Magisterský studijní program N 6208 Ekonomika a management Obor Management a marketing
Po prohloubení studia teoretických a metodických předmětů je posilována odborná průprava v rámci oboru Management a marketing. Obor je koncipována tak, aby absolvent zvládal řešení aktuálních úkolů nejen tuzemských organizací, ale aby mohl být zaměstnán i v zahraničních podnicích a institucích.
Absolvent studijního oboru Management a marketing je připravován nejen na komplexní zvládnutí manažerských a marketingových úkolů v podnikové sféře, ale i na úrovni orgánů státní správy. Ovládá principy, metody a nástroje řešení manažerských a marketingových problémů. Nejnadanější absolventi mohou pokračovat ve studiu doktorského studijního programu.
Obecné poznatky z managementu rozvíjí student v předmětech: -Management II -Management malých a středních firem -Manažerské vyjednávání -Mezinárodní management -Řízení lidských zdrojů -Manažerské rozhodování při riziku a nejistotě -Informační management -Manažerská etika
Obecné poznatky z marketingu rozvíjí student v předmětech: -Průmyslový marketing -Marketing obchodu a služeb -Regionální marketing -Marketingová logistika -Marketingová komunikace -Právní základna marketingu apod.
Magisterský studijní program obor Management a marketing je rovněž nabízen V JAZYCE ANGLICKÉM
Úspěšní absolventi oboru Ing. Lukáš Výlupek, Ph.D. – promoce konzultant poradenské firmy KPMG -Senior manager v poradenské firmě Artur D. Little (přední konzultantská firmy v ČR v oblasti energetiky) -Principal v poradenské agentuře Boston Consulting Group
Úspěšní absolventi oboru Ing.Tomáš Gatěk – promoce MA in Economic and Finance, University of East Anglia, Norwich, UK -ING Financial markets, London, Vice President -KBC Financia Products, London, Director
Úspěšní absolventi oboru Ing. Radek Hrachovec – promoce Zakladatel Baťa klubu -Vedoucí marketingu v Baťa ČR, a. s.
Ing. Michal Pilík, Ph.D.Ing. Jana Matošková, Ph.D.
Ing. Janka Ladová, Ph.D. Ing. Jiří Bejtkovský