Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco."— Transkript prezentace:

1 MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco

2 Countries 1414 Sales up 6.8% People 472,000 Sales area 94m sq ft Group sales £62.5bn

3

4 Sortiment a kvalita Zdravý životní styl Charitativní aktivity Ekologické aktivity Interní komunikace Věrnostní program

5 Potřebujeme jeden univerzální lokální slogan

6 Globální vs. lokální komunikace

7

8 Strategie komunikace Vychází z globálních hodnot Tesco –Nikdo se nestará o zákazníky více, než my Pro všechny Inovace Dobrý soused –Chováme se k ostatním tak, jak chceme, aby se oni chovali k nám Tým Podpora Sdílení zkušeností

9 The Tesco Way Jednotná koncepce komunikace pro všechny Tesco země

10 Globální komunikace –Koordinována z UK –Lokální pohled Lokální komunikace –Vzniká v ČR v souladu s globálním manuálem –Sdílení zkušeností v rámci Skupiny Tesco Podklad pro globální komunikaci Synergie globální a lokální komunikace

11 Globální komunikace Hospodářské výsledky –Globální tisková zpráva Výsledky za Skupinu a jednotlivé trhy –Lokální tisková zpráva o úspěchu Tesco na daném trhu Nové zboží a služby, obchody, zaměstnanost

12 Lokální komunikace Seminář pro lokální dodavatele –Vzdělávání lokálních dodavatelů v oblasti zajištění kvality produkce a podpory prodeje –Vznikl v Polsku –Dobrý soused Více než 600 dodavatelů –240 mediálních výstupů –Sdílení projektu v rámci Skupiny Videokonference, web –Nyní se zavádí v rámci celé Skupiny Tesco

13

14

15 Otázky? Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco."

Podobné prezentace


Reklamy Google