ÚSPĚŠNÁ REKLAMA ZNAMENÁ NEETICKÁ REKLAMA Radek Myslín.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HITRÁDIO FAKTOR  Zahájení vysílání: 1990 (tehdy na frekvenci 99,7 MHz)  Fůze: v r fůze Faktoru do společnosti MMS  Sídlo: U Tří lvů 5, České Budějovice.
Advertisements

HbbTV z pohledu monetizace Robert Mitka Vedoucí vývoje produktů pro média České Radiokomunikace a.s. Praha,
REKLAMA & NEETICKÁ REKLAMA. Reklama  z latinského „reklamare“ (znovu křičeti)  proces komerční komunikace, jehož účelem je poskytnout spotřebiteli informace.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Asie – Blízký východ Název sady: Zeměpis 7. ročník Číslo projektu:
Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
Transport 50 Škoda Superb, Diplomová práce Marketing v českém profesionálním fotbale Jan Javůrek Vedoucí práce: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Název školyZákladní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm Číslo projektuCZ / / Číslo materiáluVY_32_INOVACE_225 AutorMgr. Romana Rybiařová.
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Radka Škulaviková ČísloVY_32_Inovace_3460 NázevTipy, reklama, inzerce ve školním časopise Téma hodinyTipy,
Martina Vasková Hana Abbasová.  Cíle projektu  Profil společnosti  Nanotechnologie  Analýza prostředí – JAPONSKO  Strategie vstupu na japonský trh.
Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP: Tematická oblast: Mediální výchova Název vzdělávacího materiálu:
Projekt „Systém podpory prevence vybraných nádorových onemocnění v ČR - Screeningové programy“ Financováno z Integračního operačního programu (IOP) ( )
ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:
Pojistný trh nabídka a poptávka po pojistných produktech investování prostředků technických rezerv.
HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
Plánování včera, dnes a zítra…
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
PhDr. Markéta Sanalla Katedra ekonomie a veřejné správy
Ústřední knihovna FSS MU
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Média.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
REKLAMA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
VÁNOČNÍ REKLAMA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Digitální učební materiál
Inovace a regionální rozvoj
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Psychologie reklama.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
PRŮMYSLOVÁ REVOLUCE A JEJÍ DŮSLEDKY
Fyzika – Elektrolýza.
Dějiny umění Gotické památky v Praze 2.
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Mezinárodní migrace AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Vytváření pracovního listu pro projekt
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
karel oliva Akademie věd ČR
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Politologie – pracovní list
Vliv reklamy na společnost
Technická mechanika – Těžiště
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_06-02
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Zpracovala: Ing. Lenka Hřibová
Informatika – Grafika.
Sociologické aspekty ochrany spotřebitele
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
EBSCO PhDr. Ivana Reznerová
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_METAFORA_A_METONYMIE Název materiálu:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Nymburk,
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ANOPRESS IT Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
Transkript prezentace:

ÚSPĚŠNÁ REKLAMA ZNAMENÁ NEETICKÁ REKLAMA Radek Myslín

1.Úvod 2.Teoretická část - Reklama – pojem, definice a historie - Typy medií – dělení a význam - Cíle reklamní kampaně - Etika v reklamě - Subjekty ve světě reklamy 3.Praktická část - Průzkum - Analýza reklam vybraného produktu 4.Závěr OBSAH

-Definice slova reklama -Historie reklamy ve starověku -Středověká reklama -Knihtisk – rozkvět reklamy -Novověk a 20. století – zlatá éra REKLAMA – POJEM, DEFINICE A HISTORIE Obr. č. 1. Obr. č. 2.

- Tisková media - Televize - Rozhlasová reklama - Venkovní reklama - Internet TYPY MÉDIÍ – DĚLENÍ A VÝZNAM Obr. č. 3.

EKONOMICKÉ x MIMOEKONOMICKÉ CÍLE REKLAMNÍ KAMPANĚ Obr. č. 4.

-Politické, kulturní a náboženské faktory -Použitý typ média -Cíl reklamy x prostředky vyjádření -Lež v reklamě ETIKA V REKLAMĚ Obr. č. 5. Obr. č. 6.

-Rada pro televizní a rozhlasové vysílání -Rada pro reklamu SUBJEKTY VE SVĚTĚ REKLAMY Obr. č. 7.

PRŮZKUM – ZADÁNÍ

LUX Neetické: 0 Vzbuzuje zájem: 8 PRŮZKUM - VÝSLEDKY Televizní show kanálu TG4 Neetické: 6 Vzbuzuje zájem: 7 Obr. č. 8. Obr. č. 9.

World Wildlife Fund Neetické: 14 Vzbuzuje zájem: 1 PRŮZKUM - VÝSLEDKY Humans for Animals Neetické: 19 Vzbuzuje zájem: 1 Rama Neetické: 0 Vzbuzuje zájem: 9 Obr. č. 10. Obr. č. 11. Obr. č. 12.

Kleenex Neetické: 0 Vzbuzuje zájem: 4 PRŮZKUM - VÝSLEDKY Erektus Neetické: 5 Vzbuzuje zájem: 5 Obr. č. 13. Obr. č. 14.

ANALÝZA REKLAM VYBRANÉHO PRODUKTU Obr. č. 15. Obr. č. 16.

-Neetická reklama má více možností -Ty ale nemusí vést k větší úspěšnosti -Naopak mohou i uškodit -Důležitá je kreativita a dobrý nápad ZÁVĚR

DĚKUJI ZA POZORNOST

Obr. č. 1.: FLORES, David. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 2.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 3.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: agenda/en/media-freedom-and-pluralism Obr. č. 4.: AUTOR NEUVEDEN. bpmredux.wordpress.com [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 5.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 6.: ALONI, Yossi. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 7.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 8.: ALONI, Yossi. kaylacmoser.wordpress.com [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 9.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 10.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 11.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 12.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 13.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 14.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: ceske-reklamy-podruhe/#.VOZPcy7I7cp Obr. č. 15.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 16.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: praxi/#.VOZP3S7I7cp POUŽITÉ ZDROJE