Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ORGANIZACE VÝUKY PŘÍRODOPISU. Řád učebny přírodopisu šetrně zacházet s vybavením třídy nemanipulovat jakýmkoliv způsobem s rostlinami a živočichy ve třídě.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ORGANIZACE VÝUKY PŘÍRODOPISU. Řád učebny přírodopisu šetrně zacházet s vybavením třídy nemanipulovat jakýmkoliv způsobem s rostlinami a živočichy ve třídě."— Transkript prezentace:

1 ORGANIZACE VÝUKY PŘÍRODOPISU

2 Řád učebny přírodopisu šetrně zacházet s vybavením třídy nemanipulovat jakýmkoliv způsobem s rostlinami a živočichy ve třídě nekrmit pískomily, neotvírat terárium, neklepat na sklo jakékoliv zjištěné poškození nahlásit učiteli ….

3 Pomůcky učebnice pracovní sešit výkladový sešit – velký bez linek (440) sešit na testy – malý s linkami (524) nosit na každou hodinu !!! zůstává ve škole, domů nenosit !!!

4 .. Když zapomenete pomůcky.... omluvit se na začátku hodiny (říct, co jste zapomněli, já si poznamenám, zapomenete něco 3x poznámka do ŽK) samozřejmostí je mít při hodině na lavici žákovskou knížku (pokud byste ji zapomněli, omluvíte se také) pokud se neomluvíte na začátku hodiny a já v průběhu přijdu na to, že něco nemáte, poznámku do ŽK získáte okamžitě

5 Hodnocení testy –po každém tématickém celku (asi 15 za pololetí) –dopředu nahlásím datum, kdy se test bude psát a z čeho –před psaním testu služba přijde do kabinetu pro sešity na testy a rozdá je, zbylé sešity žáků, kteří chybí, položí na katedru –při psaní testu má každý na lavici pouze sešit na testy a propisku, vše ostatní je uklizené v lavici, s nikým nemluví a neotáčí se, všímá si pouze své práce

6 –testy mají vždy varianty A a B (někdy i C), střídají se (někdy píšeš A, jindy B) –testy jsou na 10 minut, sešity zavírají na pokyn všichni najednou, po vyzvání žáci z posledních lavic seberou sešity žákům v řadě před sebou –známky z testu dostanete zpravidla následující hodinu, zapíší se do ŽK –každý musí mít v ŽK zapsány všechny známky z testů (pokud chybíte, když se známky rozdávají, automaticky si sami dopíšete příště, když se sešity rozdají)

7

8

9 poznávačky –pouze z některých témat –pojmenováváte organismy na obrázcích –dopředu vždy přesně stanovím seznam organismů k poznávání

10 A B 1

11 – učit se poznávat můžete z učebnic, atlasů, encyklopedií, obrázků na internetu nejjednodušší je najít si odpovídající odkaz na stránkách materiály k výuce, otázky ke zkoušení, do písemek, informace o soutěžích, referátech… kontakt:

12 pololetní testy –na konci pololetí z veškerého probraného učiva –pouze základní znalosti –zjišťují, zda máte přehled –výběr 1 správné odpovědi ze 4 nabízených –30 otázek –přesný termín psaní testu (začátkem ledna) nahlášen dostatečně dlouho dopředu

13 ústní zkoušení –z předchozích témat –zkouší se pouze to, co je v sešitě –každý nejméně 2x za pololetí –nejvýhodnější je se naučit a nechat se sám dobrovolně vyzkoušet –zkoušený mi přinese výkladový sešit a ŽK –ostatní dávají při zkoušení pozor (ptám se většinou na totéž, co bude následující hodinu v testu)

14 práce v hodině –křížovky –pracovní listy –testy nanečisto..... (často se pracuje ve dvojicích)

15 domácí úkoly –výpisky –úlohy v pracovním sešitě –něco si přečíst, nakreslit do sešitu... –ne každou hodinu –pokud zapomenete, omluvíte se na začátku hodiny (3x zapomenout D.Ú. = 5 v ŽK)

16 + speciální domácí úkoly navíc –pro jedince, kteří svými aktivitami narušují průběh hodiny a neřídí se pokyny vyučujícího = za trest – přinést vždy do příští hodiny vypracované vlastní rukou na podepsaném papíru, odevzdat na katedru vždy před začátkem hodiny nepřinesete 5 v ŽK + poznámka za vyrušování v hodině –pro jedince, kteří si chtějí vylepšit známku nebo prostě jen mají zájem o dané téma = dobrovolně vždy na papír napsat zdroj, ze kterého jste čerpali (název a autor knihy, popř. přesná adresa stránek na internetu)

17 referáty –zadávám v průběhu roku dobrovolně –nedobrovolně za trest (vyrušování, neplnění úkolů, zapomínání,..) –při hromadném zadání referátů bude možné vypracovat na dané téma prezentaci v programech.ppt nebo.notebook a předem ji odeslat na moji adresu ke kontrole

18 laboratorní práce –v průběhu školního roku –při hodině plníte úkoly a vypracováváte tzv. protokol, který na konci hodiny odevzdáte a já vám ho oznámkuji –pokud bude potřeba, abyste si přinesli na LP některé pomůcky, nahlásím vám je dopředu (pokud je nepřinesete, máte z LP automaticky 5, protože ji nemůžete vypracovat)

19 sešit –vyberu, zkontroluji a oznámkuji všem zhruba 2 – 3 x za pololetí, jinak prohlížím průběžně –sešit je vaší vizitkou, je z něho patrné, jaký zájem o předmět máte –můžete si do něj průběžně kreslit obrázky k tématu podle učebnice –je vaší povinností sešit mít a každou hodinu si do něj psát zápis !!!


Stáhnout ppt "ORGANIZACE VÝUKY PŘÍRODOPISU. Řád učebny přírodopisu šetrně zacházet s vybavením třídy nemanipulovat jakýmkoliv způsobem s rostlinami a živočichy ve třídě."

Podobné prezentace


Reklamy Google