Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Marketingová Strategie 2011. 2 16.4.2015 Strategie.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Marketingová Strategie 2011. 2 16.4.2015 Strategie."— Transkript prezentace:

1 Marketingová Strategie 2011

2 Strategie

3 Vize, Mise, Cíle

4 Segmentace, zacílení

5 Cílové trhy

6 Pozice

7 Komunikační poselství

8 Vytvoření nové značky

9 Produkty

10 Produkty 2011 České republika Stunningly different Kulturně- historické dědictví ZážitkyAktivní dovolenáLázeňstvíGolfMICE

11 Kulturně-historické dědictví

12 Marketingový plán 2011 Produkt Komunikační téma Cílový trh/skupina Marketingové nástroje Kulturně-historické dědictví Praha klasická: All You Need is Prague Evropa, zámoří On-line reklama: Google, Expedia, Trip Advisor apod. Praha moderníEvropa, zámoří Tiskoviny, veletrhy, podpora eventů Památky, zejména UNESCO Evropa, zámoří Tiskoviny, veletrhy, fam a press tripy Po českých regionech Toulavá kamera DomácíTV pořad Sakrální, technické památky EvropaPress a fam tripy, veletrhy

13 Zážitky

14 Marketingový plán 2011 ProduktKomunikační témaCílový trh/skupina Marketingové nástroje Zážitky Moderní zážitky ve městech Evropa: univerzitní studenti Kampaň a akce v univerzitních městech Móda: Prague Fashion Weekend Evropa, zámoříPodpora eventů Svatby v ČeskuEvropaVeletrhy, press/fam tripy Gastronomie: Czech Specials Evropa, sousední státyTiskoviny, promo akce, spoty, podpora v restauracích

15 Aktivní dovolená

16 Marketingový plán 2011 ProduktKomunikační témaCílový trh/skupina Marketingové nástroje Aktivní dovolená Letní dovolenáEvropa, blízké trhy Internet, tiskoviny Kudy z nudy Domácí Internet, tiskoviny Kudy z nudy Zimní dovolenáEvropa: blízké trhyKatalog areálů DomácíKatalog areálů Sportovní událostiDomácíPodpora eventů

17 Lázeňství

18 Marketingový plán 2011 Produkt Komunikační téma Cílový trh/skupina Marketingové nástroje Lázeňství Tradiční lázeňství Blízký Východ, Rusko, Německo Roadshow, prezentace, veletrhy, direct marketing Domácí Promo akce v obchodních centrech Karlovarský týden Lázeňský wellnessDomácí návštěvníci, samoplátci Integrovaná kampaň

19 Golf

20 Marketingový plán 2011 ProduktKomunikační témaCílový trh/skupina Marketingové nástroje Golf Golfové areály v ČR Evropa, hl. Německo, Skandinávie Inzertní kampaň, veletrhy Programy 2 v 1Evropa Tiskoviny, veletrhy, internet, promo akce Golfové turnaje: Czech Open apod. Evropa, domácíPodpora turnajů

21 MICE

22 Rostislav Vondruška Generální ředitel Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism Vinohradská 46, Praha Děkuji za pozornost!


Stáhnout ppt "Marketingová Strategie 2011. 2 16.4.2015 Strategie."

Podobné prezentace


Reklamy Google