Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Polovodiče 1 Mgr. Milan Hampl EU OPVK ICT2-1/F07 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit pro.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Polovodiče 1 Mgr. Milan Hampl EU OPVK ICT2-1/F07 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit pro."— Transkript prezentace:

1 Polovodiče 1 Mgr. Milan Hampl EU OPVK ICT2-1/F07 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit pro komerční účely T E S T

2 Identifikátor materiálu: EU OPVK ICT2-1/F07 ŠkolaZákladní škola Olomouc, Heyrovského 33 Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/21.1217 Název projektuMáme šanci číst, zkoumat a tvořit AnotaceŽáci si upevní a prohloubí znalosti při samostatné práci AutorMgr. Milan Hampl NázevPolovodiče 1- Test (Objev a vývoj polovodičů) Očekávaný výstupProcvičení a prohloubení znalostí s využitím digitální technologie Vzdělávací oblast - oborČlověk a příroda - fyzika Klíčová slovaPolovodiče Druh učebního materiáluInteraktivní test MetodikaMetodika Druhy interaktivityMotivace, procvičení a ověření znalostí Cílová skupinaŽáci Stupeň a typ vzděláváníZákladní škola II. stupeň Typická věková skupina9. ročník ZŠ Datum / období vzniku VMlistopad 2011

3 Následující otázky neslouží k hodnocení vědomostí a znalostí. Je to spíše forma kvizu, který má prohloubit znalosti z konkrétní části učiva. Žáci mohou hledat nápovědu i na internetu. Kviz (test) je možno promítnout celé třídě, kdy učitel funguje v roli moderátora. Další možností je poskytnout materiál žákům k samostatné či skupinové práci, nebo pro domácí přípravu. Odpovědi mohou vyhodnotit sami žáci pod vedením učitele, také může odeslané odpovědi vyhodnotí učitel a pak poskytnout žákům zpětnou vazbu sám. Tento „test“ není rozhodně určen k hodnocení žáků. Především je obtížné zajistit objektivnost a samostatnost při vypracování. Otázka jsou nad rámec základního učiva. Účelem je motivace žáků k samostatné práci a vyhledávání informací, stejně tak i prohloubení znalostí v konkrétní oblasti učiva. Nutné je aktivní připojení do internetu. Metodické poznámky pro učitele

4 Polovodiče 1 Test (Objev a vývoj polovodičů) Následující otázky a jejich zodpovězení nemá vliv na hodnocení v předmětu. Žáci mohou využívat dostupné informační zdroje i internet. Pokud žáci pracují individuálně ve škole nebo i doma je nutné vyplnit pole identifikace (ID). Při skupinové práci se vyplňuje identifikace skupiny. Otázky mají různou formu. Některé mají jen jednu správnou odpověď, některé mohou mít i více správných odpovědí. V některých případech je nutné vybrat odpověď ze seznamu, jindy je nutné přímo napsat text odpovědi. Zadáním ID je vyplněný test přiřazen konkrétní osobě. Vstup do testu Vstup do testu Je nutné aktivní připojení do internetu! Po vyplnění testu jej nezapomeň odeslat!


Stáhnout ppt "Polovodiče 1 Mgr. Milan Hampl EU OPVK ICT2-1/F07 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit pro."

Podobné prezentace


Reklamy Google