BUSINESS PLÁN – FRANŠÍZA - YVES ROCHER Lucie Palečková, 25002 Aneta Koláčná, 24955.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úloha státu v tržní ekonomice
Advertisements

Základní pravidla při finančním investování, rentabilita, riziko, likvidita Zdeněk Jelínek.
MARKETING A MANAGEMENT
, Chrudim Anna Chvátalová
Otevírací doba: Po-Pá:od 9 00 hod – hod,13 00 hod hod Kontakt: Tel.číslo: Kde nás najdete: V Kladně, v ulici Nádražní 323.
Finanční řízení podniku
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
VÝNOSY, NÁKLADY, VÝSLEDEK HOSPODAŘENÍ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Whitte street 156 Pink 5 Tel.č Pondělí 10 – 19 Úterý 10 – 18 Středa 10 – 18 Čtvrtek 9 – 17 Pátek 11 – 15 Péče o pleť Váš.
O SPOLEČNOSTI Fiktivní firma Ekohelp, s. r. o., sídlící při OA Olgy Havlové v Janských Lázních, zahájila svou činnost v říjnu roku 2014 a její hlavní.
Účetnictví – Rozvaha, její funkce, obsah a členění
Produkt.
2.Marketingové prostředí
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
MARKETING.
Finanční analýza.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
NÁKLADY, VÝNOSY, HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK II.
Hofmanová Dagmar Kučerová Eva GardenServices 1.
Holínská, E.: Základy účetnictví BIVŠ LS 2009/ Stručný obsah 2. přednášky předmět účetnictví majetek podniku - aktiva struktura aktiv vlastnický.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor: Msc. Marcela Vojáčková.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
VY_52_INOVACE_ZB03_1064TVR Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám  Číslo projektuCZ.1.07/ /  Číslo projektu:Rozvoj.
NIPOS – Lenka Lázňovská.  Velký okruh subjektů poskytujících veřejné služby v kultuře, a to zejména v oblasti veřejné osvěty a edukace. Jsou naplněním.
Finanční analýza říjen 2012 VY_32_INOVACE_EKO_060318
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán Specifikace podnikatelského plánu. Účel a funkce.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Majetek podniku a zdroje financování
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
EduCom Projekt Educom Tento projekt je financován evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Tento materiál vznikl jako součást.
Finanční výkazy obchodních společností
Tržní prostředí.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Návrh komunikační strategie pro krémy
ZÁKLADY EKONOMIE I Poptávka a nabídka Tržní mechanismus 4
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
Podnikatelský záměr Název prodejny: Sweet Cupcakes
Struktura podnikatelského plánu
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Financování podniku. náklady přímé – stanoví se na jednotky (materiál, úkolová mzda, pojištění z úkol. mezd) přímé – stanoví se na jednotky (materiál,
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Ing. Veronika Dostálková MBA Finance a peníze v podniku Finanční gramotnost 3. ročník Září 2012.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Výrobní faktory organizace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza rozvahy a výkazu zisků a ztrát
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Vítejte na marketingu.
TRŽNÍ EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ
MAJETEK PODNIKU Kateřina dušáková.
Marketing farmářských produktů
EVIDENCE VÝNOSŮ A NÁKLADŮ V ÚČETNICTVÍ
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

BUSINESS PLÁN – FRANŠÍZA - YVES ROCHER Lucie Palečková, Aneta Koláčná, 24955

PRÁVNÍ FORMA PODNIKÁNÍ  Živnostenský list – správní poplatek Kč za vydání živnostenského oprávnění  Franšíza – čistá franšíza – své prostory pro obchod + vstupní poplatek Kč + finance na první závoz zboží cca Kč.  Proč franšíza? – zavedená značka, poskytnutí know-how, neustálá inovace produktů, nové nápady, podpora, …

STRUČNÉ PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI YVES ROCHER  Francouzská rostlinná kosmetická společnost  Vznik roku 1959 v Bretani  Její obchody dnes ve více jak 80 zemích světa  Výrobky nejsou testovány na zvířatech  Nabídka dárků a věrnostních slev

VIZE, HODNOTA, POSLÁNÍ YVES ROCHER  Vize: - zviditelnit každou ženu - reagovat na všechna přání zkrášlení žen - stále inovovat - propojit krásu a ekologii  Hodnota: - snaha získat výrobky, které jsou šetrné k přírodě – k životnímu prostředí – a to jak při výrobě, tak v průběhu užívání.  Poslání: - tato značka se snaží být dostupná všem ženám, tedy nabízet produkty za příznivé ceny

ORGANIZAČNÍ PLÁN  Místo naší provozovny:Sídlo: Palackého náměstí 103/10U Cukrovaru 1070Kralupy nad Vltavou  Zdůvodnění výběru místa provozovny: - v centru města - blízko vlakového a autobusového nádraží - blízko domu dětí a mládeže a lidové školy umění (maminky mohou jít nakupovat, zatímco čekají na své děti)  Webové stránky:

