Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ÚVOD STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ TRH STRATEGIE KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP NÁKLADY KONTROLA PRŮNIK VÍCE KRITERÍÍ UCELENÉ SCHÉMA DOSAŽENÍ CÍLŮ KVALITNÍ ŘÍZENÍ SEGMENTACE.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ÚVOD STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ TRH STRATEGIE KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP NÁKLADY KONTROLA PRŮNIK VÍCE KRITERÍÍ UCELENÉ SCHÉMA DOSAŽENÍ CÍLŮ KVALITNÍ ŘÍZENÍ SEGMENTACE."— Transkript prezentace:

1

2 ÚVOD STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ TRH STRATEGIE KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP NÁKLADY KONTROLA PRŮNIK VÍCE KRITERÍÍ UCELENÉ SCHÉMA DOSAŽENÍ CÍLŮ KVALITNÍ ŘÍZENÍ SEGMENTACE POSITIONING (UMÍSTĚNÍ) TARGETING (ZACÍLENÍ)

3 ROZHODOVÁNÍ SOUČASNÁ SITUACE ROZHODOVÁNÍ KONTROLA MÍRA VÝNOSŮ VNĚJŠÍ VLIVY KONTROLA DOSAŽENÍ CÍLŮ ANALÝZY DOPORUČENÍ ZKUŠENOSTI (THINKING, FEELING) IGOR ANSOFF – PROSTŘEDÍ JAKO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ FAKTOR MICHAEL PORTER - KONKURENČNÍ VÝHODA HAMEL & PRAHALAD – KLÍČOVÉ KOMPETENCE

4 IGOR ANSSOF DIFERENČNÍ ANALÝZA POROZHLÉDNI SE KDE JSI PODÍVEJ SE KAM CHCEŠ DOJÍT IDENTIFIKUJ ÚKOLY, KTERÉ TĚ TAM DOVEDOU NÁSTROJ - ANSOFFOVA MATICE

5 ANSOFFOVA MATICE Současný produkt Nový produkt Souč asný trh 1. Pronikání na trh (zvyšování kvality) 3. Rozvoj výrobku ( technické riziko) Nový trh 2. Rozvoj trhu (komerční rizko) 4. Diverzifikace (kom. i tech. riziko)

6 JEDNOTLIVÉ STRATEGIE 1. PRONIKÁNÍ NA TRH 3.ROZVOJ VÝROBKU 2.ROZVOJ TRHU MINIMÁLNÍ RIZIKO TŘEBA ZNÁT TRH, PRODUKT INTENZITY PRODEJE, KOKURENCE PRŮMĚRNÉ RIZIKO SPECIFICKÝ PRODUKT SEGMENTACE, SUBSTITUCE PRŮMĚRNÉ RIZIKO SPECIFIČTÍ ZÁKAZNÍCI VLASTNÍ VÝVOJ, LICENCE S.VN.V S.T N.T

7 JEDNOTLIVÉ STRATEGIE 4. DIVERSIFIKACE MOŽNOSTI DIV. NEJVĚTŠÍ RIZIKO („SUICIDE CELL“) TŘEBA ROZVÍJET TRH I PRODUKT MOŽNOSTÍ JE NĚKOLIK HORIZONTÁLNÍ VERTIKÁLNÍ SOUSTŘEDĚNÁ S.VN.V S.T N.T

8 ALTERNATIVA VÍCE PROPRACOVANÁ MATICE 9 STRATEGIÍ MODIFIKOVANÝ VÝROBEK ROZŠÍŘENÝ TRH

9 ZÁVĚR ZDROJE quercus.kin.tul.cz


Stáhnout ppt "ÚVOD STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ TRH STRATEGIE KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP NÁKLADY KONTROLA PRŮNIK VÍCE KRITERÍÍ UCELENÉ SCHÉMA DOSAŽENÍ CÍLŮ KVALITNÍ ŘÍZENÍ SEGMENTACE."

Podobné prezentace


Reklamy Google