Součásti:  základní škola – 15 žáků(1 třída s 5-ti postu- povými ročníky)  mateřská škola – 34 dětí (2 třídy)  školní družina – 15 žáků  školní jídelna.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Advertisements

ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR OPERAČNÍ PROGRAM TECHNICKÁ POMOC Školení k Příručce pro žadatele a příjemce v OPTP Ing. Jiří Čížek oddělení.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji Pracovní schůzka koordinátorů ZŠ
INFORMAČNÍ SCHŮZKA S RODIČI DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
Monitorovací zpráva (MZ) Projektová část
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
INstrategy - Institut pro evropské a národní strategie Zkušenosti s přípravou a realizací projektů v rámci 1. strukturální intervence EU (2004-6) Plzeň,
Digitální učební materiály GK DUM GK Projekt OPVK EU 1.5.
Marie Borecká, Kristina Ficencová 6. kruh, 1. ročník VSRR
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Přijímací řízení na SPgŠ 2015 Pro školní rok 2015/2016.
Seminář pro příjemce Ing. Jana Šůchová NVF. Phare 2003 RLZ Zprávy projektu: -Měsíční přehledy aktivit -Čtvrtletní technická zpráva -Čtvrtletní finanční.
CZ.1.07/1.2.17/ Základní informace o projektu  Rozpočet projektu: ,- Kč (žádné spolufinancování)  Příjemce projektu: ZŠ a MŠ Brno,
vlastní hodnocení školy
Učme se nově Souhrnné informace o projektu. Základní údaje Název projektu:Učme se nově Registrační číslo:CZ.1.07/1.1.04/ Název operačního programu:
CRR ČR pobočka Olomouc 1 pobočka CRR ČR pro NUTS II Střední Morava se sídlem v Olomouci Centrum pro regionální.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Přijímací řízení pro školní rok 2009/10 Čtyřleté studium.
1 INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA Děčín – Staré Město Připravte se na výzvu!
Chyby a doporučení při předkládání projektů do SROP – opatření říjen 2005 Liberec Helena Kubíčková Sekretariát Regionální rady NUTS II Severovýchod.
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Přijímací řízení pro školní rok 2009/10 Osmileté studium.
PROCENTA % % % 7. ročník ZŠ Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
EU peníze školám II.Cizí jazyky Koordinátor: Věra Křížová akreditace - DVPP ze
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ projekt spolufinancovaný z programového období Integrovaný operační program (IOP)
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKY 2015/2016. UŽITEČNÉ ODKAZY umenty/VZOR_Prihlaska_SS_prijimaci- rizeni_2015.pdf
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7 část
 Schválení šablon – začátek dubna 2016 (vyjednávání s EK)  Avízo výzvy – duben 2016  První výzva (vlna) – květen 2016  Právní akt o poskytnutí podpory.
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Program rozvoje venkova Administrace Žádosti o dotaci 1. kolo příjmu žádostí
Přijímací řízení na SPgŠ 2017 pro školní rok 2017/2018.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Interreg V-A Česká republika – PolskoSpolečný sekretariát, Jeremenkova 40b, Olomouc Projektový záměr & Projektová.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
„Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Projekt registrační číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ je hrazen v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Ústav pro informace ve vzdělávání bude sloučen s Českou školní inspekcí Porada ředitelů škol a školských zařízení Libereckého kraje, 21. říjen.
Přijímací řízení v roce uchazeč může pro 1
Informace o výzvě pro školy
Přijímací řízení ve školním roce 2016/2017
Seminář k častým chybám v monitorovacích zprávách
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Animace škol (šablony)
Plán vzdělávacích aktivit
Interní postupy MAS Brdy
Informace v oblasti dalšího vzdělávání
TECHNOLOGIE PODPORUJÍ DIFERENCIACI VÝUKY
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Seminář pro příjemce podpory z OP VK
Informace v oblasti dalšího vzdělávání
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
Vítejte na třetí místní konferenci
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Aktuality k územním studiím krajiny z hlediska IROP
Transkript prezentace:

Součásti:  základní škola – 15 žáků(1 třída s 5-ti postu- povými ročníky)  mateřská škola – 34 dětí (2 třídy)  školní družina – 15 žáků  školní jídelna – 58 strávníků (ZŠ, MŠ, SŠ)

Požadavky na výběr šablon:  přiblížení k finančnímu maximu ( Kč)  reálnost splnění výstupů (4 šablony cca 288 výstupů; 80 týdnů doba projektu; 3,6 výstupů za týden)  využití financí pro vybavení a mzdy  personální zajištění

Přílohy:  Stanovení sazeb pro dohody o provedení práce administrativní práce 200 Kč / hod. DUM2 000 Kč / 1 ks manažer projektu 300 Kč/ hod.  Časový harmonogram, rozvrh hodin vyznačení hodin individualizace v rozvrhu termíny odevzdávání DUM  Evidence údajů pro MZ a kontroly (TK, tiskopisy, číselník, web)  Náležitosti DUM

Vlastní vyplnění: Načíst data Klíčové aktivity – indikátory klíčových aktivit Monitorovací indikátory – vyplnit pouze počty dívek a chlapců

Formální náležitosti: Správné značení výstupů Přelepky s razítkem a podpisem i přes papír Převod výstupů na CD do pdf formátu(2 složky MZ a Výstupy) CD označit lihovým fixem číslem projektu Odeslání papírové MZ a CD

 „výběrové“ řízení na interaktivní tabuli (Smart, IT do škol, Tvořivá škola – Epson)  DUM srovnávací testy sady pro Čj a M jednotlivé postupové ročníky