Grafické systémy II (úvod) Kubín Tomáš. Grafické systémy I - 2D kreslení v systémech na bázi AutoCAD - 3D modelování součástí a skládání do jednoduchých.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Počítačová podpora konstruování
Advertisements

Počítačová podpora konstruování
Počítačová grafika VY_32_INOVACE _GRAF_20. FORMÁT KRESBY  Než začneme kreslit, musíme si na pauzovací papír nakreslit základní formát v poměru stran.
Obchodní akademie a VOŠ Valašské Meziříčí Středoškolské studium – OA, VSČ, IT Vyšší odborná škola – IT v podnikové praxi Bakalářské studium – denní i distanční.
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Raichová. Materiál je publikován pod licencí Creative Commons. ze sady:3tematický.
Třetí kariéra Věk jako příležitost – využijme potenciál zaměstnanců 50+ Diskusní seminář „Rovné šance na trhu práce“ Kateřina Kubešová, EXPERTIS PRAHA.
STŘEDNÍ ŠKOLA ODBORNÉ UČILIŠTĚ HORNÍ SLAVKOV KOUNICE 613 tel.:
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
PREZENTACE. INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE 2 Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Označení materiálu VY_32_INOVACE_14_02 Šablona III/2 Inovace a.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Střední škola uměleckořemeslná a oděvní.
Anotace Tento materiál je součástí tematického celku, který odpovídá ŠVP předmětu Materiály 3. ročníku oboru E/01 Tesařské práce. Slouží pro výuku.
Ingrid Nagyová. Úvod do animace Animace ↔ Pohyb Rozfázovaný pohyb Fáze zobrazené v rychlém sledu → nedokonalost lidského oka vytváří iluzi pohybu
Jak se v současné době zpracovávají technické výkresy a k jakým účelům – profesím ?
OSOBNÍ HYGIENA VY_32_INOVACE_5A_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Praktická výuka metod sekvenování DNA, AFLP a mikrosatelitů v botanice 1187 /2006 F4 / a Tomáš Fér.
Motivační seminář projektu Motivační seminář projektu „Motivace žáků ke studiu technických předmětů“
Katedra výrobních strojů a konstruování CAD systémy na katedře 340 CATIA INVENTOR I-DEAS, NX.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
o Prohloubení dosavadních znalostí o Spolupráce s analyzovaným podnikem o Vhodné podmínky pro dané téma.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Věcné autority v roce 2016
Stavební výkresy CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_01
ZW3D – Lite pro nástrojárny
Ing. Kateřina Lichtenberková
VYHODNOCENÍ DRAKIÁDY 1.Část Hodnocení vzhledu + konstrukce draka
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název školy Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická Nymburk, Soudní 20 IČO Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu.
Stroje a zařízení – části a mechanismy strojů
Portál knihoven
Vlastnosti kořenů kvadratické rovnice ( Viètovy vzorce)
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Projekt novostavby vysokoškolských kolejí v rozsahu DPS
Katedra konstruování strojů
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Digitální učební materiál
Transformátory Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Výpočty trojúhelníků v hodinách analytické geometrie
Strojní obrábění – Praktická úloha 5
Pravidla pro vytváření výkresové dokumentace sestav
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Grafické systémy II Kubín Tomáš.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
3. Metody pedagogické diagnostiky
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Digitální učební materiál
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Přírodní krajiny - test
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Parametrická rovnice přímky
Strojní obrábění – Praktická úloha 3.
Název: Základní struktura programu Inventor Autor: Ing Miloš Vlasák
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Systémy CAD II Ondřej Andrš.
Klíčová aktivita 05 Vzdělávací modul „Boj s korupcí“
Stavba strojů a zařízení
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Počítačová podpora konstruování
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Závislost elektrického odporu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Počítačová grafika.
18X1ED – Inovace dopravních cest
Informační modelování staveb (BIM)
Transkript prezentace:

Grafické systémy II (úvod) Kubín Tomáš

Grafické systémy I - 2D kreslení v systémech na bázi AutoCAD - 3D modelování součástí a skládání do jednoduchých sestav v 3D modeláři Už umíte

Kubín Tomáš Grafické systémy II - konstruování součástí a sestav - tvorba interaktivní výkresové dokumentace - konstruování s využitím doplňkových modulů Tady se naučíte

Kubín Tomáš Grafické systémy III - modelování pomocí obecných ploch - výkresové dokumentace v bakalářských pracích - modelování v 3Dcad systémech (SolidWorks, NX, Catia) Jen pro KAT. 340

Kubín Tomáš Počítačová podpora konstrukčních prací - návrhové výpočty při konstruování v 3D CAD systémech - MKP analýzy pomocí CAD modelářů - vyhodnocování analýz Umí náš Bc. konstruktér

Kubín Tomáš Podmínky absolvování předmětu GSII - účast na cvičení - 3D CAD model na vlastní téma - účast v soutěži GSII Dobrá nálada

Kubín Tomáš Cíle a náplň výuky 1. Sjednocující hodina 2. Chytré a rychlé modelování strojních dílů pomocí 3Dmyšlení. 3. Konstruování živých sestav. 4. Parametrizace - vlastní knihovny strojních dílů. 5. Pomocné moduly v inventoru. 6. Výkresová dokumentace. 7. Modelování součástí z plechu. 8. Tvorba nosných konstrukcí. 9. Modální analýza pomocí inventoru. 10. Tvorba animací pomocí Inventor studia. 11. Podobnost 3D modelářů v jiných softwarech. 12. Modelování na soutěž GS II. 13. Modelování na soutěž GS II. 14. Soutěž GS II. Konstrukčně myslet