ÚSPĚŠNÁ REKLAMA ZNAMENÁ NEETICKÁ REKLAMA Radek Myslín
1.Úvod 2.Teoretická část - Reklama – pojem, definice a historie - Typy medií – dělení a význam - Cíle reklamní kampaně - Etika v reklamě - Subjekty ve světě reklamy 3.Praktická část - Průzkum - Analýza reklam vybraného produktu 4.Závěr OBSAH
-Definice slova reklama -Historie reklamy ve starověku -Středověká reklama -Knihtisk – rozkvět reklamy -Novověk a 20. století – zlatá éra REKLAMA – POJEM, DEFINICE A HISTORIE Obr. č. 1. Obr. č. 2.
- Tisková media - Televize - Rozhlasová reklama - Venkovní reklama - Internet TYPY MÉDIÍ – DĚLENÍ A VÝZNAM Obr. č. 3.
EKONOMICKÉ x MIMOEKONOMICKÉ CÍLE REKLAMNÍ KAMPANĚ Obr. č. 4.
-Politické, kulturní a náboženské faktory -Použitý typ média -Cíl reklamy x prostředky vyjádření -Lež v reklamě ETIKA V REKLAMĚ Obr. č. 5. Obr. č. 6.
-Rada pro televizní a rozhlasové vysílání -Rada pro reklamu SUBJEKTY VE SVĚTĚ REKLAMY Obr. č. 7.
PRŮZKUM – ZADÁNÍ
LUX Neetické: 0 Vzbuzuje zájem: 8 PRŮZKUM - VÝSLEDKY Televizní show kanálu TG4 Neetické: 6 Vzbuzuje zájem: 7 Obr. č. 8. Obr. č. 9.
World Wildlife Fund Neetické: 14 Vzbuzuje zájem: 1 PRŮZKUM - VÝSLEDKY Humans for Animals Neetické: 19 Vzbuzuje zájem: 1 Rama Neetické: 0 Vzbuzuje zájem: 9 Obr. č. 10. Obr. č. 11. Obr. č. 12.
Kleenex Neetické: 0 Vzbuzuje zájem: 4 PRŮZKUM - VÝSLEDKY Erektus Neetické: 5 Vzbuzuje zájem: 5 Obr. č. 13. Obr. č. 14.
ANALÝZA REKLAM VYBRANÉHO PRODUKTU Obr. č. 15. Obr. č. 16.
-Neetická reklama má více možností -Ty ale nemusí vést k větší úspěšnosti -Naopak mohou i uškodit -Důležitá je kreativita a dobrý nápad ZÁVĚR
DĚKUJI ZA POZORNOST
Obr. č. 1.: FLORES, David. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 2.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 3.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: agenda/en/media-freedom-and-pluralism Obr. č. 4.: AUTOR NEUVEDEN. bpmredux.wordpress.com [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 5.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 6.: ALONI, Yossi. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 7.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 8.: ALONI, Yossi. kaylacmoser.wordpress.com [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 9.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 10.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 11.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 12.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 13.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 14.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: ceske-reklamy-podruhe/#.VOZPcy7I7cp Obr. č. 15.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obr. č. 16.: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: praxi/#.VOZP3S7I7cp POUŽITÉ ZDROJE