Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PREZENTACE AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU Ing. Petr Kazík.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PREZENTACE AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU Ing. Petr Kazík."— Transkript prezentace:

1 PREZENTACE AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU Ing. Petr Kazík

2 Obsah: OBSAH 1) Představení 2) Progresivní vzdělávání, učení o zítřku 3) Zkušenostní učení 4) Lektor – trenér – manager 5) Metodika automanažerského vzdělávání

3 Sloup-Papír-Stěna-Hadice PŘEDSTAVENÍ

4 Být partnerem klientů při zvyšování jejich konkurenceschopnosti prostřednictvím růstu kvality rozvoje lidských zdrojů dle metodiky Evropského modelu kvality a excelence EFQM. PŘEDSTAVENÍ

5  r dnů školení  r dnů školení  r dnů školení  r dnů školení  r dnů školení  r dnů školení PŘEDSTAVENÍ

6  Siemens Automobilové systémy, s.r.o.  Siemens Elektromotory s. r. o.  ODS – Dopravní stavby Ostrava a. s.  BONATRANS a. s.  Saft Ferak, a.s.  skupina nemocnic EUROMEDNET  Ostravská univerzita PŘEDSTAVENÍ

7 Cesta k excelenci Cesta k výjimečnosti Cesta ke konkurenceschopnosti PROGRESIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ

8 Znalosti Pracovní dovednosti Kompetence - způsobilosti PROGRESIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ

9 Vzdělávací cíle :  Úroveň kompetencí  Co očekáváme – jako zadavatel  K čemu to lidé využijí  Vzdělávání nástroj řízení PROGRESIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ

10 Učení dle AHRY 3. Jak to BUDU dělat? 1. Jak to dělám? 2. Jak to dělají NEJLEPŠÍ? 4. Jak mi TO JDE? ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ

11  Co znají  Kde vidí problém  Co se jim daří  Jak to dovedou  Co považují za klíčové Jak to účastníci dělají? ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ

12 Jak je to v nejlepší praxi ?  Pochopení optimálních postupů  Rozbor vzorových řešení  Hledání nejlepších řešení ve vlastním prostředí  Rozpoznání možností rozvoje (vlastní praxe/nejlepší praxe)  Formulace změnových bariér ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ

13 Jak to budeme dělat ?  Definování postupů ke zlepšení dovedností  Fázová metoda zlepšení výkonu  Individuální plány rozvoje ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ

14 Jak to umíme ?  Zvládnutí modelových situací  Tvorba samostatných řešení, dle nových postupů  Řešení případových studií  Hledání rezerv ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ

15 Používané metody zkušenostního učení  Aktivní styl – zkušenost – prožití  Reflektivní styl – pozorování – pozorující  Teoretický styl – pochopení – pochopí  Pragmatický styl – příklady – přirovnání k nejlepším ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ

16 1. Prožij 2. Pozoruj 3. Pochop 4. Příklady ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ

17 Kdo je nejvhodnější  Kdo zná naši praxi  Kdo zná souvislosti  Kdo zná lidi  Kdo má znát řešení LEKTOR-TRENÉR-MANAGER M A N A G E R

18 Co nemá  Aktuální teorii  Metodiku  Didaktiku  Techniky učení LEKTOR-TRENÉR-MANAGER T R E N É R

19 Metodika  Brainstorming témat  Rozdělení tutorství  Přidělení trenérů  Tvorba výukových modulů  Realizace tréninku, aplikace zkušenostního učení AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ

20 Perspektiva  RADAR – hodnocení procesu  VZÁJEMNÁ BURZA TÉMAT  PROŠKOLENÍ  KOUČINK APLIKACE AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ Benchmarking princip EFQM

21 Co tím získá management  Ovládání lektorské dovednosti  Rozšíření své specializace - znalosti  Vzájemný profesionální respekt  Pokora a tolerance  Vzdělávání jako nástroj řízení AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ

22 Realizace systematického rozvoje lidí je jako páření slonů – hodně řevu, hodně prachu, pak se nic neděje a za dva roky se narodí slůně ! Závěr

23 Učme se zkušeností AHRou!


Stáhnout ppt "PREZENTACE AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU Ing. Petr Kazík."

Podobné prezentace


Reklamy Google