OTEVÍRACÍ DOBA PROVOZOVNY Otevírací doba Pondělí8:00 – 18:00 Úterý8:00 – 18:00 Středa8:00 – 18:00 Čtvrtek8:00 – 18:00 Pátek8:00 – 17:30 Sobota8:30 – 11:00

CO NABÍZÍME?  Kosmetické produkty  Kosmetickou péči

KOSMETICKÉ PRODUKTY – PRODUKTOVÁ ŘADA YVES ROCHER  Péče o obličej  Líčení  Parfémy  Tělo  Vlasy  Hygiena  Muži  Opalovací přípravky

PŘÍKLAD ŠÍŘKY A HLOUBKY PRODUKTOVÉ ŘADY + CENY PRODUKTŮ ŠÍŘKA PRODUKTOVÉ ŘADY: Péče o obličej A. Novinky B. BB krém C. Cestovní sady D. Odličovače pur bleuet E. Odličovače s výtažky ze 3 čajů F. Balzámy na rty G. Citlivá pleť H. Dehydratovaná pleť I. Suchá pleť J. Smíšená až mastná pleť K. Problematická pleť L. Speciální péče M. Masky a gomáže N. Normální pleť O. Péče proti vráskám HLOUBKA PRODUKTOVÉ ŘADY:  A. novinky – balzám na rty (třešeň, jahoda, malina, makadámie, kokos, karité, vanilka – 49 Kč  B. BB krém – BB krém pro dokonalou pleť 6 v 1 – 235 Kč  C. Cestovní sady – cestovní sada hydra végétal – 149 Kč  D. Odličovače Pur Bleuet – jemný odličovač s chrpou na citlivé oči – 89 Kč - odličovací voda s chrpou na obličej a oči – 115 Kč - expresní odličovač na oči s chrpou – 119 Kč  E. Odličovače z výtažky ze 3 čajů – tonizující pleťová voda na obličej a oči – 235 Kč - vyhlazující odličovací mléko na obličej a oči – 235 Kč - revitalizační odličovací voda – 309 Kč  F. Balzámy na rty - balzám na rty (třešeň, jahoda, malina, makadámie, kokos, karité, vanilka) – 49 Kč - zvláčňující balzám na rty – 125 Kč

KOSMETICKÁ PÉČE + CENÍK  Péče o obličej – čištění, hydratace, vyhlazení, zpevnění, …  Péče o tělo – uvolnění, hubnutí, relaxace, …  Líčení – úprava obočí, barvení obočí či řas, líčení, …  Jemná depilace – obličej, tělo  Péče o ruce a nohy - lakování nehtů, …

KDO BUDE NÁŠ ZÁKAZNÍK?  především ženy v každém věku (od dívek až po starší dámy )  muži (ať už při koupi kosmetiky pro sebe či svou drahou polovičku nebo dárek mamince)  mládež (například řada kosmetiky na problematickou pleť či využití služby kosmetické ošetření)

KONKURENČNÍ VÝHODA – V ČEM JSOU NAŠE PŘEDNOSTI, PROČ NAVŠTÍVIT PRÁVĚ NÁS?  přírodní kosmetika za dostupné ceny  kosmetika jako celek na jednom místě i s poradci  možnost kosmetického ošetření a zároveň zakoupení produktů na jednom místě  provozovna v centru města  jediná prodejna v Kralupech, která se zaměřuje pouze na kosmetiku

ANALÝZA KONKURENCE a) Prodejna kosmetiky - jako taková v Kralupech žádná neexistuje – pouze kosmetika dostupná v síti drogerií teta, v lékárnách a u jednotlivých kosmetiček - e-shop anabella – nemá kamenou prodejnu b) Kosmetické služby - v Kralupech je několik jednotlivých kosmetiček: - kosmetický salon MaVi - salon kosmetiky a zdraví - salon Kralupy nad Vltavou - salon eMko - … c) Nejbližší Yves Rocher: OC KRAKOV, PRAHA ul. Lodžská 850/ Praha 8 - Bohnice

SWOT ANALÝZA Silné stránkySlabé stránky - Přírodní kosmetika za dostupné ceny- Neucelené řady jednotlivých produktů - Možnost vyzkoušení produktů- Slabší zaměření na dekorační kosmetiku - Kvalifikované poradenství - Provozovna v centru města - Speciální výhody pro registrované - Sezónní sortiment PříležitostiHrozby - Ovlivnění zákazníků prostřednictvím podnikových hodnot - Poměrně velká konkurence v oblasti kosmetických salonů - Inovativní přístup společnosti- Velké množství různých konkurenčních kosmetických produktů

PEST (STEP) ANALÝZA PEST analýzapříkladyNáš názor Politické prostředíRegulace vlády, daňová politika, obchodní zákony, … Nemůžeme jako podnikatelé ovlivnit. Ekonomické prostředíHDP, cykly a fáze ekonomiky, mzdové náklady, … Nemůžeme jako podnikatelé ovlivnit. Sociální prostředíDemografický vývoj, věk obyvatelstva, vzdělání, … Nutno vzít v úvahu, při výběru předmětu podnikání – naši kosmetiku si budou kupovat spíše lidé v produktivním věku, než lidé v důchodu, atd.) Technologické prostředíNáklady na výzkum a vývoj nových produktů a technologií, vybavenost konkurence, … Jelikož jde o franšízu, nemůžeme tyto faktory ze své pozici dost dobře ovlivnit.

