Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Personální strategie mezinárodní firmy

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Personální strategie mezinárodní firmy"— Transkript prezentace:

1 Personální strategie mezinárodní firmy
Seminář pro studenty VŠE Alena Olšarová - HR manažer

2 Program 1. Získávání pracovníků 2. Řízení kariéry pracovníků
3. Trainees programy

3 Získávání pracovníků 1/2
1. Proces náborů a) písemné podklady před pohovorem nabídkový dopis, životopis b) pohovor „Pohovor není výslechem tváří v tvář osobě, která provádí nábor!! Pohovor je partnerská výměna informací mezi dvěma stranami…“ příprava na pohovor vzhled, image techniky pohovoru - individuální, kolektivní (AC), psychodiagnostika co je potřeba během pohovoru udělat -

4 Získávání pracovníků 2/2
čeho se vyvarovat příklady otázek ze strany budoucího zaměstnavatele příklady otázek ze strany uchazeče závěr pohovoru zpětná vazba po pohovoru 2. Uzavření pracovní smlouvy písemné podklady co musí PS obsahovat na co si dát pozor

5 Management program - řízení kariéry a rozvoje zaměstnanců 1/2
1) Co to je MD Proces, jehož cílem je rozvoj lidských zdrojů, tak aby byly naplněné dlouhodobé cíle firem. 2) Cíle MD programů vybrat, zdokonalit & udržet nejlepší talenty v daném odvětví naplnit % volných manažerských pozic z interních zdrojů identifikovat personální potenciál k profesnímu růstu využít výsledků z MD k zahájení profesního rozvoje kandidátů

6 Management program - řízení kariéry a rozvoje zaměstnanců 2/2
získat přehled o kariérovém vývoji u zaměstnanců podporovat a prosazovat multi-funkční zkušenosti - práce v zahraničí zjistit osobní zájmy kandidátů a zapracovat je do individuálních kariérových plánů 3) MD proces HR pohovor s MD kandidáty (historie, ambice, rozvojová oblast) HR diskutuje výsledky s liniovými manažery schválení, finanční a realizační plán linioví manažeři diskutují výsledek s kandidáty & naplánují provedení vlastní realizace výsledků - kariérové plány, tréninky

7 Trainee program 1/4 1) Cíl vytváření základny dobře připravených mladých manažerů přilákat absolventy vysokých škol s dobrým manažerským potenciálem. 2) Program praxe na prodejnách individuální rozvojový plán výměnné pobyty v zahraničí

8 Trainee program 2/4 3) Vzdělávání a trénink
absolvování školení v oblasti managementu a dovedností. Většina kurzů se koná v Evropě spolu s dalšími management trainees z ostatních zemí. Průměrný počet kurzů je 2 až 3 ročně, v závislosti na vývoji trainee a potřebách vyplývajících z pozice, (znalosti získané během kurzů by měly být využitelné v aktuální pozici).

9 Trainees programy 3/4 5) Výběr kandidátů Kritéria:
Dokončené vysokoškolské studium (nejlépe v oblasti “business administration”, ekonomie nebo marketingu). Věk: 22 až 27 let. Již v pracovním poměru se společností AHOLD CR v období přibližně jednoho roku. Kladné doporučení nadřízeného. Osobní zájem o kariéru v oboru. Flexibilita k firemním plánům a potřebám. Plynná znalost anglického jazyka.

10 Trainees programy 4/4 Zaměřenost na výsledky
Výborné plánovací a organizační schopnosti (včetně odolnosti vůči stresu) Samostatnost v uvažování i přístupu k práci, zároveň však jednající v souladu s firemními cíli, formáty a etikou Dobré analytické schopnosti Dobré komunikační a motivační schopnosti Manažerský potenciál.

11 Hodně štěstí ve studiu a při hledání zaměstnání!
Děkuji za pozornost Hodně štěstí ve studiu a při hledání zaměstnání!


Stáhnout ppt "Personální strategie mezinárodní firmy"

Podobné prezentace


Reklamy Google