Strana 1 Průběh pilotního projektu č. 4 2. Mezinárodní konference Halle, 19.3.2014 SCHP ČR + partneři projektu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Koncepce organizace posudkové služby JUDr. Jiří Veselý, Ph.D. ředitel odboru výkonu posudkové služby MPSV.
Advertisements

Prohlášení o dráze Jiří Černý 7. setkání s dopravci, Praha, 30.a
JEDNÁNÍ MONITOROVACÍ SKUPINY projektu Podpora procesů v soc. službách dne
Page 1 Vyhodnocení pilotních projektů (ČR) 2. mezinárodní setkání, Halle, Ing. Alena Loudová DEKRA Automobil a.s. + partneři projektu.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
The expected benefits of the project ChemLog T&T for crisis management in the Usti Region 2 nd Dissemination Conference, Halle, March 19 th 2014 Dr.-Ing.
1 BODY PRO VEDENÍ DISKUZE Pracovní jednání Ústí nad Labem.
Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/ Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/
BEZPEČNOSTNÍ TECHNOLOGIE I Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt: Vzdělávání pro bezpečnostní systém státu (reg. č.: CZ.1.01/2.2.00/ )
Ing. Jan Bartoš Listopad 2010 Hodnocení smluv o poskytování služeb Liberecké informatické fórum.
TRINS Transportní informační a nehodový systém UNIPETROL RPA, s.r.o. Litvínov SCHP ČR Praha 23. března 2016.
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
Zadávání veřejných služeb v přepravě cestujících Ondřej Michalčík, František Vichta Ministerstvo dopravy Kroměříž, 29. září 2015.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
_ Institut turismu České republiky - oddělení pro regionální a mezinárodní vztahy Ing. Monika Palatková generální ředitelka CzT
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Hodnocení kvality výuky 2014 – 2015 LS Říjen 2015.
Centrum energeticky efektivních budov Základní informace o projektu.
Vize propojení zdravotního a sociálního pojištění RNDr. Jiří Schlanger náměstek pro informatiku a mezinárodní věci.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Novelizace předpisu D7/2 k organizování výlukových činností k Lenka Komínová GŘ SŽDC Odbor plánování a koordinace výluk Setkání s dopravci,
Systém zdaňování korporací jako determinanta daňového ráje Prof. JUDr. Ing. Igor Kotlán, Ph.D. et Ph.D. Daňové soustavy vybraných zemí EU a USA Katedra.
Úvod k přednáškám o Jištění kvality technologických procesů VŠCHT pd v
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Význam diferenciálních rovnic převzato od Doc. Rapanta.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
1 Zajištění rizik v zahraničním obchodě a INCOTERMS 2000 Ing. Frantisek Janatka, CSc. IMODS o.p.s.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Postup modelování Kateřina Růžičková. Postup modelování Rozhodnutí modelovat Definice problému Existence modelu, pro daný problém Identifikace modelu.
PROJEKT ISTI INFORMAČNÍ SYSTÉM TECHNICKÉ INFRASTRUKTURY VEŘEJNÉ SPRÁVY
Komplexní systém hodnocení
Komplexní systém hodnocení
Pojem přeměna obchodní společnosti
Srovnání standardů Českých drah a vybraných IDS
Úvod do dopravy a přepravy
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Integrace VISION a VIS Mail do NS-VIS – VIS Mail fáze II projekt spolufinancovaný z ročního programu Fond pro vnější hranice (FVH)
Jištění kvality technologických procesů
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Logistika a Supply Chain Management
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Příspěvek na konferenci
Jan Maršák Odbor odpadů Ministerstvo životního prostředí
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
GDPR: ochrana osobních údajů
Uživatelská příručka DuoTrainin
Turistická informační centra na Vysočině
© 2014 Karel Vojtasík - Geotechnické stavby
Kraj Vysočina, CAF a cesta ke zlatu
Veřejná obsluha území z pohledu dopravce ČD, a.s.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Vytváření podmínek pro podporu populací vranky obecné (Cottus gobio) v EVL Krkonoše Přednášející : Jiří KŘESINA.
Centralizované rozvojové projekty 2017
Odborná konferencia ZLZ SR 2018
Zařízení služeb provozované SŽDC a jí poskytované služby
Česká společnost pro jakost
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů
Ing. Pavlína Tomková Odbor drážní a vodní dopravy
Informační systém údržby dálnic (ISUD) - zavedení systému na SSÚD-
Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje Projekt Interreg V A č Mobilně a efektivně ve společném příhraničí Spolupráce policie.
Celostátní sčítání dopravy 2020 a technologický potenciál pro CSD 2025
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
Systém odměňování výkonu
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Transkript prezentace:

Strana 1 Průběh pilotního projektu č Mezinárodní konference Halle, SCHP ČR + partneři projektu

Pilot Project ImplementationPage 2 Hlavní cíle I.Státní/EU zakázka – služba Informace při nehodě pro IZS On-line informace o pohybu ve sledovaném území (Ústecký kraj) Informace o pohybu v jednotlivých státech (statistika, určování tras, komplexnost a vybavenost IZS, normativní činnosti EU i jednotlivých států) II.Komerční sféra jen okrajově - možnost rozšíření vybraných informací pro ostatní subjekty Fakultativní nabídky specifikovaná podle předmětu činnosti a postavené subjektu v přepravním řetězci