PORTEROVA ANALÝZA 5 SIL Stávající konkurenceJako taková v Kralupech neexistuje (poskytnutí ošetření i obchod s kosmetikou na jednou místě). Nová konkurenceNemůžeme moc ovlivnit, může se objevit a snížit náš zisk, atraktivitu, … Vliv odběratelů (zákazníků)Dobré jméno a zavedené produkty díky franšíze, stačí dát lidem vědět o otevření nového obchodu. Vliv dodavatelůDodavatele nemůžeme plně ovlivnit. Substituční produktyExistují a je třeba jim věnovat určitou pozornost (vědět o nich).

PLÁN PROPAGACE  Yves Rocher zprostředkovává propagaci značky zejména sám – jednotlivý franšízanti se o to nemusejí starat.  Propagace:  Značka se objevuje v nejrůznějších módních dámských časopisech, facebooku, na blozích mnoha blogerek, atd.  Tuto značku propagovala také bývalá studentka naší Vysoké školy finanční a správní - Garbriela Kratochvílová coby Česká Miss  Na otevření naší nové pobočky lze upozornit: - rozhlasem, - inzercí v místním tisku - nejrůznějšími letáčky.

PODPORA PRODEJE  Yves Rocher vytváří sezónní nabídky, v podobě nejrůznějších zvýhodněných výrobků a služeb. (V létě zvýhodněná cena depilací a například krému na opalování, …)  Pro své zákazníky má připravený také věrnostní program, který zahrnuje nejen slevy na vybrané produkty, ale také benefity v podobě nejrůznějších dárků. (například zdarma dárek k Vašim narozeninám )  První dárek zákazník získává již při registraci do věrnostního programu.

POČÁTEČNÍ ROZVAHA Aktivav KčPasivav Kč Dlouhodobý majetek Vlastní kapitál Budova Základní kapitál Vybavení prodejny Oběžný majetek Cizí kapitál Zásoby úvěr Pokladna Běžný účet Aktiva celkem Pasiva celkem

ODPISY ODPISY BUDOVY Počet letZůstatková cenaRoční odpisOprávky  Tímto způsobem budeme budovu odepisovat 30 let.

ÚVĚR Rok Anuita Úmor Úrok Zbytek ke splácení Celkem

ZAMĚSTNANCI A MZDY PovoláníPočet Hrubá mzda Sociální pojištění Zdravotní pojištění Daň z příjmů Čistá mzda Za firmu OSSZ a ZP Náklad pro firmu Super Hrubá mzda Celkové náklady pro firmu Prodavačka ,5652, Kosmetička ,5697, Celkem  Celkové náklady na zaměstnance jsou Kč.

TRŽBY – OPTIMISTICKÁ VARIANTA Produktová řada Počet prodaných výrobků denně Průměrná cena za 1 výrobek Tržba za den Průměrné náklady na výrobek Zisk na výrobek Počet výrobků za měsíc Tržba za měsíc Zisk za měsíc Péče o obličej Líčení Parfémy Tělo Vlasy Hygiena Muži Opalovací přípravky Tržby celkem

TRŽBY – REÁLNÁ VARIANTA Produktová řada Počet prodaných výrobků denně Průměrná cena za 1 výrobek Tržba za den Průměrné náklady na výrobek Zisk na výrobek Počet výrobků za měsíc Tržba za měsíc Zisk za měsíc Péče o obličej Líčení Parfémy Tělo Vlasy Hygiena Muži Opalovací přípravky Tržby celkem

TRŽBY – PESIMISTICKÁ VARIANTA Produktová řada Počet prodaných výrobků denně Průměrná cena za 1 výrobek Tržba za den Průměrné náklady na výrobek Zisk na výrobek Počet výrobků za měsíc Tržba za měsíc Zisk za měsíc Péče o obličej Líčení Parfémy Tělo Vlasy Hygiena Muži Opalovací přípravky Tržby celkem

NÁKLADY POČÁTEČNÍ NÁKLADYV Kč Živnostenský list1 000 Vybavení obchodu Nákup produktů Yves Rocher Jednorázový poplatek za franšízu Náklady celkem Měsíční PROVOZNÍ NÁKLADYV Kč Energie Mzdy Úvěr Pojištění Marketing Ostatní náklady Celkem

ZISK Zisk v Kč Reálná Pesimistická Optimistická Zisk před zdaněním Daň Zisk po zdanění % odvod z tržeb franšízorovi

DĚKUJEME ZA VAŠI POZORNOST A TĚŠÍME SE NA VAŠI NÁVŠTĚVU!