Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace turistické oblasti Opavské Slezsko 08.03.2013.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Prezentace turistické oblasti Opavské Slezsko 08.03.2013."— Transkript prezentace:

1 Prezentace turistické oblasti Opavské Slezsko

2 Představení turistické oblasti Poloha v rámci Moravskoslezského kraje

3 Představení turistické oblasti Okázale krásná příroda, bohatá historie – potenciál cestovního ruchu TO  významné kulturně historické bohatství  technické (vojenské) památky  rozmanitá atraktivní krajina  dostatek vhodných lokalit k rekreaci  bohaté kulturní tradice

4 Představení turistické oblasti TOP atraktivity turistické oblasti město Opava (historické centrum, Slezské zemské muzeum, Slezské divadlo, Městské sady – inline bruslení, areál Stříbrného jezera Hradec nad Moravicí (zámek, festival Hrady.cz) Cyklostezky Údolím Moravice, Slezská magistrála, Prajzská cesta Štěrkovna Hlučín (festival Štěrkovna Open Music) Kružberk (přehrada, Davidův mlýn, sjíždění Moravice) Budišovsko – břidlicová naučná stezka, Muzeum břidlice zachovalé vojenské opevnění Arboretum Nový Dvůr Kravařský odpust Otevírání turistické sezóny

5 Destinační management Zastřešující subjekt Partneři projektu Statutární město Opava  Euroregion Silesia  Sdružení obcí Hlučínska  MAS Opavsko  Město Budišov nad Budišovkou  Město Vítkov  Obec Otice  Obec Slavkov  Město Kravaře Marketingová strategie Akční plán Založení subjektu destinačního managementu

6 Aktivity akčního plánu I. Management destinace vzájemná komunikace a spolupráce partnerů projektu vtahování dalších subjektů z veřejné i soukromé sféry do problematiky destinačního managementu tvorba základního portfolia pro založení subjektu destinačního managementu příprava založení subjektu destinačního managementu (finanční a personální otázky)

7 Aktivity akčního plánu II. Marketing destinace jednotný grafický manuál TO newsletter - čtvrtletní zpravodaj TO zaměřený na turistickou i odbornou veřejnost Tipy na výlety – turistický propagační materiál webové stránky komunikace přes sociální sítě společná prezentace s MSK Presstrip „Ochutnejte poznání Opavského Slezska“

8 Aktivity akčního plánu III. Produkt cestovního ruchu 1. společná akce několika desítek partnerů TO z veřejné i soukromé sféry cílová skupina – obyvatelé TO (hlavní motiv akce: Poznejte svůj domov) mediální kampaň k akci má zároveň za cíl posílit značku Turistická oblast Opavské Slezsko OTEVÍRÁNÍ TURISTICKÉ SEZÓNY V OPAVSKÉM SLEZSKU 2013

9 Nová výzva Akční plán tvorba navazujícího akčního plánu založení subjektu destinačního managementu tvorba produktů cestovního ruchu cílený marketing v návaznosti na turistické produkty

10 Děkuji za pozornost. Eva Balarinová vedoucí Městského informačního centra Opava koordinace projektu destinačního managementu tel.:


Stáhnout ppt "Prezentace turistické oblasti Opavské Slezsko 08.03.2013."

Podobné prezentace


Reklamy Google