Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ÚVOD STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ STRATEGIE TRH KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP NÁKLADY

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ÚVOD STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ STRATEGIE TRH KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP NÁKLADY"— Transkript prezentace:

1

2 ÚVOD STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ STRATEGIE TRH KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP NÁKLADY
KONTROLA STRATEGIE PRŮNIK VÍCE KRITERÍÍ UCELENÉ SCHÉMA DOSAŽENÍ CÍLŮ KVALITNÍ ŘÍZENÍ TRH SEGMENTACE POSITIONING (UMÍSTĚNÍ) TARGETING (ZACÍLENÍ)

3 ROZHODOVÁNÍ SOUČASNÁ SITUACE KONTROLA ROZHODOVÁNÍ MÍRA VÝNOSŮ
VNĚJŠÍ VLIVY KONTROLA DOSAŽENÍ CÍLŮ KONTROLA ANALÝZY DOPORUČENÍ ZKUŠENOSTI (THINKING, FEELING) ROZHODOVÁNÍ IGOR ANSOFF – PROSTŘEDÍ JAKO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ FAKTOR MICHAEL PORTER - KONKURENČNÍ VÝHODA HAMEL & PRAHALAD – KLÍČOVÉ KOMPETENCE

4 IGOR ANSSOF 1918-2002 DIFERENČNÍ ANALÝZA POROZHLÉDNI SE KDE JSI
PODÍVEJ SE KAM CHCEŠ DOJÍT IDENTIFIKUJ ÚKOLY, KTERÉ TĚ TAM DOVEDOU NÁSTROJ - ANSOFFOVA MATICE

5 ANSOFFOVA MATICE Současný produkt Nový produkt Současný trh
Současný produkt Nový produkt Současný trh 1. Pronikání na trh (zvyšování kvality) 3. Rozvoj výrobku ( technické riziko) Nový trh 2. Rozvoj trhu (komerční rizko) 4. Diverzifikace (kom. i tech. riziko)

6 JEDNOTLIVÉ STRATEGIE 1. PRONIKÁNÍ NA TRH S.V N.V S.T N.T 1. 2. 4. 3.
MINIMÁLNÍ RIZIKO TŘEBA ZNÁT TRH, PRODUKT INTENZITY PRODEJE, KOKURENCE 2.ROZVOJ TRHU PRŮMĚRNÉ RIZIKO SPECIFICKÝ PRODUKT SEGMENTACE, SUBSTITUCE 3.ROZVOJ VÝROBKU PRŮMĚRNÉ RIZIKO SPECIFIČTÍ ZÁKAZNÍCI VLASTNÍ VÝVOJ, LICENCE

7 JEDNOTLIVÉ STRATEGIE 4. DIVERSIFIKACE S.V N.V S.T N.T 1. 2. 4. 3.
NEJVĚTŠÍ RIZIKO („SUICIDE CELL“) TŘEBA ROZVÍJET TRH I PRODUKT MOŽNOSTÍ JE NĚKOLIK MOŽNOSTI DIV. HORIZONTÁLNÍ VERTIKÁLNÍ SOUSTŘEDĚNÁ

8 ALTERNATIVA VÍCE PROPRACOVANÁ MATICE 9 STRATEGIÍ MODIFIKOVANÝ VÝROBEK
ROZŠÍŘENÝ TRH

9 ZÁVĚR DĚKUJI ZA POZORNOST ZDROJE www.kmo.zcu.cz www.answers.com
quercus.kin.tul.cz


Stáhnout ppt "ÚVOD STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ STRATEGIE TRH KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP NÁKLADY"

Podobné prezentace


Reklamy Google