Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:"— Transkript prezentace:

1 Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE: Podpora rozvoje cestovního ruchu turistické oblasti (TO) Ostravsko Spolupráce s partnery projektu a s aktéry cestovního ruchu www.ostrava.cz Statutární město Ostrava odbor ekonomického rozvoje

2 Realizace kulturního a turistického značení v terénu AKČNÍ PLÁN 2012 Tour bus – doprava mezi turistickými cíli Workshopy - s partnery, se subjekty v CR, vzdělávací Marketingové šetření Kvartální zprávy, monitoring trendů a cílových trhů Press tripy pro odborníky v CR a pro filmaře Internetová propagace Celopolep MHD

3 NEKONVENČNĚ PRO INDUSTRIÁL www.ostrava.cz Statutární město Ostrava Odbor ekonomického rozvoje Oddělení investičních příležitostí a turismu

4 NOVÁ DYNAMICKÁ SEBEVĚDOMÁ Hesla ROKU 2012

5 NOVÉ PROJEKTY NOVÁ ČLENSTVÍ NOVÝ POHLED NOVÁ VELETRHY FAM TRIPY WORKSHOPY KONFERENCE TOUR BUS Oddělení investičních příležitostí a turismu

6 SEBEVĚDOMÁ INVESTICE PROJEKTY KVALITNÍ SLUŽBY CHARISMA MIMOŘÁDNÉ PROSTŘEDÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST SPOLUPRÁCE PATRIOTISMUS KULTURA KONGRESOVÉ KAPACITY Oddělení investičních příležitostí a turismu

7 DYNAMICKÁ Jsme unikátní a máme vše Nasloucháme trhu Jdeme s dobou Preferujeme cílený marketing Fandíme novým projektům Oddělení investičních příležitostí a turismu

8 Aktuálně FAM TRIP „Ostravská jízda!!!“se konal 1. března 2012. Navštívili jsme s PCO jako první na světě Vysokou pec č. 1, Landek park, Slezkoostravský hrad… Oddělení investičních příležitostí a turismu

9 KONEČNĚ… Oddělení investičních příležitostí a turismu


Stáhnout ppt "Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:"

Podobné prezentace


Reklamy Google