním ruchu  organizační činnosti spojené s realizací kongresové turistiky  dopravní služby  logistické zázemí  právní poradenství  účetní, personální, provozní audity

OUTSOURCING Výstupy Test: 1. Navrhněte činnosti hotelu vhodné pro outsourcing Odpovědi zpracujte písemně jako samostatnou práci 2. Popište výhody outsourcingu pro činnosti dle otázky č. 1 3.Vyberte jednu zásadní činnost hotelu, kterou jste navrhli pro outsourcing a pro úspěšný proces outsourcingu popište několik důležitých kroků