Pilot Project ImplementationPage 3 Analýza dosavadního sledování kontejnerů 1.Pohyb kontejnerů není komplexně sledován 2.Pohyb sledují nezávisle jednotlivé subjekty přepravního řetězce Existují informace dopravců: silnice –pozice jednotlivých vozidel/šasi s kontejnerem –od roku 2018 e-call železnice –pozice celých shuttle vlaků –pozice jednotlivých vagónových zásilek vodní cesta (pozice celých lodí)

Pilot Project ImplementationPage 4 OBU jednotka Výběr proveden ze stávajících národních výrobců jednotek, které se přibližovaly požadovaným kritériím projektu: ČR – LEVEL SR – NAM Dodavatelé jednotek mají zájem o další vývoj jednotky podle zadání výsledků projektu T&T

Pilot Project ImplementationPage 5 Pilotní trasování

Pilot Project ImplementationPage 6 Zahájení: 30. října 2013 Ukončení: 19. listopadu 2013 Kapacita baterie: 86 % Interval: 8 minut Německo, Duisburg – Česká republika – Slovensko – Ukrajina, Kalush (silniční a železniční přeprava) Trasa 1

Pilot Project ImplementationPage 7 Zahájení: 22. listopadu 2013 Ukončení: 14. ledna 2014 Kapacita baterie: 56 % Interval: 8 x 3 minuty Německo, Duisburg – Česká republika – Slovensko (říční a železniční přeprava) Trasa 2

Pilot Project ImplementationPage 8 Zahájení: 2. února 2014 Ukončení: 22. února 2014 Kapacita baterie: 22 % Interval: 3 minuty x 90 sekund Belgie, Antverpy - Německo, Duisburg – Česká republika – Slovensko – Maďarsko (Budapešť) (silniční a železniční přeprava) Trasa 3

Pilot Project ImplementationPage 9 Projekt prokázal Dostupnost signálů - bezproblémová  jsme schopni sledovat pohyb jednotlivých kontejnerů 3 různé přepravní módy – různé podmínky pro sledování:  např. četnost (interval) hlášení  možnost zakrytí přístroje (např. tunel)  citlivost nastavení OBU atd.

Pilot Project ImplementationPage 10 Projekt prokázal Nehoda: nejsme schopni definovat, co je nehoda! nejsou standardy pro kontejnery, pouze pro jednotlivé módy přepravy není certifikace OBU podle jednotných kritérií (standardu) nutnost maximálně zamezit chybovým hlášením

Pilot Project ImplementationPage 11 Parametry OBU - poznatky Baterie – doba využití, možnost dobíjení (automatické sledování stavu baterií) Dálková úprava parametrů – přepnutí mezi jednotlivými přepravními módy a požadovaný geofencing (citlivost na havárii) Geofencing – problematika přesnosti bodu momentu přechodu Pouzdro jednotky – důsledně zabezpečené proti zcizení a neoprávněné manipulaci Jasné a mezinárodně srozumitelné označení - jednotka určena pouze pro sledování kontejnerů

Pilot Project ImplementationPage 12 Vlastnictví OBU, manipulace a umístění Vlastnictví - systémové řešení na nadnárodní úrovni Označení - číslo kontejneru jako základní identifikační znak Manipulace s jednotkami - umístění na kontejner a údržba - systémové řešení na nadnárodní úrovni

Pilot Project ImplementationPage 13 Vlastnictví OBU, manipulace a umístění Standardizace umístění na jednotlivé typy kontejnerů:  co nejdál od plnicího otvoru a výpusti nádržkových kontejnerů  největší rizika při plnění a vypouštění – umístění OBU musí odpovídat legislativě a normám pro nakládku/plnění a vykládku/vypouštění jednotlivých produktů  stínění - možnost, technologie

Pilot Project ImplementationPage 14 Informační systém OBU Specifická pro každého výrobce OBU jednotky Technologická platforma, plně zajišťující informační toky s OBU jednotkou Automatický průběh sledování jednotky Automatické změny nastavení jednotky podle předem určených parametrů v IS Umožňující předávat vybraná data/soubory dat do IS „ T&T“

Pilot Project ImplementationPage 15 Informační systém T&T Jasně definovaný rozsah dat –Shromažďovaných od zapojených subjektů –Poskytovaných přesně definovanému okruhu zapojených subjektů –Priorita ochrany dat (povolené přístupy včetně komerčních) Definice rozhraní pro předávání dat

Pilot Project ImplementationPage 16 Závěry 1.Kontejner umíme sledovat – zájem ze strany výrobců OBU 2.Definice/nastavení nehody 3.Přehled o pohybu kontejner s chemikáliemi v jednotlivých státech a regionech neumíme zajistit jinak 4.Označení a jednotné umístění OBU 5.Nákup, instalace a údržba OBU 6.Rozsah dat pro IS T&T 7.Definice rozhraní pro předávání dat Konkrétní a detailní závěry z pilotního projektu jsou popsány v pravidelných monitorovacích zprávách (již 6x) a budou prezentovány v dalších prezentacích připravených k pilotnímu projektu č. 4.

Pilot Project ImplementationPage 17 Děkujeme Svaz chemického průmyslu ČR Dělnická Praha 7 telefon: