Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Každému sportovnímu výkonu předchází rozcvičení. Cílem je příprava svalstva, oběhového a dýchacího systému na následný pohybový výkon. Protahovací cvičení.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Každému sportovnímu výkonu předchází rozcvičení. Cílem je příprava svalstva, oběhového a dýchacího systému na následný pohybový výkon. Protahovací cvičení."— Transkript prezentace:

1 Každému sportovnímu výkonu předchází rozcvičení. Cílem je příprava svalstva, oběhového a dýchacího systému na následný pohybový výkon. Protahovací cvičení nám pomáhají rozvíjet pohyblivost a ohebnost celého těla.

2  protažení zkrácených svalů  zlepšení kloubní pohyblivosti  prevence svalových poranění  prevence poškození kloubů  prostředek ke zlepšení výkonnosti  podpora procesu regenerace

3 Na samotném začátku bychom měli svaly důkladně zahřát a prokrvit.  jednoduchá rozcvička  rychlejší chůze, pomalý klus, volná jízda na kole

4 4. Po ukončení protahovacího cviku sval povolte a uvolněte na 5 až 10 vteřin. 5. Postupujte systematicky (například od hlavy k patám nebo od největších svalových partií po malé). 1. Pomalu začněte sval protahovat až na hranici bolesti (měli byste cítit napětí, ale nikoliv bolest). 2. Pro dosažení cíleného protažení zkrácených svalů vydržte v poloze 10 až 20 vteřin. 3. Během protažení se snažte uvolnit, pravidelně dýchejte.

5 Vyvarujte se prudkých pohybů. Pomalu zvyšujte rozsah pohybu podle toho, co vám tělo dovolí. Zařazujte statický strečink na závěr cvičení, optimalizujete své výsledky. Při pauzách mezi protahovacími cviky neseďte, procházejte se a pravidelně dýchejte!!!


Stáhnout ppt "Každému sportovnímu výkonu předchází rozcvičení. Cílem je příprava svalstva, oběhového a dýchacího systému na následný pohybový výkon. Protahovací cvičení."

Podobné prezentace


Reklamy Google